Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברכב שעל פניו מרשים ביותר - מאובזר היטב, בטיחותי מאוד בסטנדרטים של תקופתו, ומרווח.

ועדיין, המחירים שלו בריצפה - פחות מ-40,000 ש"ח.

 

מדוע כך הם פני הדברים?

אני חוכך בדעתי לרכוש מכונית מדגם זה אבל חושש ממה שעלול להתגלות.

יצוין כי חיפשתי מחלות מוכרות של הרכב בפורום אך לא הגעתי לתשובה חד משמעית (מעטים הם השרשורים העוסקים בו).

 

תודה

פורסם

זה רכב לא נפוץ ולכן האחזקה עלולה להיות בעייתית ויקרה.

 

אם בכל זאת תחליט ללכת עליה אז לבעלים של מוסך שטרית באשקלון יש אחת שהוא מטפל בה אצלו (מורשה רנו וסוכנות משנה שלהם) כך שלפחות שם יודעים לטפל בה (ד"א, הוא מאוד מרוצה ממנה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הסחירות נחשבת בעייתית ולכן רבים מתרחקים.

אני דווקא שקלתי לרכוש אחת לפני כמה חודשים כשחיפשתי משפחתית מעניינת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הרנו לגונה היתה אחת הממכוניות הראשונות שזכו לציון של 5 כוכבים במבחון הריסוק התקני, והחליפה את הלגונה הקודמת שלא זכתה להצלחה בארץ.

רוב הלגונות שנימכרו צוידו במנוע 2.0 140 כ"ס ותיבת ה AL4 שנילקחו מהמגאן, ובנוסף הגיעו מספר דגמי 3.0 שחלקו מנוע ותיבת הילוכים משותפת עם הסיטרואן C5.

הלגונה תומחרה כמו המאזדה 6 והפורד מונדאו, וזה בהחלט שיחק לרעתה, ושלא כמו ה C5, ללגונה לא היה ממש ערך מוסף ולכן היא לא הצליחה כאן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הרנו לגונה היתה אחת הממכוניות הראשונות שזכו לציון של 5 כוכבים במבחון הריסוק התקני, והחליפה את הלגונה הקודמת שלא זכתה להצלחה בארץ.

רוב הלגונות שנימכרו צוידו במנוע 2.0 140 כ"ס ותיבת ה AL4 שנילקחו מהמגאן, ובנוסף הגיעו מספר דגמי 3.0 שחלקו מנוע ותיבת הילוכים משותפת עם הסיטרואן C5.

הלגונה תומחרה כמו המאזדה 6 והפורד מונדאו, וזה בהחלט שיחק לרעתה, ושלא כמו ה C5, ללגונה לא היה ממש ערך מוסף ולכן היא לא הצליחה כאן.

 

בנוסף למה שחן ציין, הגיעו גם לגונות 1.8 ולגונות דיזל. לעומתן הלגונה 2.0 סחירה כמו מאזדה 3 מרופא מנתח.

 

אגב, יצא רכב כזה (2.0) לשוק לא מזמן, יד ראשונה עם כ-50K ק"מ שבעליו דרש עבורו פחות ממחירון ועדיין לקח יותר מחודש עד שנמכר (או הבעלים התייאש).

 

בכל מקרה, לא רואה סיבה לרכוש לגונה כאשר מחיר דומה מאפשר 406 או C5.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

נהגתי בלגונה. רכב טוב מאוד. רציתי לקנות כזאת לעצמי שחיפשתי רכב לאחרונה, אבל ה-AL4 לא עושה לי את זה.

 

אין מניעה לרכוש. חשוב לבדוק את הרכב היטב, היסטורית טיפולים ולקחת בחשבון שהאחזקה יכולה להיות יקרה יותר מרכב מקביל נפוץ יותר (נגיד מזדה 6).

פורסם

הדגם הלא ליסינגי של מגאן II עדיף הן מבחינת איבזור, הן מבחינת עלויות והן מבחינת התנהגות. לגונה קודמת פשוט גדולה בלי שום ייחוד משמעותי כפי שחן ציין קודם.

פורסם
מדובר ברכב שעל פניו מרשים ביותר - מאובזר היטב, בטיחותי מאוד בסטנדרטים של תקופתו, ומרווח.

ועדיין, המחירים שלו בריצפה - פחות מ-40,000 ש"ח.

נראה לי אם תפתח לוי יצחק במחירים של C5 ישר תפתח את השרשור מחדש תחת הכותרת "רנו לגונה, למה המחירים שלה כ"כ גבוהים" :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...