Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שטוב יעשה פותח השרשור אם יכריע בין מכונית מנהלים למכונית פאר.

 

לא יתכן שיתנו המלצות להונדה לג'נד ובמוו 5 כמו גם קאדילאק סוויל,

לצד פורד מונדיאו ויונדאי סונטה.

 

אז כבוד השואל, תסגר על עצמך.

וגם לא ענית לי על השאלה אם אתם מודעים לעלויות ביטוחים גבוהות,

וגם צריכת דלק גבוה משמעותית בד"כ.

 

בנוסף לא ענית עד איזה שנתון אתם מוכנים לרדת...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נראה לי שטוב יעשה פותח השרשור אם יכריע בין מכונית מנהלים למכונית פאר.

 

לא יתכן שיתנו המלצות להונדה לג'נד ובמוו 5 כמו גם קאדילאק סוויל,

לצד פורד מונדיאו ויונדאי סונטה.

 

אז כבוד השואל, תסגר על עצמך.

וגם לא ענית לי על השאלה אם אתם מודעים לעלויות ביטוחים גבוהות,

וגם צריכת דלק גבוה משמעותית בד"כ.

 

בנוסף לא ענית עד איזה שנתון אתם מוכנים לרדת...

סליחה שלא עניתי שנית..

אנחנו מוכנים לרדת עד שנת 98 בנגוע לביטוחים ועלויות האחזקה השוטפות לא קיימת בעיה משום שכבר היום אנחנו מחזיקים בביואיק שעליות האחזקה שלה דיי גבוהים.

בקשר להצעות אני חושב שההמלצות שקיבלתי מכם נהדרות,אני אתן לאימי להחליט

למרות שנראה לי שפורד מונדיאו היה המכונית הכי הגיונית אני אתן לאימי להחליט מבין ההצעות משום שהיא מעולם לא היתה הגיונית.

תודה על הכל

פורסם
נראה לי שטוב יעשה פותח השרשור אם יכריע בין מכונית מנהלים למכונית פאר.

 

לא יתכן שיתנו המלצות להונדה לג'נד ובמוו 5 כמו גם קאדילאק סוויל,

לצד פורד מונדיאו ויונדאי סונטה.

 

אז כבוד השואל, תסגר על עצמך.

וגם לא ענית לי על השאלה אם אתם מודעים לעלויות ביטוחים גבוהות,

וגם צריכת דלק גבוה משמעותית בד"כ.

 

בנוסף לא ענית עד איזה שנתון אתם מוכנים לרדת...

סליחה שלא עניתי שנית..

אנחנו מוכנים לרדת עד שנת 98 בנגוע לביטוחים ועלויות האחזקה השוטפות לא קיימת בעיה משום שכבר היום אנחנו מחזיקים בביואיק שעליות האחזקה שלה דיי גבוהים.

בקשר להצעות אני חושב שההמלצות שקיבלתי מכם נהדרות,אני אתן לאימי להחליט

למרות שנראה לי שפורד מונדיאו היה המכונית הכי הגיונית אני אתן לאימי להחליט מבין ההצעות משום שהיא מעולם לא היתה הגיונית.

תודה על הכל

 

 

אתה ממש לא החלטתי!!

פורד מונדיאו זה רכב מנהלים\פאר?? :shock:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

 

 

אתה ממש לא החלטתי!!

פורד מונדיאו זה רכב מנהלים\פאר??

