Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע סאב אחד של ווגה 10 אינץ' מסדרת hed - סאב נחמד אבל פשוט

אני מתלבט אם להוסיף עוד אחד אותו הדבר או להחליף לאחד של ווגה 124

יש לציין שמה שיחזיק את השני סאבים זה מגבר של לייטנינג אודיו 400*4 ואת זה אני לא מחליף כי אין לי כסף גם למגבר.

אז או שהמגבר יחזיק שני סאבים פשוטים או אחד יותר רציני מה אתם חושבים

אם יש לכם המלצה לסאב אחר שהמגבר מספיק בשבילו אז תרשמו גם כן

תודה אריק

פורסם

אני ממש לא חושב שאתה יכול לגשר את כל הערוצים של הסאב לערוץ אחד ולסאב אחד

ואתה מתכוון אולי ל 4*100

שאם זה אכן המגבר המדובר בגישור הוא מוציא מוצהר 200 אראמאס לכל אחד מ2 הערוצים המגושרים..

האופציה המועדפת היא לרכוש עוד סאב.. בסדר גודל של ה hed 200 אראמאס

או כמו שאמר קודמי, למכור את המגבר ולרכוש בסכום הכולל מגבר מונו או 2 ערוצים וסאב חזק.

למרות שאני לפני שאני הייתי ממהר להתחיל למכור ציוד.. הייתי פשוט הולך למתקין,

מבקש ממנו להכניס את הסאב.. לראות איך שומעים.. אהבתי.. לקחתי.. מה יותר פשוט מזה..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

תמכור את הסאב הנוכחי שלך ותביא 2 סאבים של סרווין הד12 שכל אחד מהם הוא 2-- אראמאס וככה תחבר כל אחד מהם בגישור למגבר שלך!

ככה תנצל את המגבר והסאבים עד תום!

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

×
×
  • תוכן חדש...