Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, באירופה המחיר עוד יותר זול מארה"ב משום מה. אפשר למצא רכב סביר כזה באנגליה במשהו כמו 500 פאונד, ופה ושם יש הגה שמאלי. יש אחת כזאת בדיוק (הגה שמאלי ) באבי ביי האנגלי, לצערי לא יודע איך להעלות לינק. נראית נהדר מבחוץ בפנים קצת על הפנים, שלמה אבל צריכה טיפול, 500 פאונד אור בסט אופר...

 

אגב, גם הובלה מאירופה ברול און רול אוף בערך חצי מחיר

פורסם

כרגע חזרתי מבעל הרכב, הוא אמר שאין בעיה במנוע, ובגיר. יש בעיות חשמל קטנות.

אבל הכול יכול להיות, הרכב עמד 4 שנים אז אי אפשר לדעת, מה קורה עכשיו.

 

אולי מישהו יכול לעזור לי, בלמצוא בן אדם שיגיע ויבדוק איתי את הרכב .ויגיד לי איזה בעיות יש, ומה צריך תיקון וכו? (ואולי אפילו לעזור להתניע?)

הרכב נימצא באיזור חולון.

 

*המנוע הוא 2500*

 

תודה רבה

ואני כבר מת להיות חבר במועדון ה5.

פורסם

סמית ידידי - נראה לי אתה תקוע כרגע על הרעיון ומאכיל את עצמך סרטים.

חכה רגע , תקרא את ההודעות שכתבו לך פה ותחשוב בהיגיון. זו לא ה924 האחרונה ביקום , ואם לא תקנה אותה מחר או חודש הבא - היא תמשיך לעמוד כמו שהיא עמדה 4 שנים בלי שום עניין.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
סמית ידידי - נראה לי אתה תקוע כרגע על הרעיון ומאכיל את עצמך סרטים.

חכה רגע , תקרא את ההודעות שכתבו לך פה ותחשוב בהיגיון. זו לא ה924 האחרונה ביקום , ואם לא תקנה אותה מחר או חודש הבא - היא תמשיך לעמוד כמו שהיא עמדה 4 שנים בלי שום עניין.

 

ליביו

 

מה גם ש 944 טובה ממנה בהרבה, ובעוד פחות משנתיים אפשרי יהיה להביא גם כאלה אספנות. בחשבון הכולל זה ייצא זול יותר ובהרבה.

פורסם
*המנוע הוא 2500*

 

Then it sounds like a 924S which is worth a bit more. Health warning: the 2.5L is a PORSCHE engine like in the 944 which means that parts will be at Porsche prices and the engine is more complicated than the Audi/VW LT engine (the 2L). A plus point is that the bodywork should be galvanized so rust should not be a problem. Also, bring into account that a clutch change on these is a full day job... At the end of the day, the question is how much he'll take for it... Best of luck, T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
הרכב לא רכב אספנות, לפחות לא לפי לוחית הרישוי. בעלת 6ספרות(אני לא יודע את שנת הרכב)

לפי מה שהבנתי ממך הרכב מומלץ במחיר הנכון?!. חשבתי לקנות אותו ב 40 אלף או שכדי בפחות?

הסיומת של הלוחית רישוי ,59 עם זה אומר משהו.

 

תודה.

 

נ.ב

בנוגע ל 4 טסטים שלא נעשו ברכב, אני יצטרך לשלם על 4 טסטים?.

אשמח לשמוע בנוסף, בנוגע להחזרת הרכב לכביש. הפיכתו לרכב אספנות, כמה עולה כול דבר וכו.

 

תודה שאתם עוזרים לי להגשים חלום של רכב אספנות.

