Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דו"ח אמינות המבוסס על למעלה מ-200 דעות של בעלים של יונדאי סונטה:

 

http://autos.msn.com/research/vip/reviews.aspx?modelid=9823&trimid=-1&src=VIP&tab=4

שמע, עם כל הכבוד (ויש כבוד :lol: ) אני חושב שלרוב האנשים שקונים יונדאי סונטה אין הרבה ציפיות גבוהות מהאוטו, ולכן חוות הדעת גבוהה יחסית בנושאים שיש שם כגון ביצועים, עיצוב, פנים, ואיכות.

8.7 Styling

8.2 Performance

8.7 Interior

8.4 Quality

8.6 Recommendation

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דו"ח אמינות המבוסס על למעלה מ-200 דעות של בעלים של יונדאי סונטה:

 

http://autos.msn.com/research/vip/reviews.aspx?modelid=9823&trimid=-1&src=VIP&tab=4

שמע, עם כל הכבוד (ויש כבוד :lol: ) אני חושב שלרוב האנשים שקונים יונדאי סונטה אין הרבה ציפיות גבוהות מהאוטו, ולכן חוות הדעת גבוהה יחסית בנושאים שיש שם כגון ביצועים, עיצוב, פנים, ואיכות.

8.7 Styling

8.2 Performance

8.7 Interior

8.4 Quality

8.6 Recommendation

 

תראה, אין לי מושג כמה מכוניות מנהלים/פאר היו לך, כי לי היו לא מעט:

 

פיג'ו 505 (1984)

אופל אומגה ( 1988)

וולוו 740 (1991)

וולוו 940 (1995)

וולוו S-70

 

עדיין לדעתי בשביל המחיר ועלות האחזקה הסונטה נותנת תמורה לא רעה בכלל...

 

ואם כבר מדברים ה-מאזדה 626 גם אופציה (רק מה הביטוח יקר רצח)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
דו"ח אמינות המבוסס על למעלה מ-200 דעות של בעלים של יונדאי סונטה:

 

http://autos.msn.com/research/vip/reviews.aspx?modelid=9823&trimid=-1&src=VIP&tab=4

שמע, עם כל הכבוד (ויש כבוד :lol: ) אני חושב שלרוב האנשים שקונים יונדאי סונטה אין הרבה ציפיות גבוהות מהאוטו, ולכן חוות הדעת גבוהה יחסית בנושאים שיש שם כגון ביצועים, עיצוב, פנים, ואיכות.

8.7 Styling

8.2 Performance

8.7 Interior

8.4 Quality

8.6 Recommendation

 

תראה, אין לי מושג כמה מכוניות מנהלים/פאר היו לך, כי לי היו לא מעט:

 

פיג'ו 505 (1984)

אופל אומגה ( 1988)

וולוו 740 (1991)

וולוו 940 (1995)

וולוו S-70

 

עדיין לדעתי בשביל המחיר ועלות האחזקה הסונטה נותנת תמורה לא רעה בכלל...

 

 

 

נכון, יחסית למחיר ולעלות האחזקה זו תמורה לא רעה בכלל.

 

לא היו לי מכוניות מנהלים/פאר, אבל "ביליתי" חצי שנה מחיי בשטיפת מכוניות (עבודה מועדפת), כך שאני מכיר את הרכבים מבפנים ומבחוץ... :lol:

הסונטה היא רכב מאד אפור ביחס למתחרותיו האירופאיות בכל הגדג'טים הקטנים.

האוטו פשוט לנטרה גדולה.

 

לגבי הסקרים האלו, מדובר על ציפיות האנשים ועל מה שהם קיבלו בתמורה.

ציפיות של מישהו שקונה יונדאי יהיו בדרך כלל הרבה יותר נמוכות ממישהו שקנה מרצדס או ב.מ.וו לדוגמה. ולכן הם לא נראים לי מהימנים בכלל.

