Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם שאלת התעניינות אפשר להכניס מגבר ביתי חזק וטוב ולהפעיל אותו באוטו?,

ממיר מתח או משהו בסגנון,במידה וכן ,מה החסרונות?

 

ועוד שאלה ב 5000 7000 אפשר להביא מערכת חזקה ואיכותית לאוטו?

 

תודה רבה

פורסם

לא שווה לך לחבר רסיבר ביתי לרכב,כי פשוט לא תקבל תוצאה טובה.

 

ב7 אלף אפשר להביא מערכת ברמה גבוהה.

 

מיכאל.

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם
לא שווה לך לחבר רסיבר ביתי לרכב,כי פשוט לא תקבל תוצאה טובה.

 

ב7 אלף אפשר להביא מערכת ברמה גבוהה.

 

מיכאל.

 

למה לא שווה?.. יש יותר טוב ממגבר ימאהה, או מגבר hd מסויים באוטו? (אם התכוונת לזה שלא נקבל תוצאה טובה מבחינת שמע)

אני אשמח להסבר יותר מעמיק ..

 

ותודה..

פורסם
מגבר של בית מיועד לעבוד בתנאי של בית ולרוב גם לא עומדים בהתנגדות של רמקולים לרכב(על פי ידיעתי ).

 

דבר ראשון במגבר שלי יש לי אפשרות לשנות את ההתנגדות

 

חוצמזה שבניתי על להכניס את המערכת הביתית שלי לאוטו (ברור שעם פירוק התיבות והתאמתן לאוטו)

 

השאלה אם זה אפשרי.. להפעיל את המגבר...

פורסם

אני לא מעמין שממיר מתח יתן תוצאה טובה, מה שכן אולי אפשר לפרק את הספק הפנימי ולבנות אחד חדש מותאם לרכב, אמור לעלות לא יקר.

שים לב שרמקולים ביתיים נהרסים הרבה יותר מהר ברכב.

אודי A4

דימה.

פורסם
חוצמזה שבניתי על להכניס את המערכת הביתית שלי לאוטו (ברור שעם פירוק התיבות והתאמתן לאוטו).

 

רעיון מעולה.

גם את המטבח תכניס פנימה - תוכל לחמם את בורקסים במיקרו ולהרתיח בקומקום מים לקפה.

 

וברצינות - תסביר לי בדיוק מה היגיון לקנות מגבר ביתי ולתפור לו פתרונות של הספקת כוח, עמידות ברעידות ותנאים סביבתיים?

במה כל כך רסיבר ביתי עדיף?

ועוד אתה מדבר על ימהה? גם כן מצאת קנה מידה לסאונד איכותי.........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...