Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
1. S2000

2. CLIO V6 אם היא תגיע לארץ אי פעם

3. משפר קנגו ל 400 כ"ס

לפחות את הברקסים לא תצטרך לשדרג בהתאם... :D

La Bellezza Non Basta

פורסם

חסר!!! :lol:

 

1. RX-8 אם היתנ מגיעה לארץ

2. Z-4 (לצערי רק משומשת במחיר הזה)

3. Boxter S (גם כן משומשת לצערי במחיר הזה)

4. S-2000

 

בקיצור לא חסר :D

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם
חסר!!! :lol:

 

1. RX-8 אם היתנ מגיעה לארץ

2. Z-4 (לצערי רק משומשת במחיר הזה)

3. Boxter S (גם כן משומשת לצערי במחיר הזה)

4. S-2000

 

בקיצור לא חסר :D

 

RX-8 בהזמנה אישית דרך יבואן מאזדה עולה כ320 אלף שקלים חדשים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
חסר!!! :lol:

 

1. RX-8 אם היתנ מגיעה לארץ

2. Z-4 (לצערי רק משומשת במחיר הזה)

3. Boxter S (גם כן משומשת לצערי במחיר הזה)

4. S-2000

 

בקיצור לא חסר :D

 

RX-8 בהזמנה אישית דרך יבואן מאזדה עולה כ320 אלף שקלים חדשים.

גם S2000 חדשה לא נכנסת ב300K ש"ח....

פורסם
הייתי מביא ביבוא אישי אאודי A4 1.8T קאווטרו ידנית

ובעודף (אם ישאר :( ) משפר אותה!!! :twisted:

 

חשוב לציין שמצויידת ב-SPORT PACKAGE,

בצבע NOGARO BLUE.

 

8)

172

פורסם
אולי מה שאני אגיד יזעזע פה אנשים,אבל הייתי קונה מיצובישי קולט סטנדרתית לחלוטין :roll:

 

קולט חדשה? למה? :? . אין ספק שמדובר בטעם וריח, אבל אם היה לי 300K והיית מבקשת ממני לתת 100 מכוניות שהייתי קונה לא הייתי מכניס קולט. אני פשוט תוהה מה גרם לך לבחור דווקא בה...

 

גיא

 

אני אישית יכול להבין את הבחירה שלו בקולט חדשה , רק שהסטנדרטית לא מסתדר לי טוב (מנסיון אישי עם האוטו) .

 

אני הייתי מייבא קולט GTI (מנוע 1800 סמ"ק) ועם ההרבה עודף שנשאר קונה מערכת

מטורפת ועם מה שישאר משפר את האוטו מהתחת :evilbat:

 

אפשר נוספת היא חלום חיי : Subaru Impreza STi עם קיט של ProDrive :mm_cry:

אבל אפשרות אלגנטית יותר יכולה להיות ה - B4 החדשה 3.0 R :twisted:

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

מ... :wink:

 

הרוב דיי חוזר על עצמו

 

עד הסכום הזה אישית הייתי מעוניין כמו הרבה מאיתנו

1)אימפריזה STI עם קיט פרודרייב

2)איבו 8

3)אלפא 147 GTA

4)RX-8

5)בוקסטר S משומשת

או לקחת מכוניות יותר זולות ולהשקיע המון בשיפורים

MR_-2 או מיאטה שישאר גם הרבה עודף

פורסם

קודם כל החלום....

הייתי מזמין STI חדשה מהחברה ואת העודף משאיר לדלק ( מה שישאר )

ואם לא....

משפר להונדה שלי את הצורה , שתוכל להשפיל פורשים ( קאררה לפחות )

גם בקו ישר וגם על מסלול .

 

נ.ב

ב300 אלף שקל זה בכלל לא רחוק מהמציאות !!!

פורסם

ורק לחשוב שבמדינות נהורות היה אפשר לפתוח את אותו האשכול רק בשינוי כותרת ל150,000 ש"ח.... :mad:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...