Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן שאני מדליק את המזגן,יש נזילה מתחת לאוטו,כל 2-1 שניות נופלות טיפות מי 2 מקומות אחד ליד השני,שאני מכבה את המזגן זה מפסיק מיד.

 

הדבר הזה צורך תיקון?אם כן מה העלות שלו?

 

ועוד שאלה,הרכב שלי נפח מנוע 45 ליטר,כל 300-350 ק''מ אני מתדלק ואני חושב שיש בעיה,בדקתי את הדבר הזה במוסך והם עשו לי בדיקה לא רצינית,הם הכניסו חבל עבה לתוך האגזוז,לחצו על הגז בניטורל ובצד היה מכשיר אם כל מיני נתונים,ולפי הבדיקה שלהם הכול בסדר,אני יכול להסתמך רק על זה?

 

הרכב ידני שכחתי לציין זאת.

פורסם

הנזילה שאתה רואה היא מהמזגן, זה פשוט הניקוז של הלחות מן האוויר או משהו.

גם במזגן בבית יש את הצינור הזה שמוציא את המים החוצה לרחוב, אל תגיד לי שלא שמת לב לזה עד היום.

בקיצור תקין וקורה בכל הרכבים.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
בזמן שאני מדליק את המזגן,יש נזילה מתחת לאוטו,כל 2-1 שניות נופלות טיפות מי 2 מקומות אחד ליד השני,שאני מכבה את המזגן זה מפסיק מיד.

 

הדבר הזה צורך תיקון?אם כן מה העלות שלו?

 

זאת תופעה תקינה של פעולת המזגן.עקב שינוי טמפרטורה שבחוץ ושל מזגן.

פורסם
הנזילה שאתה רואה היא מהמזגן, זה פשוט הניקוז של הלחות מן האוויר או משהו.

גם במזגן בבית יש את הצינור הזה שמוציא את המים החוצה לרחוב, אל תגיד לי שלא שמת לב לזה עד היום.

בקיצור תקין וקורה בכל הרכבים.

 

 

תודה רבה,למרות שהייתי בטוח בזה,רציתי לשאול את המומחים של הפורום.

ולשאלה השניה שלי יש לך תשובה?

 

תודה.

פורסם
בזמן שאני מדליק את המזגן,יש נזילה מתחת לאוטו,כל 2-1 שניות נופלות טיפות מי 2 מקומות אחד ליד השני,שאני מכבה את המזגן זה מפסיק מיד.

 

הדבר הזה צורך תיקון?אם כן מה העלות שלו?

 

ועוד שאלה,הרכב שלי נפח מנוע 45 ליטר,כל 300-350 ק''מ אני מתדלק ואני חושב שיש בעיה,בדקתי את הדבר הזה במוסך והם עשו לי בדיקה לא רצינית,הם הכניסו חבל עבה לתוך האגזוז,לחצו על הגז בניטורל ובצד היה מכשיר אם כל מיני נתונים,ולפי הבדיקה שלהם הכול בסדר,אני יכול להסתמך רק על זה?

 

הרכב ידני שכחתי לציין זאת.

 

מה זאת אומרת מתדלק כל 300-350 ?.כמה דלק אתה ממלא?.בדקת כמה ליטרים של דלק אתה צורך לכל 100 ק'מ?.

פורסם
מה זאת אומרת מתדלק כל 300-350 ?.כמה דלק אתה ממלא?.בדקת כמה ליטרים של דלק אתה צורך לכל 100 ק'מ?.

 

 

אני מתדלק מלא כל פעם שהמנורה הכתומה מגיעה שזה אומר שנשאר עוד כמה ליטרים בודדים (7 בערך)

 

יש לציין שאני עוד לא מנוסה בנהיגה חלקה,לפעמים נוסע על סל''ד גבוה (לממש קצת זמן)והמזגן עובד כל הזמן.(למלווה שלי חם,אז אני נאלץ לפתוח מזגן למרות שלי נעים רק לפתוח חלון)

עד כמה הדברים האלה יכולים להשפיע?

פורסם

אין קשר תמיד, יש 2.0 שיותר חסכוני מ1.6.

אבל גם באונו שהייתה לי הגעתי למקסימום 370 אלף על אותו טנק.

ככה שנראה לי שאתה על הממוצע, שזה 350 אלף לטנק בנסיעה משולבת.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

מנצל"ש

ברשותי פורד פוקוס 2001, והיום שמתי לב לנזילה לאחר נסיעה עם מזגן. האם זה מצב נורמלי? האם ניקז הלחות שצויין פה ממשיך גם זמן קצר לאחר תום פעולת המזגן?

אני בטוח שלא מדובר בשמן.

אודה על תשובותיכם

350 ק"מ על טנק מלא זה בסדר גמור.

תלוי מה נפח הטנק... על טנק של 55 ליטר זה לא ממש בסדר גמור, מסכים?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לגבי "הנזילה" זה בסדר גמור, עיבוי מים מהאוויר זה נורמאלי אצל כלרכב עם מזגן

לגבי תצרוכת דלק, זה לא כל כך משנה(בגבול הסביר)מה הנפח שלך מול כמה אתה נוסע על מיכל דלק אחד, רוב התצרוכת שלך קשורה ישירות לאך אתה נוהג ברכב, 350 ק"מ למיכל דלק אחד זה מצויין, יש לי את אותו הרכב והיו תקופות שעשיתי פחות מ350 אבל קיום אני מגיעה למצב של כמעט 550 אבל זה כי אני מבצע הרבה נסיעות בין עירוניות.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
אין קשר תמיד, יש 2.0 שיותר חסכוני מ1.6.

אבל גם באונו שהייתה לי הגעתי למקסימום 370 אלף על אותו טנק.(אני חייב לדעת איזה רכב יש לך)

ככה שנראה לי שאתה על הממוצע, שזה 350 אלף לטנק בנסיעה משולבת. ושוב הנתון המדהים,על מה אתה נוסע, אורניום?

ולעניינך, 350 ק"מ על מיכל בתוך העיר וקצת משולב זה יפה.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

×
×
  • תוכן חדש...