Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר תקופת התרשמות כקורא בפורום הנה הפוסט הראשון (יצא קצת ארוך...):

אני מעוניין לקנות משפחתית (אפשר קטנה) לתקופה של כמה חודשים עד שאקנה רכב "יותר רציני" שכרגע לא זמין.

המטרה נסיעות ערוניות ולפעמים בינעירוניות של כ40ק"מ ביום.

 

הדברים החשובים לי:

סחירות גבוהה - שיהיה לי קל למכור לאחר התקופה תוך שמירה על הערך.

אמינות - "שלא יראה מוסך" עד כמה שאפשר.

לאחר מיכן בטיחות, חסכנות וכו..

 

מחיר הקניה פחות משחק תפקיד בין 20K-40K כל עוד אני לא הפסיד יותר מדי במכירה לאחר חצי שנה -שנה.

 

למרות שהיו לי מספר רכבים בעבר לא אני קניתי אותם כיד שניה, במידה ואני קונה רכב ב 20K האם אני לוקח אותו לבדיקה? האם מקובל ללכת למוסך מורשה עם רכב ישן ולבקש חוות דעת לגבי מה צריך לתקן ובכמה?

 

כרגע לדוגמא אני בוחן לאנטיס 323 1997 1.8 בקצה התחתון של המחיר עם 200K ק"מ האם זה סביר לתנאים שלי.

פורסם

לאנטיס 97 היא לא ברמה הבטיחותית הגבוהה ביותר ואם אתה מתמקד ברכב הזה יותר

אמליץ לך לחפש טיוטה קורולה 98-2002.

רכב בעל סחירות מעולה, אמינות מהשורה הראשונה, עיצוב יפייפה לטעמי (לאחר מתיחת הפנים של שנת 2001),

בטיחות דומה לבטיחות הלאנטיס ולגבי חיסכון בדלק הבנתי שהיא לא שתיינית, זה מידע לא הכי מבוסס, ממליץ לבדוק לעומק.

רכב כזה בטוח שלא תהיה לך בעיה למכור.

בהצלחה.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...