Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קניתי 2 נורות לד עבור התאורה של מצב ידית ההילוכים בסוזוקי בלנו 98

הנורה השרופה הייתה 1.7 וואט וניסיתי להחליף בנורה אחרת אבל מצאתי רק כאלה בעצמה של 5 וואט שמתחממות הרבה יותר מהמקורית.

מצאתי תחליף בצורה של נורות לד שכמעט ולא מתחממות וצורכות מעט מאד חשמל וכמעט לא נשרפות , וחשבתי כבר שאולי כדאי לי להחליף את כל הנורות בתא הנוסעים ללדים מה דעתכם ?

יש למישהו ניסיון עם פרוייקט כזה ?

פורסם

במידה ומנורות הלד מתאימות במידות החיצוניות אזי אין בעייה להחליף את המנורות הרגילות בתא הנוסעים למנורות לד.

איזה כייף לי :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אצלי הנורה היא לד בצבע כחול.חייב לציין שזה יפה אבל זה מאיר חלש יותר מנורה רגילה רק קח בחשבון...

 

איפה קנית ? איזה סוג וכמה שילמת ?

 

אני הזמנתי מחו"ל 2 נורות לד מיוחד בעצמה של 1.5 וואט שכל אחת מהן נותנת עצמה של 75 לומינוס שאמור להיות ממש ממש חזק.

שילמתי 9$ על שתיהן

פורסם
יש לך קישור ללדים שהזמנת ? לדים בעלי הספק חשמלי של 1.5 וואט פולטים המון חום.

 

המון חום ? ממש ממש ממש לא , בטח הרבה פחות חום מאשר נורת להט 8 וואט שקיימת ברכב היום.

 

הנה הקישור :

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13435

 

המשלוח לארץ חינם ...

פורסם

האם קיבלת כבר את הלדים ? לדים בעלי הספק חשמלי של 1.5 וואט יחסית ללדים סטנדרטים פולטים הרבה חום לכן הייצרן בקישור זיווד את הלד באריזת אלומיניום שתפקידה להיות גוף קירור ללד ולנגד הטורי שמחובר ללד.

 

שים לב לכיוון ההתקנה מכיוון שללדים יש פלוס/מינוס.

איזה כייף לי :)

פורסם

ההספק הזה גבוה מדי, אצלי ברכב בהסבת כל הנורות הפנימיות ללדים הנורה הכי חזקה היתה נורה בעלת הספק 0.96W באריזת "FESTOON" עבור התאורה המרכזית (שמורכבת מ6 אלמנטים), כל השאר היו בשברי וואטים ולא צריך יותר מזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
איפה קנית ? איזה סוג וכמה שילמת ?

 

אני הזמנתי מחו"ל 2 נורות לד מיוחד בעצמה של 1.5 וואט שכל אחת מהן נותנת עצמה של 75 לומינוס שאמור להיות ממש ממש חזק.

שילמתי 9$ על שתיהן

 

אצלי החיבור הוא לא כזה כמו שלך,החיבור אצלי של סיטרואן ופז'ו אם אתה מכיר ואם לא זאת מנורה כמו המנורות מאחורה בלוחית רישוי האחורית אבל היא לב כחולה.

פורסם

הזמנתי את הלדים לפני יומיים, וזה לוקח שבועיים שלושה עד שהם מגיעים.

לגבי החום, כמה חום אמור כבר לד לפלוט? זה סה"כ דיודה, אם כבר אז נראה לי שמה שפולט את רוב החום זה הדריבר, יכול להיות שהנגד או המגבר שמוצמד ללד פולט את החום, הרי הלד הוא רק רכיב אחד מתוך כמה בתוך המארז של הנורות מהסוג הזה לרכב ...

בכל מקרה קראתי קצת בביקורות על הנורות האלה ולא ראיתי מישהו שהתלונן על החום שנפלט.

 

אני אדווח לכם ברגע שהחבילה תגיע ואני אתקין אותו.

פורסם
הזמנתי את הלדים לפני יומיים, וזה לוקח שבועיים שלושה עד שהם מגיעים.

לגבי החום, כמה חום אמור כבר לד לפלוט? זה סה"כ דיודה, אם כבר אז נראה לי שמה שפולט את רוב החום זה הדריבר, יכול להיות שהנגד או המגבר שמוצמד ללד פולט את החום, הרי הלד הוא רק רכיב אחד מתוך כמה בתוך המארז של הנורות מהסוג הזה לרכב ...

בכל מקרה קראתי קצת בביקורות על הנורות האלה ולא ראיתי מישהו שהתלונן על החום שנפלט.

 

אני אדווח לכם ברגע שהחבילה תגיע ואני אתקין אותו.

 

ידידי, אתה שואל או קובע עובדות ?

 

מכיוון שלא קיים דף נתונים מפורט של הלדים שרכשת קשה לי לקבוע בוודאות כמה חום פולטים הלדים אך כפי שציינתי קודם לכן הם פולטים חום יחסית גבוה ללדים סטנדרטים בתלות במפל המתח והזרם הזורם דרך הלד.

 

מתוך היכרות וניסיון יחסית די גדול עם לדים לפי דעתי לא תתקל בבעיה בשימוש בלדים שרכשת.

 

הלדים שרכשת לא מכילים שום דרייבר או מגבר אלא נגד טורי ואולי דיודות הגנה נגד חיבור בקוטביות הפוכה.

 

לדים סטנדרטים לאידנקציה או לדים מסוג ULTRA בקוטר 5 מילימטר אשר זרם העבודה המומלץ הינו כ-20 מיליאמפר אכן הלדים נשארים קרים. הלדים שרכשת התחממו קצת בגלל זרם עבודה של כ-125 מיליאמפר. למעשה רוב החום נוצר עקב מפל מתח על הנגד הטורי ולא הלד.

איזה כייף לי :)

פורסם
ידידי, אתה שואל או קובע עובדות ?

 

מכיוון שלא קיים דף נתונים מפורט של הלדים שרכשת קשה לי לקבוע בוודאות כמה חום פולטים הלדים אך כפי שציינתי קודם לכן הם פולטים חום יחסית גבוה ללדים סטנדרטים בתלות במפל המתח והזרם הזורם דרך הלד.

 

מתוך היכרות וניסיון יחסית די גדול עם לדים לפי דעתי לא תתקל בבעיה בשימוש בלדים שרכשת.

 

הלדים שרכשת לא מכילים שום דרייבר או מגבר אלא נגד טורי ואולי דיודות הגנה נגד חיבור בקוטביות הפוכה.

 

לדים סטנדרטים לאידנקציה או לדים מסוג ULTRA בקוטר 5 מילימטר אשר זרם העבודה המומלץ הינו כ-20 מיליאמפר אכן הלדים נשארים קרים. הלדים שרכשת התחממו קצת בגלל זרם עבודה של כ-125 מיליאמפר. למעשה רוב החום נוצר עקב מפל מתח על הנגד הטורי ולא הלד.

 

כנראה שאתה צודק וכל מה שיש שם זה נגד. אני הכרתי עד היום רק לדים שעובדים במתח של 4-5 וולט והנחתי שיש שם מנגנון להוריד מתח של 12V.

אני בכל מקרה אעדכן ברגע שאתקין את הלדים.

×
×
  • תוכן חדש...