Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

זקוקה לעזרתכם. הייתי היום בטיפול 60,000 שיגרתי עם סיריון 2006 (במוסך של החברה אגב) . האוטו נוסע פיקס, ללא רעש\בעיות ולא ציפיתי למשהו.

במוסך אמרו לי שה"מסרק הגה דופק" ושאני צריכה להחליף אותו לאחד אחר משופץ שיעלה לי 2000 שקל!

כשביקשתי הסבר ושיראו לי איך הם שומעים את זה, הם די גימגמו וסיפרו סיפורים ואמרו לי שזה חוסר אחריות לצאת בלי תיקון כזה מהמוסך - ובעיקר לא ניסו להראות לי ככה שהבנתי שמשהו אולי לא בסדר איתם ולא תיקנתי בינתיים.

השאלה שלי היא-

מה המשמעות של "מסרק הגה דופק"? האם יכול להיות שזה אכן כך ושאני לא מרגישה את זה בנהיגה בכלל? יכול להיות שהוא רק קצת לא בסדר ושאפשר להמשיך לנהוג ככה? (כי האוטו ממש אחלה ובלי רעשים\חופש בהגה וכו').

ובסופו של דבר...במידה ואכן צריך....למישהו יש מושג על עלויות?

תודה רבה רבה.

פורסם

נראה לי שהם מנסים לעשות קומבינה

 

רכב שנסע 60000 לא נראה לי שיש לו בעיה במסרק הגה . רק אם היה לו תאונה או מכה חזקה בצד הגלגל

 

ואיך שאמרת למעלה שאין לך קולות של דפיקות באוטו

 

לכי למוסך אחר ותגידי להם שיבדקו לך את המסרק הגה

פורסם

גם לדעתי לא סביר שיהיה בלאי טבעי למסרק הגה ב60Kק"מ.

 

פני לעוד כמה מוסכים, בקשי מהם לבדוק אם יש בעיה במסרק ההגה או שהכל תקין, וסעי לשלום.

פורסם

בנוסף למה שאמרו קודמי, גם התיאור של "מסרק הגה דופק" נשמע מוזר, מפני שהתקלה הנפוצה (שלא לומר היחידה) במסרקים היא חופש ולא דפיקות.

 

אם את לא שקטה את יכולה לבקש חוות דעת נוספת במוסך אחר.

 

דני

פורסם

אם הייתה תאונה ברכב יתכן.

אם לא היתה תאונה נשמע מופרך.

בכל מקרה תגידי למוסך ,שאת מבקשת בכזאת הוצאה ,חוות דעת שניה

של מוסך נוסף-זכותך המלאה.

מנסיון על רכבי דייהטסו -בשרייד שנסעה180K שש עשרה שנה על הכביש!

לא היתה תקלה כזאת לכן מופרך ביותר.

ככה זה ברכבים יפנים-תיקונים הרבה אין ומתחילים להמציא תיקונים:x

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

יפני או לא, מסרקים עלולים לקבל חופש ולנקוש ,גם בנסועה נמוכ ובמיוחד עם הרכב היה בשירות השכרה בעבר.

בכל מקרה כדאי להכנס למוסך אחר לבדיקת המסרק.

×
×
  • תוכן חדש...