Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ורק לחשוב שבמדינות נהורות היה אפשר לפתוח את אותו האשכול רק בשינוי כותרת ל150,000 ש"ח.... :mad:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואלה?

באיזה חלק של כדור הארץ ישנן מדינות נהורות?

הכוונה היא למדינות עם הרבה מאד נהרות בשטחן? אז הקיצוץ בתקציב הוא בגלל שסירות יותר זולות? 8)

 

יורי

ששמע רק על מדינות נאורות.

פורסם
ורק לחשוב שבמדינות נהורות היה אפשר לפתוח את אותו האשכול רק בשינוי כותרת ל150,000 ש"ח.... :mad:

 

אפילו פחות, הרבה פחות..

 

המחיר באותם מדינות נמוך מחצי המחיר שלנו!

פורסם

אז ככה,

 

1. Suzuki RM125

 

2. מיצובישי מגנום בשביל להביא אותו לשטח

 

3. KTM Duke לנסיעות מאתגרות בכביש

 

4. 106 GTi

 

 

 

:roll:

פורסם

בארץ:

BMW 540i שחורה, אוטומטית.

 

ביבוא מחו"ל:

 

פורד ראנצ'רו GT או שברולט אל קמינו SS,

אולדסמוביל 442 HURST OLDS,

פורסם
בארץ:

BMW 540i שחורה, אוטומטית.

 

לא יספיק הכסף..

לפחות לא לאחת חדשה :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בארץ:

BMW 540i שחורה, אוטומטית.

 

לא יספיק הכסף..

לפחות לא לאחת חדשה :wink:

 

אין ב.מ.וו 540 חדשה!!!

 

הוא בטח היתכוון לדגם הקודם.

 

החדשה מגיעה רק עם מנוע 4.4 ליטר, ובמחיר 635000 ש"ח!! (כפול מהסכום שכולנו מפנטזים עליו כן בשרשור)

פורסם
בארץ:

BMW 540i שחורה, אוטומטית.

 

לא יספיק הכסף..

לפחות לא לאחת חדשה :wink:

 

אין ב.מ.וו 540 חדשה!!!

 

הוא בטח היתכוון לדגם הקודם.

 

החדשה מגיעה רק עם מנוע 4.4 ליטר, ובמחיר 635000 ש"ח!! (כפול מהסכום שכולנו מפנטזים עליו כן בשרשור)

 

לסדרה 5 החדשה יש 5 מנועים..

520

530

530d

525- עדיין לא מיובא לארץ!

545 - עדיין לא מיובא לארץ!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בארץ:

BMW 540i שחורה, אוטומטית.

 

 

 

שחורה - כן.

אוטומטית?

למה לא עם הגיר ידני 6 שצמוד כסטנדרט למנוע הנ"ל?

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

פורסם
בארץ:

BMW 540i שחורה, אוטומטית.

 

לא יספיק הכסף..

לפחות לא לאחת חדשה :wink:

 

אין ב.מ.וו 540 חדשה!!!

 

הוא בטח היתכוון לדגם הקודם.

 

החדשה מגיעה רק עם מנוע 4.4 ליטר, ובמחיר 635000 ש"ח!! (כפול מהסכום שכולנו מפנטזים עליו כן בשרשור)

 

לסדרה 5 החדשה יש 5 מנועים..

520

530

530d

525- עדיין לא מיובא לארץ!

545 - עדיין לא מיובא לארץ!

 

 

יופי!!!!!!, חכמולוג...

 

לא התכוונתי שלסדרה 5 החדשה יש רק מנוע אחד בהיצע....אלא התכוונתי שאין דבר כזה 4 ליטר אלא רק 4.4 ליטר בהיצע מנועים של ה-5 החדשה...(לאותו בחור שהתלבט אם הוא דיבר על חדשה או דור קודם)

 

אני מאוד מעריך את זה שגילת לי שיש עוד מנועים :idea::?::!::wink:

 

ודרך אגב, שני האחרונים שרשמת, מיובאים בהזמנה אישית.... (לגבי ה545 אני בטוח, אבל לגבי ה525, נראה לי דווקא מיובא סדיר)

פורסם

קודם כל, כמובן שמשומשת. 01' ב 300000 לפי לוי יצחק.

 

שנית, העיצוב שלה יותר קלאסי ושקט לדעתי מה 5 החדשה, למרות שגם החדשה מוצאת חן

בעיניי 8) גם מבפנים היא פחות ראדיקלית ויותר שמרנית, וזה מתאים לי.

למי שאמר שיש עכשיו רק מנוע 4.4: גם בדגם הקודם המנוע היה 4.4 והדגם נקרא 540i

 

לשמוליק:

לגבי האוטומט: בשביל הכיף של ההילוכים, יש לי את האלפא שיש לה גיר פשוט חלומי. אני

נהנה מכל רגע ומכל העברת הילוך איתה. הדאבל קלאץ' וגז הביניים שהיא מחייבת הם חלק

מההנאה בתפעול האוטו. אבל :!: במכונית סאלון מפוארת ומפנקת אני יודע ליהנות גם

מגיר אוטומט. האוטו חזק גם כך, תמיד ישנה אופציית הטיפטרוניק (למרות שזה לא אותו

הדבר) וחלק מהכיף זה לתת לאוטו לעבוד בשבילך.

כשהייתי צעיר הייתי קיצוני כמוכם: רק רק רק ידני! מאז הזדקנתי (קצת) והחכמתי והשתנה

מעט הטעם. בכל זאת אני מעריך את מי שמוכן ללכת עד הסוף עם המום שלו על גיר רגיל.

יש אחד שהיה מגיע למפגש פעם, עם סידרה 5 מיבוא אישי (לא כתוב איזה דגם) עם גיר

רגיל. כל הכבוד לו, אבל זה לא בשבילי.

 

ולהדגמת דבריי, קבלו לינק של בחור עם חיים יפים:

 

http://www.jimmy540i.com

פורסם
ורק לחשוב שבמדינות נהורות היה אפשר לפתוח את אותו האשכול רק בשינוי כותרת ל150,000 ש"ח.... :mad:

 

אפילו פחות, הרבה פחות..

 

המחיר באותם מדינות נמוך מחצי המחיר שלנו!

 

 

תכלס באיזה מדינות המחיר של רוב המכוניות הוא בערך חצי מכאן?

פורסם

RX8 אופציה מעולה!

אם אפשר RX7 גם טוב לא נתלונן....

 

אופציות טובות נוספות:

בוקסטר משומשת

במו 530 לא החדשה (לא מת על הדגם)

S2000 חלום!!!

טויוטה סיליקה חדשה

גולף MOTION 4(האופציה הכי פחות מהאחרות אבל גם מעולה)

A4 הדגם ספורט החדש לא ממש זוכר איך קוראים לו

אבל יכול להיות שזה חורג מהתקציב....

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...