Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני בהתלבטות לגבי קניית רכב 25,000-30,000

בזמן האחרון חשבתי על רכישת סיאט איביזה 01-02.

אך יש דבר אחד שמטריד אותי, אמינות.

אף פעם לא היה לי ניסיון עם איביזה, לכן אני דיי מודאג מהאמינות.

אין לי כוח לבלות את זמני הפנוי במוסך.

 

אשמח מאוד אם בעלי האיביזות למינהן יוכלו לתת לי מידע על:

המחלות האופייניות שלה, אמינות כללית.

 

כל תגובה בעניין תעזור.

 

 

תודה מראש,

עמיטל.

פורסם
שלום,

 

אני בהתלבטות לגבי קניית רכב 25,000-30,000

בזמן האחרון חשבתי על רכישת סיאט איביזה 01-02.

אך יש דבר אחד שמטריד אותי, אמינות.

אף פעם לא היה לי ניסיון עם איביזה, לכן אני דיי מודאג מהאמינות.

אין לי כוח לבלות את זמני הפנוי במוסך.

 

אשמח מאוד אם בעלי האיביזות למינהן יוכלו לתת לי מידע על:

המחלות האופייניות שלה, אמינות כללית.

 

כל תגובה בעניין תעזור.

 

 

תודה מראש,

עמיטל.

 

היי

היתה לי איביזה עם בגאז' (קורדובה...) משנת 2000

כללית הרכב אמין ומפנק ביחס לתקופה שלו אבל צריך לברר את הסטורית הטיפולים של האקסמפלר המסויים שאותו אתה קונה.

חשוב בעיקר לבדוק כמה דברים:

מצבו של כבל המצמד, הוא נוטה להיקרע מידי כמה עשרות אלפי ק"מ. תיקון לא יקר אבל מעצבן.

האם הרכב עבר תיקון חלונות חשמליים. בזמנו היתה לחלונות החשמליים, בעיקר הקדמיים של האיביזה/קורדובה נטייה ליפול. אני מניח שכל רכב בן 8 שנים עבר כבר את התיקון כך שאין בעיה (הרבה תיקונים כאלה היו במסגרת האחריות).

ודבר אחרון, תבדוק שנוזל הקירור הוא ייעודי של פולקסווגן. אם יש מים, תתרחק מהרכב.

בכלל, תקח רכב עם הסטורית טיפולים מוכחת במוסך מורשה. כל הפולקסווגנים למיניהם (סיאט, סקודה וכו') ישיבו לך אהבה אם תדאג לתחזוקה נאותה.

ביחס לרכב: זה פולקסווגן פולו בעיצוב אחר. ישנן כמה גרסאות, אני הייתי מעדיף את הגרסה החזקה יותר אבל את הגימור הנחות יותר, (סטלה ולא את הסיגנו). הסיבה היא שבסיגנו יש בקרת אקלים/רדיו שנמצאת בתוך מסך גדול בדש בורד וזה נוטה להתקלקל. החלפים האלה יקרים וחבל שבגלל מתג קטן שנפל מהמסך הזה תוציא אלפי שקלים על מסך שלם תחליפי.

מה שאני עשיתי זה לקנות ערכת מסך כזאת מפירוקיה והיא סיפקה לי ולשתי האיביזות הנוספות במשפחה, פטור מכאב ראש.

לכן אני מעדיף את הסטלה עם בקרת אקלים מיכנית פשוטה.

הרכב מאד נוח, הכיסאות אוחזים אותך כמו שצריך וכל הבקרות נגישות ונוחות.

ושוב, האמינות ממש גבוהה, אם הרכב תוחזק כמו שצריך ועבר ביקורות וטיפולים בזמן ובקפדנות.

רכבים ממש מקבילים הם כאמור, הקורדובה, הפאביה והפולו/פולו קלאסיק

בני

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אצל אחי האיביזה 02 שלו לא גילתה סימנים מדאיגים כל משך "השרות" שלה אצלו.

בעיית הפלסטיקה הוזכרה והיא ניתנת לאילתור כזה או אחר.

רכב מאובזר ומהנה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תודה על התשובות.

 

יש לי עוד שאלה שמטרידה אותי, יש סטלה 1.6 עם 100 כ"ס?

אני מפחד מה 75 כ"ס בנפח 1400 או ה 1600, נראות לי דיי חלשות הגרסאות האלה.

פורסם
תודה על התשובות.

 

יש לי עוד שאלה שמטרידה אותי, יש סטלה 1.6 עם 100 כ"ס?

אני מפחד מה 75 כ"ס בנפח 1400 או ה 1600, נראות לי דיי חלשות הגרסאות האלה.

אז תקנה 1.8t

פורסם

יש סטלה 100 כ''ס,זה היה חייב להיות על הרישיון שרשום לו 100 כ''ס,תיזהר שלא יעבדו עליך.

 

אני אם רכב ראשון האיביזה מפגינה אמינות בנתיים 3-2 חודשים,חוץ מי מצת שנשרפה,ופלסטיקה עדינה מאודדדדדדדדד!

פורסם

שלום, היתה לי איביזה 2002 ידנית דגם רפרנס עם 60 כ"ס והאוטו הפתיע אותי ואחרים בעלי 75 כ"ס.

הרכב חזק ויציב ולא היו לי בעיות פלסטיקה כמו שאחרים ציינו ופרט לקלאץ' שהחלפתי וטיפולים שוטפים לא היו לי בכלל בעיות.

מומלצת בחום.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

×
×
  • תוכן חדש...