Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשית סלט שלם במפרט, לקחת זכרונות DDR3 1600MHZ, מעבד TRAY שמגיע ללא גוף קירור ולא ראיתי ברשימה לוח אם.

 

בנוסף ממליץ לך לקנות מחנות טובה ואמינה ולעשות שם את ההרכבה. ראיתי המון אנשים שהרכיבו אצל "טכנאי מוסמך"

את המחשב שלהם ואח"כ הגיעו אליי עם פינים עקומים במעבד/לוח אם, בעיות בהגדרות הביוס או הרכבה שהיא קומבינה אחת גדולה שלא לדבר על סידור כבלים ובדיקת יציבות. *שים לב - נזקים פיזיים כמו פינים עקומים לא מכוסים באחריות

ואף אחד לא יחליף לך, גם אם תתעקש.

 

מפרט לא רע עד 2500 ש"ח:

 

Intel Dual Core E6300 Processor 2.8GHz 2Mb 1066Mhz Box - מעבד

 

Gigabyte GA-EP43-UD3L Intel P43 + ICH10 Socket 775 - לוח אם

 

G.Skill 2GB F2-6400CL5S-2GBNT DDR2 PC6400 800MHZ 5-5-5-15 - זיכרון RAM

 

Western Digital 500GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD5000AAKS - כונן קשיח SATA

 

Sapphire Radeon HD4770 512MB DDR5 PCI-e - כרטיס מסך

 

Samsung DVD-RW SH-S223F x22 SATA Black OEM - צורב

 

Compucase 6A19 Black Midi Tower True 400Watt PSU - מארז+ספק כוח

 

 

יצא 2500 וקצת ללא הרכבה, אבל זה ללא ספק מחשב חזק וטוב שיחזיק לאורך זמן.

הדבר היחיד שהייתי מוסיף - מאוורר 120מ"מ נוסף למארז (מגיע 120מ"מ אחד בלבד)

אתה יכול להוריד את הכרטיס קול שרצית לקנות, לא צריך כרטיס קול ורשת מכיוון שאלו מגיעים ON BOARD בכל לוח אם

סטנדרטי כיום.

 

מקווה שהדברים ברורים יותר..

פורסם

מתן תודה, בקשר למעבד ששמת, נתמקד שניה בזיכרון מטמון ככה זה גם יעשה לי קצת סדר בדברים,

הבנתי שכמה שהזכרון מטמון יותר גדול = יותר טוב.

במעבד שנתת הזיכרון מטמון הוא בסך הכל 2 מגה, ממה שאני קראתי ב2 מגה אין למעבד "מספיק טווח נשימה" והוא ייתקע במידה ונפעיל הרבה דברים במקביל - אשמח לקבל הסבר מפורט בנושא.

 

לגבי הזיכרונות - לא עדיף מהירות של 1066 מאשר 800?

 

לגבי הארדיסק - זיכרון מטמון של 32 או 16 (או שזה לא קריטי?)

 

כרטיס מסך - אשמח לקבל משהו מחברת NVIDIA באותו הסכום אבל שיריץ ג'יטיאי4 החדש.

 

תודה.

פורסם

הדרישות המינימליות של ה GTA IV

זה כרטיס של7800 על 512MB

זה המינימלי

חפש כרטיס טוב למשחקים כמו 9800 9900 GT

8500 8800 ותקרא בפורומים השונים שנתנו לך.

זיכרון עד 3GB -DDR 2

מעבד יש לך כמה סוגים .

מעבד כפול בשמו CORE 2 DUO

או מעבד ליבה מרובעת זאת אומרת 4 ליבות .

בשמו בישראל quattro והוא יותר חזק .

אל תשכח גם ספק של 500W מינימום .

×
×
  • תוכן חדש...