תנסה להגדיר את החלום שלך, אני חושב שקצת יכאב לך כשתתעורר מהחלום של 911 למציאות של 924. החזקת רכב כזה גם לאחר הסיוט של ישור הקו (במיוחד שמהשנתון הזה יוצרו סה"כ כ-21000 יחידות), בעיתית. קח בחשבון שכל תקלה תצריך מציאת החלק בחו"ל והבאתו לארץ הקודש שזה תהליך שאורך מספר שבועות במקרה הטוב שבהם הרכב יעמוד ואתה תתחרפן. כרכב אספנות ראשון, עדיף שתתמקד על רכבים שנמכרו בארץ ביבוא סדיר, שחלקיהם נמצאים בשפע ומחירם לא יקר ורכבים כאילו יש בשפע. אם אני מכניס למשוואה את הסכום שאתה מוכן לשלם עבור ה-924 ללא המנוע, כולל המחיר עבור ישור הקו אתה מגיע לסכום מכובד ביותר שעבורו אתה יכול למצוא בארץ רכבים נהדרים ברמת שיפוץ גבוהה ביותר. בנוסף, אם אתה חולם על רכבים ישנים (שמתקרבים לסטטוס אספנות) המבחר הולך ועולה (וגם הביצועים).

ארז רונן

פורסם
Then it sounds like a 924S which is worth a bit more. Health warning: the 2.5L is a PORSCHE engine like in the 944 which means that parts will be at Porsche prices and the engine is more complicated than the Audi/VW LT engine (the 2L). A plus point is that the bodywork should be galvanized so rust should not be a problem. Also, bring into account that a clutch change on these is a full day job... At the end of the day, the question is how much he'll take for it... Best of luck, T

זה לא יכול להיות דגם 924S מאחר והם יוצרו החל משנת 1986. ל-924 היו שני דגמי מנועים האחד 2 ליטר השני 2.5 ליטר.

ארז רונן

פורסם

לא יודע אם זה אס או לא אס כמו שכתב טאטרה (אגב, כל הכבוד על הידע שאתה מוכיח פעם אחרי פעם!) אבל מנוע 2.5 הוא מנוע פורשה כמו ב944, מה שעושה את זה לפורשה רצינית הרבה יותר עם ביצועים שאפשר להתכבד בהם.

 

אני מבין שיש מנוע וגיר והרכב שלם. תגדיר מה זה "בעיות חשמל קטנות??

 

אם הרכב עמד 4 שנים עדיף לא להניע אותו סתם ככה אלא לעשות סדרה שלמה של פעולות לפני התנעה. לפחות לבדוק אם המנוע מסתובב חופשי, ביד. לא בסיבובי סטארטר!

 

המוסך מס' 1 לדעתי בכל מה שקשור לפורשה (ומרצדס ובמוו) הוא "מרכז איילון" ברח' גינוסר, ממליץ לדבר עם ראובן שיראה את הרכב ויתן חוות דעת מה צריך לעשות בו. אני הייתי מהסס מאוד לנסות להניע סתם כך. יכול להיות שזה יצליח אבל התשלום העתידי עלול להיות לא קטן.

 

בענין זמינות חלפים, אני דווקא חולק על מי שכתב שהיא בעייתית. חלקים ל944 או 924 יש בלי סוף ובמחירי רצפה. זו לא 911 אלא רכב המוני בהרבה ורכבים כאלה נגרטים בחו"ל כל הזמן. לכל מה שצריך חדש יש את פליקן פארטס וורטקס אוטו שהמחירים שלהם בהחלט סבירים אם לא למטה מזה. נכון שמשלוחים לוקחים זמן אבל ככה זה עם כל רכב אספנות. 99 אחוז מהחלקים לדעתי, לא נקנים בארץ בכל מקרה.

פורסם

הבעלים הסכים בכלל למכור לך את האוטו ?

אם כן כמה הוא רוצה עליו והאם המחיר מתאים לך ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
לפי התיאור, והאזור.

 

מדובר על הצהובה שעומדת על מכולה בכביש 44?

 

אם מדובר עליה אז היא יותר מתאימה לפירוק מאשר לשיפוץ.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...