Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני מבצע פניות ימינה ובו זמנית לוחץ על דוושת הגז (לחיצה קלה, לא איזה קיק אני נהג רגוע)

הרכב משמיע קול של שריקה עמומה, משהו כמו "ווווווווהוו"

 

השריקה מתרחשת רק בפניות חדות כמו יציאה מחניון, פנייה ימינה בצומת שבהן כמעט כל ההגה מסובב לימין

זה קורה בעיקר אחרי שהרכב עמד כמה שעות או כל הלילה והנסיעה רק מתחילה.

והכי בעייתי זה שזה קורה לי פעם פעמיים ביום, ז"א שאם אני אביא את הרכב למוסך יהיה לי קשה לשחזר את הבעיה ואולי הם לא יבינו אותי.

 

מדובר בסיריון שנת 2000 מנוע 1000.

לפני שבועיים הוחלפה תושבת מנוע קדמית אבל אני לא מאמין שזאת הסיבה.

 

תודה לכל העוזרים!

פורסם
תבדוק את המייסבים ואת הציריות ברכב.

 

זה דברים שאפשר לבדוק לבד או חייבים מוסך?

אם אפשר לבדוק לבד אשמח לאיזה תמונה או שרטוט איפה המייסבים והציריות נמצאים שאני אדע על מה להסתכל בכלל.

(לא מבין כלום במכוניות אבל יש לי גישה טובה לדברים טכנים ולא אכפת לי לעשות קצת ניסויים)

 

יש לכם מושג לגבי עלויות של ציריות ושל מייסבים?

 

תודה.

פורסם

הקפצה, מי שיכול להתייחס כי ההודעה שלי הגיעה לעמוד השני ממש מהר ולא קיבלתי תשובות...

בזמנכם הפנוי כמובן, תודה!

פורסם

אני חושב שזה כנראה הציריה.

באקסית שלי התחיל הדבר הזה, בהתחלה חשבתי אולי משהו שקשור להיגוי, אבל זה היה רק כשההגה הסתובב לצד אחד.

החלפתי ציריה והבעיה נפתרה.

אני ממליץ שתיגש למוסך שיעשה בדיקה לציריות, לא חושב שהוא ידרוש מחיר, גם אם כן אני מאמין משהו סימלי

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

האם אי טיפול בבעיה יכול להיות מסוכן או שזוהי בעיה שאפשר למשוך כמה חודשים לפני שאני מכניס את הרכב למוסך?

פורסם

יכול להיות שהרצועה של הגה הכוח מחליקה בבוקר כאשר קר.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

יש סיכוי טוב שמדובר ברצועה של ההגה כח...

זה משהו שאני יכול לבדוק בעצמי?

אם אפשר לקבל הכוונה איפה להסתכל ומה דרוש בשביל לתקן את הנושא..

פורסם

אם הרצועה יבשה יהיה צורך להחליף אותה, אם לא זה ניתן למתוח.

אם אתה מזהה את הרצועה הזו (היא בדרך כלל מחוברת למשאבת השמן של ההגה כוח בחלק העליון של המנוע), בבוקר תשפריץ קצת WD40 על הגלגלת של המשאבה (איפה שעוברת הרצועה), אם הציפצוף הפסיק אז זה בגלל הרצועה, בכל מקרה הצפצוף יחזור אחרי כמה שעות כך שזה לא פתרון אלא רק לשם הבדיקה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

הקטע זה שאני שומע את השריקה הזאת בערך פעם פעמיים ביום... אז יהיה ממש קשה לוודא מאיפה זה

אבל אני אנסה...

×
×
  • תוכן חדש...