Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הארקה במחשב - מה החשיבות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מה קורה אם אני מחבר מחשב לשקע ביתי כאשר חוט ההארקה בשקע מנותק?

הרי 99% מהמכשירים היום מתחברים עם תקע 2 פינים ולא 3 (כלומר: ללא הארקה).

 

תודה.

פורסם

חשיבות עליונה

היות וכל המחשב בנוי מתכת הארקה שלכולו היא דרך הספק (הספק מחובר פיזית מתכת למתכת)

מלבד הסכנה המטורפת שבמקרה קצר ילד יגע במארז ויתפחם בלי להקפיץ את הפקק,

יש תמיד השראות מתחת שאתה נוגע במארז אתה מקבל זצים של חשמל לא נעימים כאלו, שגם עלולים לאורך זמן לפגוע ברכיבים הפנימיים,

ואת ההשראות האלו בדיוק לוקחת הארקה.

פורסם

מנסיון שהיה לי עם ארקה לקויה בכיתת מחשבים, המסכים הבהבו, חלק מהמחשבים נפלו, התצוגה היתה לא תקינה וגם כל נגיעה במארז לוותה בתחושת עקצוץ-זרם.

פורסם

כל המכשירים בעלי 2 המגעים הם מפלסטיק.

 

חשיבות גבוה לאדמה במחשב נובעת גם מצורך בהגנה בפני חשמל סטטי לדעתי.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

הַאֲרָקָה שֵם נ' grounding, earthing (of an electrical appliance)

 

 

אַרְקָה שֵם נ' ( electricity) earth, ground

 

גם וגם. המקובל והנפוץ הוא "הארקה".

 

כשיש שני פינים בתקע, אין הארקה.

:turn-l:
פורסם

מכשירי חשמל שמגיעים עם תקע בעל שני פינים הם מכשירי חשמל בעל בידוד כפול ותוכלו למצוא עליהם סימון של שני ריבועים, אחד בתוך השני. למכשיר כזה אפשר לחבר, במידת הצורך, תקע ישראלי רגיל בעל שלושה פינים.

מכשירי חשמל עם מעטפת מתכתית מוליכה חייבים עפ"י התקן בחיבור הארקה תיקני. אסור לחבר מכשיר כזה לרשת החשמל ללא חיבור הארקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כנראה שיש בידוד חשמלי בין החלקים החשמליים שבתוך המקדחה לבין הפוטר.

הבידוד עשוי מחומר שאינו מוליך (לרוב פלסטיק לסוגיו) ולכן אינו צריך להיות מוארק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...