Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהנחה שהחבר הוא אדם שידע להעריך את המצב המעולה של הרכב ושישמור עליו באותה אדיקות שבה אני שמרתי עליו, אני הייתי יותר משמח למכור לו.

את ה-33 האקסית שלי מכרתי לאדם מבוגר שגר לא רחוק ממני. השבוע, לגמרי במקרה יצא לי לעבור ליד מקום מגוריו, ובהחלטה של רגע החלטתי לעצור ליד הבית שלו ולבדוק מה שלומה. מה אומר... פשוט כאב לב. מכרתי לו רכב שהיה נדיר במצבו ובמקוריותו. אומנם בשנה וחצי שעברו מאז הוא בקושי נסע (3000 ק"מ), אבל מסיבה לא ברורה הגריל הקדמי איננו, הרכב נראה מאובק וחלקן העליון של הדלתות עבר צביעה תמוהה לשחור :?

באותו רגע, הרגשתי שני דברים:

  1. חבל שבכלל באתי לראות אותה. היה עדיף לי לנצור אותה בזכרוני כמו שהיא היתה ביום שבו העברנו בעלות - יפה, מקורית ושמורה. עכשיו אני נושא עמי את המחזה הלא ממש מרנין הזה.
  2. התקווה שהיתה לי שאי פעם עוד ארכוש אותה בחזרה לעצמי נמוגה לה. אין לי יותר חשק לגעת בה. אני מרגיש כאילו האיש חילל לי אותה. בהן צדק, אם הייתי יודע שזה מה שהוא יעשה לה, כנראה שהייתי מוכן לבוא לקראתו פחות בכל מה שקשור למחיר, גם אם זה היה עולה לי בפיצוץ העסקה.

בקיצור, לפני שאני מתפזר עוד יותר ממה שכבר התפזרתי: אם אתה מרגיש שהחבר הוא האדם הנכון להחזיק במכוניתך, לך על זה. אני מאוד הייתי שמח לראות אדם שאני חפץ ביקרו נהנה ושומר על מכוניתי לאחר שמכרתי לו אותה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בקיצור, לפני שאני מתפזר עוד יותר ממה שכבר התפזרתי: אם אתה מרגיש שהחבר הוא האדם הנכון להחזיק במכוניתך, לך על זה. אני מאוד הייתי שמח לראות אדם שאני חפץ ביקרו נהנה ושומר על מכוניתי לאחר שמכרתי לו אותה.

 

מצידי שישרוף את המכונית אחרי שישלם עבורה...

אין לי ממש סנטימנטים לרכבים שמכרתי.

 

עזוב, תמכור לי ומקסימום תחסום אותי בהודעות הפרטיות :twisted:

וברצינות - אם אתה מעוניין למכור יש על מה לדבר.

 

אתה לא רציני... :-P

 

בכל מקרה הרכב ימכר החל מאמצע אפריל. עוד לא החלטתי אם להתפתות לנוחות שבמכירה לחבר או להוציא אותה לשוק החופשי. נראה.

בכל מקרה החל מהראשון ביוני אני אהיה השגריר של הפורום....(רמז...במיקום שלי בחתימה)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני אישית קניתי את הרכב מחבר טוב של המשפחה - רכב בן12, במצב לא הכי טוב שהיה פעם בהשכרה.

מן הסתם שהיו תקלות ונתקעתי בין באר שבע לאשקלון באזור עזה, מאוחר בלילה.

אבל למרות זאת בחיים לא התלוננתי לחבר על הרכב. הרכב שלי על כל חלקיו ועל כל תקלותיו - אין לי סיבה להטריד את המוכר ולא משנה מי הוא.

פורסם
לא שווה לקלקל יחסים בגלל הרכב וגם אם על פניו כרגע זה נראה בלתי אפשרי.

 

+100000

 

הנ"ל תקף גם לקניית רכב וגם למכירה.

 

כשאתה קונה משהו ממישהו מוכר,ויש בעיה אחר כך,תמיד אבל תמיד לא יהיה לך נעים ממנו ויווצר מצב ש"תעגל פינות".

 

כשאתה קונה משהו ממישהו לא מוכר,אין בעיה לבוא בצרחות ולשבור לו את העצמות ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

א, הבט על החתימה שלך. אם אתה צריך למכור, וחבר צריך לקנות, שניכם יודעים שלא תידפקו, וכמה טענות קטנות אם יהיו לא ישפיעו על כלום.

 

ב, תגדיר חבר.

אם אתה מתכוון ל"מכר", לך על זה חופשי.

אם אתה מתכוון "מישהו שאתה עובד איתו, ויוצא איתו לבירה בערב", לך על זה חופשי.

אם אתה מתכוון ל"ידיד טוב", אם זה לא מיאטה, אל תמכור לו.

אם אתה מתכוון ל"חבר-חבר", מהסוג האמיתי, אולי עדיף שלא תמכור לו. לא שווה לסכן חברות על משהו שעלול לקרות שלא באשמתו של אף אחד לרכב (עיין ערך "שריפת הסנאי הגדולה של 79").

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...