Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקופה האחרונה הגאלאנט שלי "כבדה" מאד. הרכב מאיץ באיטיות גדולה (הכל יחסי לגאלאנט 92 כמובן), סוחב את ההילוך הראשון לטורים גבוהים יחסית לפני ההחלפה, אינו מוריד הילוך לאחר סיבוב (אלא אם אני מועך את הדוושה), ומצלצל בהאצה

ובמהירות של 100 - 110 קמ"ש. אני מרגיש שהוא לא כתמול שלשום. מצד שני הוא עובד עגול ויפה, וצריכת הדלק סבירה.

 

האם יש טעם לעשות ניקוי קרבורטור? (עשיתי לפני כשנה וקצת), האם זה ישפר את הסחיבה והחלפת ההילוכים בזמן (זאת לא בעיה בגיר, אני פשוט מרגיש כאילו הוא מתאמץ מאד בזינוק). הרכה נוסע רק בעיר ועושה מס' ק"מ מועט מאד בחודש.

 

יש מישהו מומלץ מהפורום בחולון?

 

תודה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

פנה למוסך מיצובישי מורשה י.שקד בבני ברק ממול קניון איילון (רמת-גן)

 

מוסך י. שקד בע"מ

ברוך הירש 17, בני ברק 51202

טלפון 03-5704856

פורסם

בחולון יש את ינקו קרבורטורים, הבן אדם אומן בכל הקשור למערכות דלק.

המלאכה 29 אזור תעשיה חולון

טלפון:035503174

אני ממהר לקראת המוות במהירות של שישים דקות לשעה

פורסם

אני חושב שיש לך בעיה בגיר, , תבדוק שמן גיר , צינורות וואקום שאין קרעים,

מתי ביצעת טיפול לרכב? ייתכן ויש לך פילטר דלק \אוויר סתומים, ותבדוק תזמון הצתה, בד"כ צילצולים זה בגלל הצתה לא מכוונת.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

פילטים בדקת?,תחליף פילטרים,תחלף לקרבורטור גדול יותר ככה תקבל גם שיפור

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם
פילטים בדקת?,תחליף פילטרים,תחלף לקרבורטור גדול יותר ככה תקבל גם שיפור

 

 

שלום.

 

מה זה קרבורטור יותר גדול?

חצי מטר על חצי מטר או אולי 30 ס"מ על 30 ס"מ יספיק?

הגד למה אתה כותב שטויות?

שנן את הפתגם "סיג לחכמה שתיקה"

 

 

לבעל הרכב הבעיה שאתה מתלונן לא ברורה.

מומלץ ללכת לבעל מקצוע שיבדוק ואז תוכל להבין מהיכן הבעיה וא לטפל בה.

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

עדיף להישאר עם המקורי, קרבורטור גדול יותר לא יתקן לך את הבעיה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הי מה העינינינים,יש את רב צביקה קרבורטור,וגם יש לו מיצוביצי ,אבא של הקרבורטורים,וחבר בפורום,תאם איתו וספר לנו אחרי זה.

×
×
  • תוכן חדש...