Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

מעוניין בכמה שיותר מידע לגבי פונטו ספייס

הבנתי שיש דגמים שבאים עם 60 כ"ס ויש כאלה עם 80 כ"ס המנוע הוא 1250 בשניהם ?

מעוניין במידע לגבי שנתון 2002 כי זה מה שנכנס לתקציב - 18,000 (לפי לוי יצחק)

מה לגבי צריכת דלק ? ואחזקה כללית?

כמה קילומטרים/ ידיים נחשב כבר חריג לרכב משנתון כזה?

מה קורה לגבי ההגה ? הבנתי שיש בעיה עם ההגה החשמלי - זה מחלה ידועה של הרכב הזה?

 

אני צריך כמה שיותר מידע אז אתם מוזמנים לשפוך

שבת נפלאה לכולם :)

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לחפש בגוגל זה הכי פשוט וקל

בגלל זה ריכזתי את כל השאלות באופן מפורט....

עוד כמה שאלות

איזה גיר עדיף ?

ומה ההבדלים בין דגם elx ל- sx

ומה יותר מומלץ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

גיר אוטומט בפומטו ספייס בשנתונים 01-03 יש רק בדגם ELX, רוב הפונטו בשנים אלה הן ידניות מהשכרה/ליסינג וההפתחה בהתאם. לא פשוט למצוא ELX אוטומט עם נתונים טובים משנים אלה, ואם כן נסחרת מעל מחירון לוי יצחק.

פורסם
לחפש בגוגל זה הכי פשוט וקל

בגלל זה ריכזתי את כל השאלות באופן מפורט....

עוד כמה שאלות

איזה גיר עדיף ?

ומה ההבדלים בין דגם elx ל- sx

ומה יותר מומלץ?

 

בבקשה:

 

 

:)

!AWDSOME

פורסם

עוד שאלה אחרונה חביבה

יש סיבה כלשהי שהרכב איבד במחירון למעלה מ-14 אלף שקלים בשנתיים?

האם הוא ימשיך לצנוח ? אם עכשיו הרכב שווה 18 - מודל 2002 - מה יהיה עוד שנתיים?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

כנראה שיש סיבה, אתה מוזמן לבקש מלוי יצחק שיסביר לך מה היא אותה סיבה.

 

המחירון של הפונטו היה נמוך יחסית למתחרות שלה כבר מהרגע הראשון כמשומשת. כרגע המחירון כל כך נמוך שקשה לי להאמין שיש לו לאן להתרסק עוד. אבל אם זה מנחם אותך, בשנה האחרונה בעקבות תנודות כאלו ואחרות של השוק הרבה רכבים משומשים איבדו עשרות אלפי שקלים ממחיר המחירון שלהם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...