 

לעניות דעתי פורד מונדיאו נמצאת בקבוצת ה"משפחתיות הגדולות"

המכונה בארצינו הסתומה מכונית מנהלים... :idea:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

ואני אוסיף עוד משהו לגבי ה605 שהוא רכב מאוד מהודר ומאוד יפה

ובנוסף לזה המנוע של שנת 98 שהוא הדור השלישי! של המנועים האלו הרבה יותר אמין מהראשונים ולא צפוי לעשות יותר מדי בעיות ( כמובן שצריך לדעת להתייחס לטורבו מבחינת זמן חימום והמתנה לפני כיבוי מה שניחוש פרוע לא נעשה במקרה של החבר עם הטורבו שנשרף כי אני מכיר 605 אחת שעברה הרבה מאוד והטורבו בסדר גמור טוב תודה )

רק מה יהיה בעיה למצא אחת 98 שהיא השנתון האחרון שהיא נמכרה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
ואני אוסיף עוד משהו לגבי ה605 שהוא רכב מאוד מהודר ומאוד יפה

ובנוסף לזה המנוע של שנת 98 שהוא הדור השלישי! של המנועים האלו הרבה יותר אמין מהראשונים ולא צפוי לעשות יותר מדי בעיות ( כמובן שצריך לדעת להתייחס לטורבו מבחינת זמן חימום והמתנה לפני כיבוי מה שניחוש פרוע לא נעשה במקרה של החבר עם הטורבו שנשרף כי אני מכיר 605 אחת שעברה הרבה מאוד והטורבו בסדר גמור טוב תודה )

רק מה יהיה בעיה למצא אחת 98 שהיא השנתון האחרון שהיא נמכרה.

האמת שכבר מצאתי אחת משנת 98 ...

אני רק יודע שאמא שלי לא תחכה 2 דקות לפני כיבוי.

אני אתן לה ולאבי לבדוק את כל המכוניות שהזכרתם אולי אם גם אמא שלי תגלה שיש מכונית שכדאי וראוי לטפל בהם.

בכל אופן שוב תודה רבה לכם

פורסם
לפי דעתי אין מתחרה לרובר 800.

 

פשוט אין :!:

 

מניסיון...

 

אנחנו מחזיקים אחת כבר מספר שנים והיא מדהימה :!:

 

יש לי הרגשה שהמספר הזה גדול... :twisted:

פורסם
לפי דעתי אין מתחרה לרובר 800.

 

פשוט אין :!:

 

מניסיון...

 

אנחנו מחזיקים אחת כבר מספר שנים והיא מדהימה :!:

 

יש לי הרגשה שהמספר הזה גדול... :twisted:

 

כן, עלית עליי... :roll:

אני תקוע עם רכב חלומותיי....

 

ואתה?

פורסם

מה לגבי אופל אומגה או אופל וקטרה? מכוניות אמינות יחסית, מאובזרות ובטוחות, מנועים חזקים ופאר יחסית לקטגוריה. מנגד - המחירים פשוט מצחיקים, ובתקציב של עד 100,000 ש"ח אפשר להשיג אומגה עד שנת 1999 (אם המוכר לחוץ) או וקטרה עד שנת 2000-2001. מה דעתכם?

 

עוד אפשרות - אאודי A4 מהשנים 1999-1998, עם מנוע 1800, או פאסאט מקבילה.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

אני רוצה לחזור על המלצה שכבר עלתה בשרשור, ולא התייחסתם אליה.

ניסאן מקסימה.

הרכב גדול, מפואר, לא חלש בכלל, ומאוד "אמריקאי" לטעמי לפחות.

יחסית יש מבחר לא קטן שלהן על הכביש, הרכב בעל נוכחות לא רעה בכלל, והמעבר מביואיק למקסימה יהיה קל יותר מהמעבר למונדיאו, שלדעתי נראית ומרגישה פחות מפנקת.

 

מנסיון של נהיגה יותר מפעם אחת על הרכב, שהיה ברשות קרוב משפחה למשך כשנתיים (בליסינג) הרכב נעים ונוח מאוד לנהיגה, האמינות מצויינת, ובכלל הרכב עושה רושם לא רע בכלל.

 

רק בדבר אחד אני לא ממש בטוח מאז שלוי יצחק סגר את הברז - מה המחיר...

 

בכל מקרה - תארגן לאמא שלך נסיעה על מונדיאו ועל מקסימה לפני שאתם בוחרים מה לרכוש. בסופו של דבר, הבחירה צריכה להיות שלה.


×
×
  • תוכן חדש...