Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עבודה על ארבעה חלונות לא צריך לעלות יותר מ 300 שקל.

הפילם הזה עדין לא עשוי מזהב לפי מיטב ידעתי והעבודה לא דורשת דוקטורט.

תתעורר גבר.. איזה 300 שקל על 4 חלונות?

בקרינה ביקשו ממני בזמנו על 2 אחוריים ו2 משולשים קטנים 450 או 500 שקל.

מתקינים שמגיעים עד הבית ביקשו על אותה עבודה 250 או 300 ש"ח.

בסוף קניתי באוטודיפו גליל ב50 שקלים ועשיתי לבד,לקח קצת זמן אבל בסוף השתלם.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צל פוינט בנהריה מבקש כ100 ש"ח לחלון ועושה עבודה נהדרת אבל לא רלוונטי לאיזור המגורים שלפותח השרשור.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הפילם שקנית ב50 שקל באוטו דיפו שווה לת**.

חכה כמה חודשים ונראה מה יהיה המצב שלו.

 

אני יכול להגיד על יוסי מצלפוינט שהוא עובד עם הפילם הכי איכותי שיש,ואני יודע כי אמא שלי מזמינה את הפילמים האלה בעסק כבר שנים.

 

בן.

Got To love It

פורסם

היי, גם אני ממליצ על קובי כמו שאוראל המליצ, שלחתי אליו לא מעט אנשים, כולל את עצמי.

לגבי הפילים של אוטודיפו, בשרייד שלי עשיתי עם כזה (כי לא שווה להשקיע שם חח) וזה מחזיק סביר בהחלט כבר חצי שנה, את ה50 שח שזה עלה זה הצדיק :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ושוב שלום.

 

ברשותכם, אני חוזר על שאלתי.

מהו היתרון להשחרת חלונות בתנור/לייזר ?

האם יש יתרון ? פרט לזה שזה לא יכול להתקלף כמו פילם ?

פורסם

בעיקרון אני מוכן לעשות בהתנדבות לחברי הפורום.

אני מדביק רכבים כבר 5 שנים, כולל עיטוף שלם של רכבים.

התחלתי בחברת "כנען" שמדביקה את האוטובוסים של "אגד" ו"דן".

והיום יש בבעלותי חברת שילוט באיזור המרכז.

תביאו את החומר מאוטו דיפו, עושה את העבודה מעולה.

וניפגש במפגש הקרוב :wink:

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
בעיקרון אני מוכן לעשות בהתנדבות לחברי הפורום.

אני מדביק רכבים כבר 5 שנים, כולל עיטוף שלם של רכבים.

התחלתי בחברת "כנען" שמדביקה את האוטובוסים של "אגד" ו"דן".

והיום יש בבעלותי חברת שילוט באיזור המרכז.

תביאו את החומר מאוטו דיפו, עושה את העבודה מעולה.

וניפגש במפגש הקרוב :wink:

 

יש דרך להתגבר על חיספוס בזכוכית?

 

בפיג'ו 106 3 דלתות בחלונות האחוריים יש בשוליים של הזכוכית חומר שחור מחוספס שמונע מהפילים להידבק. יש דרך להתגבר על זה?

 

אם לא היה הדבר הזה היתי עושה לבד כי זה די פשוט לביצוע.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...