Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי אתמול (יום שישי) , מגבים במוסך ברעננה.

מכרו לי מגבים ב 120 ש"ח לפני מע"מ ו140 ש"ח אחרי מע"מ.

מבדיקה שערכתי לאחר הקנייה הבנתי שהמחיר הוא מוגזם מאוד.

יש לי קבלה עלי והכל , השאלה שלי עם יש משהו שאני יכול לעשות כדי להתלונן או שיחזירו לי את הכסף?

אני מרגיש שממש רימו אותי.

פורסם

לפני שאתה מתרגז ומתעצבן אולי תגלה לנו באיזה רכב מדובר (דגם ומודל) ועל אילו מגבים מדובר.

יש מספר סוגים ודגמים של מגבים וקיים הבדל בינהם גם בטיב וגם במחיר.

פורסם

אם המוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש , תוך 14 יום ניתן לבטל את העסקה.

אם ישנו שלט בחנות שלא מחזירים מזומן תקבל זיכוי , אם לא תדרוש החזר כספי.

 

בלי לחץ.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

יש לי גולף שנת 2000 ואין לי כל כך מושג איזה מגבים הוא שם לי .

לפי מה שראיתי מגבים עולים בין 20 ל 80 שקל , לכן זה נראה לי כמו גניבה לקחת 140 שקל על מגבים.

ידוע לי שאין לי יותר מידי מה לעשות אם זה באמת יקר מאוד , אבל אני יכול לדעת לא לחזור למוסך הזה עוד וגם להגיד לחברים ולמשפחה לא להתקרב לשם וזה מה שחשוב לי כרגע .

אף אחד מאיתנו לא אוהב גנבים.

לכן חשוב לי לדעת עם המחיר הוא מופרז או סביר?

פורסם

הוא לא רמאי, הוא מוכר ממולח לכל היותר. כשאני הולך לקנות משהו שאין לי בו מושג אני מתייעץ לפני כן או לקוח בחשבון את העובדה שאני מסתכך בכך שיתקעו לי מחיר ואני לא אהיה מודע לכךץ

 

היית צריך לבוא לכאן לפני זה ולשאול כמה מה מחיר סביר עבור סוג מסויים של מגבים.

 

ייתכן גם והוא מכר לך מגבים איכותיים שמצדיקים את המחיר.

 

ספר איזה מגבי םבדיוק הוא מכר לך ואולי החברים המנוסים פה בפורום יוכלו להגיד לך אם הוא באמת "דפק" אותך.

פורסם

ניסיון מר מאוד שהיה לי פעם עם מגבים זולים לימד אותי לקח חשוב: יש חלקים שלא כדאי לחסוך עליהם. מגבים הם דוגמה טובה.

אני לא אומר שהמחיר ששילמת היה זול, אבל אם כבר להשוות למשהו, תשווה את זה למגב של 80 שקל ולא למגב של 20 שקל (כמובן בהנחה שלא שילמת 140 על מגב של 20...).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לדגם הנ"ל מתאים סט בו מגב הנוסע הוא עגול שלא יגע בגומיה של החלון, קיים סט כזה של בוש והמחיר הוא נורמאלי לחלוטין - אם אכן זה הסט שקיבלת.

×
×
  • תוכן חדש...