Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב .

אני שוקל להזמין לבדיקת רכב "שמאי על גלגלים" במקום ללכת למכוני הבדיקה , בעיקר בגלל שבמכוני הבדיקה לא מוכנים להסביר את המשמעויות של התקלות אלא רק דיווח טכני שלרב קשה להבין מה משמעותי ומה זניח.

האם לדעתכם זה כדאי? עד כמה ניתן לסמוך על בדיקה של שמאי ביחס למכון בדיקה?

תודה מראש.

פורסם

לבנאדם שבא אלייך אין את הכלים המקצועיים לבדוק רכב בצורה טובה.

המלצתי היא ללכת למכון בדיקה ואח"כ להעלות פה את התוצאות כדי לקבל חוו"ד

פורסם

מסתבר שלמכון בדיקה גם אין את הכלים לבדוק רכבים יחסית "חדשים"

 

אני לפי דעתי עם אתה קונה הונדה תלך למוסך מורשה הונדה. וזהו ככה אתה הולך לאנשים

שמכירים את הרכב מיום יום יש להם את כול המיחשוב והידע!. ועל הדרך אתה יכול להוציא היסטורית טיפולים..

 

:wink:

פורסם

כן רק שחוץ מלתת היסטוריית טיפולים לא כל מוסך יתן חוו"ד על רכב בטענה שהם לא מכון בדיקה ולא מוכנים לקחת אחריות.

וזה קרה לי מבוסך שהרכב של ההורים שלי טופל בו 8 שנים והכרתי אישית את המנהל עבודה.

פורסם

אני סבור שבדיקה במוסך מורשה (מכאנית) + פחח (שלדה/תאונות) יותר טובה מזו שבמכוני הבדיקה.

אפשר לחשוב שמכוני בדיקה נותנים אחריות (על הנייר יש אחריות, אבל הכל "מגובה" בכל כך הרבה כסת"חים

שבעצם אומרים לך - איך שלא תסתכל על הרכב, הוא אינו תקין. רק ברכבים ממש חדשים - יהיה ה-,'V' במקום של

"תקין").

alfa 156 2.5.

פורסם

מוסך ופחח, פחח ומוסך, מוסך ומכון או רק מכון. איך שלא תבחר - לא שמאי על גלגלים או כל קומבינה אחרת שקשורה במישהו שמגיע אליך. זה לא מקצועי וזה לא שווה את הסיכון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

למרות שהשאלה נשאלה לפני זמן רב, עדיין כאשר בדקתי בחודש האחרון לגבי העדיפות של שמאי ומכון בדיקה, הופניתי לדף הזה. בניגוד למה שכתוב כאן אני כן הזמנתי את שמאי על גלגלים לבדיקות.

אני חייב לציין שמתיתיהו (זהו השמאי) עשה עבודה מקצועית מאוד. בג'יפ הראשון שהוא בדק, הוא עלה תוך מספר דקות על כך שהוא עבר קריסה (עם מכשיר שמודד מיקרונים או משהו כזה) והמליץ חד משמעית לא לקנות אותו.

הוא ידע לזהות לאחר מכן את עלות הטיפולים.

אני חייב לומר שהוא היה הרבה יותר טוב מכל מכון בדיקה שהייתי בו בעבר. הוא לא רק נותן דף שמדבר על בעיות, אלא מסביר דבר אחרי דבר ולמה כדאי לשים לב. ואם מבקשים ממנו הוא גם מוכן לומר אם הוא ממליץ או לא.

הבדיקה שלו טובה יותר בעיני ומקצועית יותר מבדיקת המכון ולו רק מכיוון שהוא אינו מכסת"ח.

 

בסופו של דבר, קניתי ג'יפ שבו הוא עלה על כל בעיה ובעיה שהיתה בו כולל משהו שהוא אמר שכדאי לבדוק טוב לפני שקונים. אני לא בדקתי ולקחתי את הסיכון ועכשיו אני משלם אלפי שקלים כדי לפתור את הבעיה.

בקיצור אני ממליץ בחום. אני בטוח אזמין אותו בעסקאות עתידיות. ההמלצה גדלה כשאתם רוכשים ג'יפ, שמכוני הבדיקה לא בודקים את כל המכלולים והוא כן.

מקווה שתיקנתי טעויות שנכתבו כאן, אני מניח בתום לב.

אייל

פורסם

גם אחרי שנתיים - אני סבור שעדיף "שמאי בלי גלגלים" (יענו מוסך/מכון/פחח נייח. קונסטנט !).

אם השמאי הזה היה כ"כ טוב - היה ממליץ לך לא לקנות את הרכב (שאתה שופך עליו כסף עכשיו).

alfa 156 2.5.

פורסם

"חאפר על גלגלים" לא יצא מהאופנה עדיין?

הייתי בטוח שכל הנוכלים מהסוג הזה יחזרו לחורים שמהם הם באו אחרי שבזמנו בימ"ש זימבר את "המומחה". :?

V5

פורסם

לכול חברי הפורם המכובדים

אני מתתיהו בשארי שמאי רכב בעל חברה "שמאי על גלגלים"

קראו מאמרים שכתבתי על נושא רכב .

שמי הולך לפני .

המוטו שלי מקצוענות דיקנות סובלנות ויושר .

השרות שאני נותן חוות דעת לרכב לפני קניה עד הבית וגם שרות שמאות לרכב מכול סוג שהוא (תאונות)

השרות הוא שרות חדשני לחוות דעת\ בדיקת רכב בבית הלקוח

הבדיקה לא בדיקה במכון הבדיקה היא על ידי שמאי רכב

בדיקה תאונות במיכשור היחידי בארץ

הדיקות מנוע בדיקת מזהמים .ובדיקת קומפרסיה .

אנו משתמשים התוכנה "מ ר מ "לתמחירי חלקים לתמחירי עבודות ותמחור לירדת ערך

כל בדיקה מצולמת לכול אורכה (בסוף הבדיקה מקבל הקונה דוח ותמונות )

ולכן שונה ולא דומה ממכוני הבדיקה.

כל שאלה על רכב בחינם

כל שאלה על בדיקה לפני קניה החינם

כל שאלה על ירדת ערך לרכב בחינם

כל שאלה בתקלות מכנית לרכב בחינם

התקשרו אל תפחדו

×
×
  • תוכן חדש...