Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר של MAC-AUDIO כדאי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגבר דגם mac cyclone 6000

600W * 4

 

לא הצלחתי למצוא אותו באתר של MAC AUDIO ככה שאני לא יודע כמה RMS הוא מוציא.

 

המחיר 1000 ש"ח.

 

לפי האתר המוכר - 4*150 או 2*200, לא יודע אם הכוונה ל RMS או MAX.

 

אמור להגביר - כרגע - סט קומפוננט של מגנט 50 RMS ואחוריים של פיוניר 6*9 אותו RMS בערך. בעתיד יבוא סאב במקום האחוריים.

 

שווה ?

 

קישור - http://www.cheaper.co.il/Product.asp?productid=58&catcode=87

 

חשש- בגלל שלא מצאתי אותו באתר של החברה, יש סיכוי לחיקוי ? (אההה... יצא לי חרוז... :lol: )

 

תודה

 

עוד אחד שמצאתי - http://www.cheaper.co.il/Product.asp?productid=41&catcode=87

במחיר מאוד אטרקטיבי... שווה ? סביר בשביל הצורך שלי ?

פורסם

אז ככה בקשר למגבר הראשון יש לי אותו ברכב 600W הוא מוציא ב-RMS 75X4 אחלה מגבר !!! ומחיר יפה עלה לי יותר לפני חצי שנה !!!

 

בקשר למגבר השני אני לא בטוח כלכך אבל MAC AUDIO היא חברה טובה ניראה לי שהמגבר האדום מוצי 4X40 RMS היתי ממליץ לך ללכת על השני אני מאוד אוהב אותו צליל יפה ואיכותי.

 

תהנה נ.ב האתר הזה מאוד מושקע ויש להם שם מבחר ממש גדול לרכב !!!

פורסם
אז ככה בקשר למגבר הראשון יש לי אותו ברכב 600W הוא מוציא ב-RMS 75X4 אחלה מגבר !!! ומחיר יפה עלה לי יותר לפני חצי שנה !!!

 

תהנה נ.ב האתר הזה מאוד מושקע ויש להם שם מבחר ממש גדול לרכב !!!

 

עוד מוכר שנרשם לאתר וממליץ על המוצרים שלו.

בפורום השני הוא שאל מה עדיף את הMAC האילו או את לנזר 430.

 

הלנזר יותר חזק ואיכות לא תרגיש הבדלים בינהם.

 

איזה נתונים מדוייקים יש לאתר אני חייב לציין

150X4 הבנתי שזה 2 אום כי לפי דברך הוא מוציא 75X4 על 4 אום.

ובגישור 400W RMS .. אני מבין שזה מגבר חזק מאוד.... הספק כזה אני לא מאמין

שאפשר להוציא ממגבר כזה קטן. וגם 150W על 2 אום.

 

אם הוא היה מוציא ככה באמת אז הייתי קונה 2 כאילו והייתי מסודר.

 

זה שהחברה גרמנית לפי דברי המוכר. זה לא אומר שהיא יותר טובה מכמה מגברים "סיניים"

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

טוב ל-ASTRO POWER "הגאון" ניראה לי שלך יש איזה אינטרס מסויים לגבי לנזר לנזר וכל הזמו לנזר !!!!!!!!!!!

דיי נמאסת כל פעם עם השטויות שלך על לנזר !!!!!

 

אם אתה גבר !!!!!!

 

אני בא לתחרות של EMMA כל האוטו עם MAC AUDIO אני קונה את כל מה שאפשר של MAC AUDIO ואתה עם לנזר וניראה מי יביא למי בראש !!!!!!!

במחיר צרכן של 5000 שקל וניראה מי יביא בראש למי !!!!!!!!!!

 

ואף אחד פה לא מוכר שום דבר אלה אתה !!!!!

 

וסתם ליידע הכללי שלך חברת MAC AUDIO ייצרה את חברת MAGNAT במפעל RECOTON בגרמניה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פורסם
טוב ל-ASTRO POWER "הגאון" ניראה לי שלך יש איזה אינטרס מסויים לגבי לנזר לנזר וכל הזמו לנזר !!!!!!!!!!!

דיי נמאסת כל פעם עם השטויות שלך על לנזר !!!!!

 

אם אתה גבר !!!!!!

 

אני בא לתחרות של EMMA כל האוטו עם MAC AUDIO אני קונה את כל מה שאפשר של MAC AUDIO ואתה עם לנזר וניראה מי יביא למי בראש !!!!!!!

במחיר צרכן של 5000 שקל וניראה מי יביא בראש למי !!!!!!!!!!

