Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאני מעביר הילוכים יש לי רעש שבא מתוך בסיס הידית. אין בעיה בהעברת הילוכים והכל עובד יופי טופי.

פשוט יש רעש של חופש או פלסטיק רופף משהו כזה אני לא יודע בדיוק איך לתאר את זה.

והאם מישהו יודע כמה עולה ידית הילוכים חדשה פלוס שק מעור לרכב הנל.

הרכב מנוע 1300 ידני וחסכני בטירוף.

תודה מראש.

פורסם

דני, אם אני מצליח לנחש על מה מדובר, ומנסיון עם אקסנט 97 ידנית,

הרי שזוהי הידית ואין הרבה מה לעשות.

 

בכלל מדובר ברכב דיי ספרטני, אם כי זריז יחסית ונוסע בכל מצב (בניגוד לקליאו למשל...)

פורסם

אכן אני ממש מרוצה מהרכב הזה לעומת הקלאו. בכל הפרמטרים.

אולי חוץ מהנוחות.

אני מגיע עם האקסנט לכמעט 1:16 וזה עוד 80% נסיעות בתוך העיר.

פורסם

אותו סיפור, סופר לנסר שנת 96.

לפני הרעש אצלי מדובר בבוקסות הקטנות שמחברות את הידית לכבלים.

אך עדיין לא היה לי זמן לגשת לשם

פורסם

אם ברכב הנ"ל יש שטנגות (מוטות מתכת המחברים בין בסיס הידית לגיר עצמו)

אז ככל הנראה הגומייה בחיבור שלהם נקרעה. עסק זול יחסית המצריך פירוק הידית.

אם יש כבלים במקום שטנגות, אני לא מכיר כ"כ אבל גם שם צריך להיות חיבור עם גומייה קטנה בין הידית לכבל.

בקיצור, לא סיפור גדול.

שבת שלום

 

אלי

×
×
  • תוכן חדש...