Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום סיימתי עם ההתקנה החדשה שלי :) העוברו חוטי רמקול חדשים לכל האוטו.

המגבר והקרוסים הותקנו על פלטת MDF שעליה נמתח בד סקיי בצבע שחור שמתאים לכיסאות.

 

שאלה שבוע שעבר קניתי את המגבר הזה ממישהו בפורום שסיימתי עם ההתקנה הדלקתי את המערכת והמגבר לא נדלק

בדקתי את הפיוזים שעל המגבר והם היו שרופים הלכתי וקניתי עוד 2 פיוזים של 25A והדלקתי

אבל המגבר לא נדלק וגם הם נשרפו לא היה שום אור במגבר אפילו לא של הפרוטקשיין

 

קשה לי להאמין אבל יש מצב שחיברתי את ה+וה- הפוך בגלל זה הפיוזים נשרפים?

מה יקרה אם לא חיברתי הפוך ואני יהפוך אותם ?

 

יש לציין שמוקדם היה מחובר רוקפורד t4004 והכל עבד כראוי זה אותם חוטי מתח 4 גייג'.

 

המערכת: HU : panasonic 1505W Amp: Phoenix gold R5:0:4 Eq: Lanzar Vibe 740 Comp : Clif design 5200Q

 

 

 

 

pb300931.th.jpgpb300932.th.jpgpb300929.th.jpgpb300928.th.jpgpb300930.th.jpg

 

 

השטיח סתם מלוכלך חח צריך לשאוב.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

 

לצערי לא בדקתי :( אבל אני סומך על הבנאדם וקשה לי להאמין שהמגבר לא עבד שקניתי אותו.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

לא משנה , בכל מצב צריך לבדוק, קפוץ לאיזה מתקין בסביבה ותבדוק אם יש לו בחנות ספק כוח כלשהוא שאפשר לחבר לראות אם המגבר עובד.

אם אתה מהדרום יש לי אחד כזה.

פורסם

דני תודה אני יבדוק.

אני יעדכן כאשר אני יוכל ללכת לקנות פיוזים חדשים כי כרגע האוטו אצל אחותי.

 

מוטי אני מי-ם תודה.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

הוחלפו פיוזים. נבדק + ו-.

המגבר עדיין שורף פיוזים נבדק המתח מהכבל מתח והמינוס הכל תקין.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

 

יש מצב בגלל הפיוז הראשי? כבל 4 גייג' עם פיוז של 60Amp

 

נתקתי את הRCA וחוטי הרמקול והוא עדיין מקצר.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

אם הפלוס והמינוס הכל תקין ואיך שאתה מדליק את המגבר הפיוז נשרף

המגבר לא תקין

כדיי לוודא תחבר את המגבר ישירות למצב עם 2 כבלים, כמובן מוגן בפיוז וזהו

אבל אני בטוח שהמגבר לא תקין

פורסם

דיברתי עם הבנאדם :( זה מבאס תתחת אחרי כל ההשקעה הזאת שעבדתי על האוטו מעל 12 שעות,

לבוא להדליק את המערכת ולראות שהמגבר לא עובד, בכל מקרה נבדוק איך נפתור את הסוגייה הזאת.

 

אנשים תמיד תבדקו את המוצר בכל דרך שרק אפשר לפני שאתם קונים מיד שניה.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

במידה ומדובר בחבר פורום הוגן וישר אני בטוח שתגיעו לפתרון כלשהו,

במידה ולא תגיעו לפתרון אני חושב שמן הראוי שתפרסם פה את שמו שיוכלו להזהר מרכישת של ציוד ממנו

את כל האמור אני אומר בסייג אחד גדול - במידה והמוכר בדק את הציוד לפני המסירה, יתכן ואתה בגלל פעולה כזאת או אחרת עשית לו נזק,

פורסם

לפני מה שהבנתי המגבר היה באוטו הקודם שלו הוא לקח את המערכת לפירוק ומאז שכב בארון.

מבחינת ההתקנה החדשה העברתי רק חוטי רמקולים והתקנתי את הקומפ' והפלטה

בחוטי המתח למניהם + רימוט או מינוס לא נגעתי.

 

כמובן כאשר חיברתי את המגבר הוצאתי החוצה את הפיוז הראשי לאחר החיבור החזרתי והדלקתי את האוטו.

להפעתי הרבה המגבר לא עבד בדקתי את הפיוזים שלו והם היו שרופים. הלכתי וקניתי עוד פיוזים וגם הם נשרפו.

בדקתי חיבורים בכל האוטו לראות שאין משהו מקצר לאחר בדיקה של + ו- והפוך והלכתי לצביקה שנתן לי עוד 5 פיוזים שגם הם נשרפו כמובן .

 

מסקנה שלי כנראה בפירוק המערכת הרכב הקודם נוצר קצר כלשהו והמוכר לא ידע עליו ומאז המוכר לא הרכיב את המגבר.

 

בכל מקרה הוא נראה כמו בחור הגון מאד וישר ואין שום סיבה שלא נפתור את הסוגיה.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

בחיי כל אשכול שלך נהרס משהו ,פעם סאב ,מברג במידבאס,טוויטרים לא עובדים עכשיו המגבר שורף פיוזים,כמה פיוזים צריך לשרוף בשביל להבין שיש קצר או בעיה?

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם
בחיי כל אשכול שלך נהרס משהו ,פעם סאב ,מברג במידבאס,טוויטרים לא עובדים עכשיו המגבר שורף פיוזים,כמה פיוזים צריך לשרוף בשביל להבין שיש קצר או בעיה?

 

קצר הבנתי שיש ;) טוויטרים לא עובדים עוד לא קרה ;)

 

היו כמה נסיונות על ידי ועל ידי מתקין מרדיו צליל כדי להבין מה גורם לקצר בסופו של דבר לא מצאנו פתרון בגלל זה נשרפו הפיוזים "המרובים".

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

×
×
  • תוכן חדש...