 

ואף אחד פה לא מוכר שום דבר אלה אתה !!!!!

 

וסתם ליידע הכללי שלך חברת MAC AUDIO ייצרה את חברת MAGNAT במפעל RECOTON בגרמניה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

יואב. אתה לא יכול לנסות למכור לכול אחד את הMAC בכוח. זה חברה סבירה ואין מה לעשות עם זה. ולי אין משהו ספציפית ללנזר ובמיוחד לא אינטרסים. אין לי שום רכיב של לנזר. הרכיבים שיש לי באוטו הם מחברות פשוטות חוץ מHU.

 

ופה ספציפית לא יעזור מה תגיד הלנזר 430 יותר חזק. ואתה לא יכול להגיד שהMAC

יותר איכותי כי זה תלוי בקרוס אובר זה תלוי בHU וזה תלוי בעוד דברים.

 

ויש לי סאבים בסכום של 920 שקלים חדשים. של חברה קליפרוניה בום. מצחיק נכון.

ומגבר שלהם 1200W יעני. ב600 שקלים ואנחנו כבר נראה מה יהיה בתחרות. סבבה.

 

שבת שלום.

תמיר

 

** נחזור לשאלה של גונן. המגבר הזה בהחלט יספיק בשבילך.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
טוב ל-ASTRO POWER "הגאון" ניראה לי שלך יש איזה אינטרס מסויים לגבי לנזר לנזר וכל הזמו לנזר !!!!!!!!!!!

דיי נמאסת כל פעם עם השטויות שלך על לנזר !!!!!

 

אם אתה גבר !!!!!!

 

אני בא לתחרות של EMMA כל האוטו עם MAC AUDIO אני קונה את כל מה שאפשר של MAC AUDIO ואתה עם לנזר וניראה מי יביא למי בראש !!!!!!!

במחיר צרכן של 5000 שקל וניראה מי יביא בראש למי !!!!!!!!!!

 

ואף אחד פה לא מוכר שום דבר אלה אתה !!!!!

 

וסתם ליידע הכללי שלך חברת MAC AUDIO ייצרה את חברת MAGNAT במפעל RECOTON בגרמניה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אההה... צר לי לאכזב אותך, אבל Astro Power יותר בקטע של קליפורניה בום ולא לאנזר...

וגם אני ממליץ הרבה על לאנזר. למה?

1) כי יש להם מחיר הגיוני (עד כמה שדבר כזה יכול להיות) בשביל המוצרים שהם מוציאים.

2) כי הרבה אנשים בכל העולם בעלי תקציב נמוך יחסית קונים את הסדרות הנמוכות של לאנזר וממליצים לחבריהם על התמורה הטובה למחיר.

 

כמובן ששני הסעיפים האלה נכונים לגבי הרבה חברות דומות ואולי גם Mac Audio עצמם (שמעתי עליהם... לא אותם - אז אני לא יכול להגיד), למרות שההצהרות של היצרן (אם זה לא זיוף) דיי גבוהות לעומת הגודל של המגבר עצמו - מה שמעיד על OverRating.

 

אבל אני נגד האשמות ברוב המקרים (חוץ מגניבות... זה באמת יותר מדיי כבר :mad: ).

 

נועם.

פורסם

טוב, לא עזרתם לי עדיין...

 

הויכוח הזה (ואחרים כדוגמתו) באמת שלא מועיל לי (או לאחרים שמבקשים מידע/עצה) ומוריד את הרמה של הפורום.

 

עכשיו נשאלת השאלה:

הדגם הראשון שמחירו 1000 טבין וטקילין, נראה לי סבבה לגמרי. מצד שני, גם המגברים של לנזאר נראים לי סבבה לגמרי. הכמויות של לנזאר בשוק יותר גדולות (אם אני בוחן את זה ממש בהערכה גסה לפי הפורום הזה ואחרים) אבל גם המחירים המופיעים באתרים גם גבוהים יותר. (בסביבות ה 1200 ל 431 לא ?) ואחרים כאן בפורום זורקים כל מיני מחירים של לנזאר הרבה יותר נמוכים.

 

אז - מאיפה המחירים הנמוכים האלה ?

אם זה עד 1000 וההתלבטות בין לנזאר ל mac הייתי לוקח את לנזאר לפי ההמלצות הרבות, אבל כל עוד ה mac יותר זול אז זה מה שיהיה.

 

אז אם מישהו יכול להאיר את עיני לגבי עניין המחירים הנזרקים פה לגבי לנזאר זה יהיה נחמד.

×
×
  • תוכן חדש...