Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני (אבא שלי) מעוניין לקנות רכב חדש ושני הרכבים שאני מתלבט ביניהם הם הפוקוס וה-3 בגרסאות 2 ליטר סדאן.

 

הם די דומים באבזור ובנתונים הטכניים אבל ראיתי שבפוקוס יש מתלים נפרדים שאמורים לשפר את נוחות הנסיעה, האם באמת יש הבדל והאם אין השפעה לרעה על התנהגות הרכב או האחיזה שלו?

 

ראיתי את הרכבים ונראה שדווקא המאזדה יותר מוצאת חן מבחינת עיצוב פנים ונוחות המושבים.

 

בעיקרון מה שחשוב לי זה ה-ביצועים, נוחות, צריכת דלק ובטיחות.

 

תודה ויום טוב

פורסם

ביצועים - שתיהן טובות בערך באותה המידה, אבל יש טובות מהן.

נוחות - פוקוס עדיפה.

צריכת דלק - בערך אותו דבר, שוב יש מתחרות עדיפות.

בטיחות - גבוהה בשתיהן.

 

מבין השתיים הייתי בוחר בפוקוס.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מאזדה 3 זריזה יותר,מנוע יותר חזק,חסכוני יותר,גיר 5 הילוכים לעומת 4 בפוקוס,לפוקוס גיר עצלן מאוד,הוא לא ממש "טיל".

 

הנסיעה בפוקוס יותר רכה ומפנקת.

פורסם

אני מתיחס לצערי למאזדה הקודמת (לא מכיר את הנוכחית מספיק טוב).

לאחר זמן רב עם שני הרכבים אני יכול להגיד שלמרות התחושה בקצת יותר נוחה לכאורה בפוקוס, לאורך זמן ה 3 מנצחת אותה בכל סעיף.

אפילו הנוחות מטעה, ההרגשה היא כביכול רכה יותר ונעימה יותר אבל בנסיעה ארוכה (מספר שעות) מורגש יתרון גדול ל 3. בסיס המושבים ארוך יותר, הרכב פחות רוכן וגוחן, ההגה טוב יותר (מעט) , הרכב זריז יותר, הגיר צייטן יותר וניתן לשליטה, המזגן נעים יותר (בקרת האקלים) ובכלל רק לאחר תקופה מרגישים ש ה 3 טובה יותר כרכב (לטעמי האישי).

×
×
  • תוכן חדש...