Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את שלי מצאתי מתחת לאף - המחלקה של המוכר היתה שלוש דלתות במורד המסדרון מהמחלקה בה עבדתי.

 

הכי חשוב להתאזר בסבלנות. הקפד לבדוק את לוחות המודעות בכל כמה שעות, גם באתרים הגדולים אבל גם כאן ובאתר של מועדון פיג'ו-סיטרואן. בסוף תמצא משהו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא הייתי רוכש .

קודם זה רכב שעבר תאונה . לאחר תאונה הרכב אף פעם לא חוזר להיות כמו מקורי.

 

דבר שני .

היה לך כאב לב על כל טיפול שתעשה לו בגלל שאתה תפסיד במכירה .

 

מקווה שתעשה שיקול נכון .

בהצלחה .

פורסם

ק"מ אמיתי לא בעיה לברר.

 

אגב,ראיתי רכבים שעברו ידיים ועדיין הק"מ שלהם אפסי.

 

אגב,עם כריות האוויר תקינות,כיוון פרונט תקין,הכל מחוזק והכל כמו שצריך.

 

אז עדיף בסכום הנמוך ליסוע ב206 עם שלדה,מדייהו רייסר יד ראשונה מפנסיונר.

פורסם

מעניין, רק אני שמתי לב שחוץ מהתאונה הקשה יש שם סעיף של בריחת גזים למערכת קרור("מנוע מנפח")?

 

לא הייתי נוגע ברכב הזה גם עם מקל מנויילן.

 

לדעתי, דווקא עדיף דייהו רייסר יד ראשונה מפנסיונר (עולה חדשה -ישנה במקרה שלי). אבל אני משוחד.

 

מעניין מה אמרו הבעלים למתקשר הבא שהגיב פה לשרשור. אם הם ממשיכים להסתיר את הפגיעה הקשה זו עילה לתביעת החזר הוצ' הבדיקה של השואלת המקורית.

 

איני שמאי, אך לפי מוקדי הנזק נראה שהרכב התהפך על הגג. הרכב הזה אמור היה להשאר במגרש הגרוטאות.

 

נתקו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לא הייתי רוכש .

קודם זה רכב שעבר תאונה . לאחר תאונה הרכב אף פעם לא חוזר להיות כמו מקורי.

 

דבר שני .

היה לך כאב לב על כל טיפול שתעשה לו בגלל שאתה תפסיד במכירה .

 

מקווה שתעשה שיקול נכון .

בהצלחה .

 

אתה טועה. אם התיקון של התאונה מתבצע כמו שצריך אין סיבה שהאוטו לא יחזור לקדמותו. אם נפגע פגיעה רצינית בשלדה- צודק

 

אתה תסבול מרעשי רוח וכל הזויות של האוטו ישתנו.

פורסם

בלאי מכני ניתן לתקן, את השלדה לעולם אי אפשר להחזיר למצב המקורי.

 

זה משהו שצריך לקחת בחשבון כשקונים את הרכב - שהוא לא יהיה אותו דבר בשעת תאונה, שיכול להיות שהוא ירעד אחרי מהירות מסויימת, שיהיה בלאי מהיר יותר לצמיגים וכך הלאה.

×
×
  • תוכן חדש...