Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורית חיווי באיסוזו טנדר מודל 2000.


Boaz -182
שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טנדר איסוזו מודל 2000 נפח 3100 טורבו דיזל, נסע 300K ק"מ.

לפני 20K ק"מ עשה טיימינג, כאשר עמד על 280K. הוחלפו מ. מים, מחזירי שמן, מותחנים ורצועה.

אתמול נדלקה נורית חיווי של הטיימינג.

האם הנורית נדלקה עקב זה שהספידומטר הגיע ל-300K, או שיש באמת בעיה בטיימינג ?.

מה למעשה נותן פקודה לנורית להידלק, האם יש לעשות איפוס כל שהוא וכיצד ?.

בספר הרכב כתוב להחליף רצועה כל 100K ק"מ.

תודה למגיבים.

בועז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום , הנורה נדלקה כי הקילומטראג' תואם את מועד ההחלפה של הרצועה . יש לפרק את לוח המחוונים ולהחליף מקומו של בורג מיוחד השייך למנגנון הדלקת נורת ה-T-BELT .

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...