Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

שמתי לב למשהו קצת מוזר. לפי מה ששמתי לב הונדה אקורד צורכת פחות דלק ממאזדה 6. זה לפי שמועות מהחברים וגם לפי נתוני יצרן. עכשיו, אני אומר לעצמי, איך זה יכול להיות? שהרי האקורד יותר כבדה עם יותר כוח סוס מהמאזדה והיא צורכת פחות דלק?

או שאני טועה ויש הסבר אחר?

דיברתי על שנים 2003-2006.

תודה!

פורסם

א. זה לא הכל עניין של משקל וכח סוס.

ב.המנוע של ההונדה יותר מתוחכם.

ג.להונדה יש תיבת 5 הילוכים לעומת 4 במאזדה.

פורסם

במאזדה בוצע עדכון ב2005 אם אינני טועה והיא זכתה לתיבה בעלת 5 הילוכים.

לעניין צריכת הדלק, יותר כ"ס לא אומר צריכת דלק גבוהה יותר בהכרח. המונע של ההונדה כפי שנאמר מהונדס בהחלט טוב יותר.

בזמנו היה בין המובילים בקטגוריה.

פורסם
שלום

שמתי לב למשהו קצת מוזר. לפי מה ששמתי לב הונדה אקורד צורכת פחות דלק ממאזדה 6. זה לפי שמועות מהחברים וגם לפי נתוני יצרן. עכשיו, אני אומר לעצמי, איך זה יכול להיות? שהרי האקורד יותר כבדה עם יותר כוח סוס מהמאזדה והיא צורכת פחות דלק?

או שאני טועה ויש הסבר אחר?

דיברתי על שנים 2003-2006.

תודה!

 

לא מפליא כלל.

×
×
  • תוכן חדש...