Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרינה ברכביים היברידיים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי גם לתקן את עצמי - התכוונתי לכך כי הקרינה לא מתקרבת לערכים האסורים לחשיפה מזדמנת. את האמת, הייתי מוותר על עלייה. אבל אני עושה כ"כ הרבה חטאים כנגד בריאותי: גם העישון, גם המגורים בתל אביב, גם אכילת מזון מעובד וכו כו. כך שהקרינה ברכב זהו הדבר הזניח מכולם.

 

ועוד משהו. הערכים האלה נקבעו בצורה שרירותית. איש אינו יודע איזו קרינה אלקטרומגנטית אכן מסוכנת לבריאות. אני זוכר כי בשנות ה-70 בגרמניה המערבית מת הטכנאי כתוצאה מחשיפה לקרינה עוצמתית במשדר של רדיו ליברטי (אולי מעטים זוכרים מה זה בכלל), והתעמולה הסובייטית עשתה מכך חגיגות ומטעמים. אבל שם היה דובר על מיליונים של מיליגאוסים. אז ממה מתים (ה-TLV) כן ידוע פחות או יותר. אבל לא יותר מכך.

פורסם

ומה אתה אומר, שמצאו באיזה שהוא כפר ערבי, התקינו אנטנות של חברות הסלולר, קרוב מידי אל האוכלוסיה. ונימצא שבכפר הזה היה אחוז האנשים שחלו בסרטן גבוהה מהרגיל.

פורסם

אגב, אינני מכיר אף מקרה בו זכו בפיצויים מחברות הסלולר או מהמפעלים הכימיים, מפני שאיש טרם הוכיח את הקשר הנסיבתי שבין הזיהום או הקרינה לבין התחלוה. יתרה מכך, ישנם התקנים למיקום של המתקנים למטח גבוה ביחס למבני המגורים, אשר כנהוג בארץ הקודש לא תמיד מקויימים. גם במקרים כאלה לא נשאר לקורבנות הרבה מה לעשות פרט למאבק הציבורי. בכל אופן המטח הגבוה זה לא מה שקיים ברכבים ההיברידיים. הקרינה שם דומה יותר לזו של מכשירי החשמל הביתיים.

 

ישנן האוכלוסיות בעולם השלישי עם חשיפה נמוכה מאוד לקרינה האלקטרומגנטית ולמרות זאת תוכלת החיים שם מאוד נמוכה. וישנן האוכלוסיות הזוכות לחשיפה מאוד גדולה, למשל היפנים. הם גם מתגוררים בדירות קטנטנות, גם לא נוהגים לחמם אותם בחורף אלה לישון בסדינים החשמליים, ובכלל אוהבים לדחוף כמות כזו של מכשירי החשמל שנהיה קשה לזוז. ואיזה פלא - תוכלת החיים ביפן היא מהגבהות בעולם והתחלוה בסרטן בין הנמוכות.

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...