Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לביטוח חובה+מקיף לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

ברצוני לחדש את ביטוח הרכב ואם לומר את האמת נמאס לי להיות פראייר ואני מחפש חברת ביטוח זולה וטובה.

על הדרך רציתי לדעת...

 

1.הא זה נכון שביטוח חובה היו ביטוח אחיד והעלות שלו אחידה בכל החברות?

 

2.האם עדיף סוכן על פני פנייה ישירה לחברות הביטוח?

 

הרכב שאני מעוניין לבטח הינו רנו סניק נפח 1600.

 

תודה!

פורסם

1. לא נכון.

2. יש יתרונות לכאן ולכאן. אני באופן אישי מעדיף סוכן.

 

אתה יכול לקבל הצעות מחיר דרך כמה אתרים באינטרנט ולתת לסוכנים ולחברות הישירות לרדוף אחריך. זה מה שאני עשיתי השנה וזה עבד בצורה נפלאה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שום דבר לא קבוע. המחיר של חובה ומקיף משוקלל לפי הרבה נתונים, שני אנשים עם אותו אוטו באותו רחוב יקבלו מחיר שונה.

בשתי חברות תקבל מחיר שונה גם לחובה.

מיקוח-מיקוח-מיקוח. ככה זה היום, הכל שוק והכל פתוח למו"מ. אז תעשה מה שצריך לעשות.

בהתחלה תברר לבד בפחות שתי חברות של ביטוח ישיר. במקביל בקש הצעות באיטרנט.

כעת תעשה מו"מ עם מי שתבחר, בזמנו AUG היו מוכנים להוריד כ-900 שח (גם לי יש סניק). ועדיין היו יקרים מאחרים.

בסוף בחרתי בהראל עם הצעה מצויינת של סוכנות רייך בהרצליה. גם איילון נותנים מחיר מצויין - אבל שוב, זה מותנה למי ועל מה.

אם עדיף ישיר או סוכן - אין תשובה ברורה. מותנה כמה פעמים אתה פונה אליהם. מי הסוכנות ומה מדיניות החברה הישירה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...