Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני כרגע מחפש קנייה של רכב חדש כאשר התקציב שלי עומד על 120,000 ש"ח ולא אגורה יותר.

אני מחפש אוטו קטן, חסכוני עד כמה שיותר בדלק,אמין וכמובן שיראה טוב.

חשוב ביותר הרכב צריך להיות אוטומטי.

בהתחלה חשבתי ללכת על הסיאט איביזה חדשה וכמעט קניתי אבל מישהו גרם לי לחששות שיש ברכב בעיות, האם מישהו יודע משהו על זה?

הצעות,עצות יעזרו לי מאוד.

 

אני מעדיף לקנות רכב חדש לחלוטין. :?:

פורסם

בתקציב הזה הייתי הולך על מאזדה 2 או פיאסטה (עם המאזדה יש לי ניסיון רב, הפיאסטה כמעט רכב זהה כמו ה-2).

כמובן לפי הדרישות שלך, ההמלצה שלי היא על המאזדה - אמינה, קטנה, כשרוצים גם חסכונית, ולטעמי נראת מעולה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אמממ...

האמת חשבתי על המאזדה 2 בתור אופציה אבל אני לא בטוח...

יש מישהו שיודע משהו על האיביזה?

אני לא יודע מה להחליט בין האפשרויות.

פורסם

נכתב בפורום הרבה על האיביזה. אין בעיות כרוניות ידועות. יש אנשים שהיו להם בעיות, אבל זה יכול לקרות עם כל רכב.

תבדוק גם את הפיאסטה. אם לא מפריע לך שהיא עגלה, היא יכולה להיות אחלה אופציה.

עוד אופציה שמאוד פופולארית בפורום היא הפאביה. אני לא אוהב את העיצוב אבל זה עיניין של טעם.

emotion of motion

פורסם

תבדוק גם גרנדה פונטו 1400 אוט'. יישאר לך עודף מ 97K ,וזה עוד לפני מיקוח ומו"מ,

בנוסף תקבל רכב אמין, חסכוני עם אחזקה זולה וסחירות מעולה (פעם כשתרצה למכור).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

תודה מצאתי הרבה חומר בחיפוש בפורום.

יש רק דבר אח שלא מצאתי.

מישהו עם סיאט איביזה יכול להגיד לי כמה בממוצע הרכב אוכל לו דלק?

פורסם

אני מציע כיוון אחר - סוזוקי SX4 האצ'בק:

http://www.suzuki.co.il/default.asp?catid=%7B225AB60A-7C43-4401-8698-4187FC19B847%7D

ידיד טוב שלי אחרי חיפושים, התלבטויות, נסיעות מבחן על כמה רכבים מקבוצת סופרמיני,

נכנס לסוכנות סוזוקי ובחר בSX4 בצורת 5 דלתות.

היא מרווחת בפנים, חזקה יותר מפיאסטה (120 כ"ס), מאובזרת למדי,

אבל לא גדולה חיצונית כמו משפחתית סדן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
פולו.

הפולו החדשה, עם מנוע 1.2 טורבו.

יענה על הדרישה של הקטן והחסכוני עד כמה שיותר בדלק.

לגבי אמין או נראה טוב, אני אתן לאחרים להגיב.

פורסם

איך אפשר לדעת אמינות של רכב שעדיין לא נראה על הכבישים? :roll: (והכוונה לפולו למי שלא הבין).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...