פורסם
דו"ח אמינות המבוסס על למעלה מ-200 דעות של בעלים של יונדאי סונטה:

 

http://autos.msn.com/research/vip/reviews.aspx?modelid=9823&trimid=-1&src=VIP&tab=4

שמע, עם כל הכבוד (ויש כבוד :lol: ) אני חושב שלרוב האנשים שקונים יונדאי סונטה אין הרבה ציפיות גבוהות מהאוטו, ולכן חוות הדעת גבוהה יחסית בנושאים שיש שם כגון ביצועים, עיצוב, פנים, ואיכות.

8.7 Styling

8.2 Performance

8.7 Interior

8.4 Quality

8.6 Recommendation

 

תראה, אין לי מושג כמה מכוניות מנהלים/פאר היו לך, כי לי היו לא מעט:

 

פיג'ו 505 (1984)

אופל אומגה ( 1988)

וולוו 740 (1991)

וולוו 940 (1995)

וולוו S-70

 

עדיין לדעתי בשביל המחיר ועלות האחזקה הסונטה נותנת תמורה לא רעה בכלל...

 

ואם כבר מדברים ה-מאזדה 626 גם אופציה (רק מה הביטוח יקר רצח)

 

אני מצטרף לפיז'ו 206, אם אתה לא מצפה הרבה מסונטה אז היא רכב סבבה אבל מספיק שתעמיד אותה ליד רכב מתחרה אחר והיא תפול בגדול !!!

הסונטה היא פשוט יונדאי, רכב זול !!! אני חושב שבסדר גודל הזה הגישה הזו לא מתאימה, כי מי שקונה רכב בסדר גודל הזה מחפש גודל, אבזור, פינוק וכו' ...

 

ול-2 חברים שלי יש סונטה, בשתיהן יש קרקושים, באחת זה הפך לפשוט לדבר בלתי נסבל ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אם אמינות זה הכי חשוב, אז מיצובישי גאלנט, מאזדה 626, הונדה אקורד, יתפקדו מצויין.

אולם הם לא ממש פאר ( :? ) , אבל הם מנהלים (לפי אגרת הרישוי :wink: )

 

 

עריכה : אם אתם מסתדרים ורגילים כבר לרובר, יש גם רובר 600 מאוד מאוד מאובזרת ומרשימה.

 

אם כבר הונדה אז למה לא לג'נד? לדעתי שנת 95-96 נכנס בתקציב והיא מספיק אמינה בשביל לחיות כמו שצריך רק על טיפולים שוטפים.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

במחיר כזה הייתי הולך על סאאב 9-5

 

פאר יש בשפע וגם טכנולוגיה .

מחיר מצחיק ביותר , וגם נסחרות הרבה מתחת למחירון .

אמינות טובה יחסית .

אחזקה רגילה למכונית פאר לא מעבר .

 

הבעיה למצוא מוסכים שמטפלים טוב באוטו , אם יש אז הכל מסודר .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

1-במו סידרה 5 מתחילת שנות ה-90 ואולי אף 94 \95 תלוי המחירון

2-קאדילק סוויל שלא תיפול כמעט בכלום ובטח שלא בפאר וכוח משום מתחרה שנתונים 95-97 אם נכנס למחיר

3-אופל אומגה אם מוצאים אחת ממש שמורה ומטופלת

4- הונדה לגנד אבל די נדירה המחיר הזה

5- וולבו 850\אס 70

ויש בטח עוד כמה ששכחתי

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
אם אמינות זה הכי חשוב, אז מיצובישי גאלנט, מאזדה 626, הונדה אקורד, יתפקדו מצויין.

אולם הם לא ממש פאר ( :? ) , אבל הם מנהלים (לפי אגרת הרישוי :wink: )

 

 

עריכה : אם אתם מסתדרים ורגילים כבר לרובר, יש גם רובר 600 מאוד מאוד מאובזרת ומרשימה.

 

אם כבר הונדה אז למה לא לג'נד? לדעתי שנת 95-96 נכנס בתקציב והיא מספיק אמינה בשביל לחיות כמו שצריך רק על טיפולים שוטפים.

 

רק שבמחיר של הלג'נד מהשנים המדוברות (אם תמצא) אפשר לקנות מאזדה 6 חדשה :!:

 

(מה שהעדרו של לוי יצחק עושה לנו :roll: )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
במחיר כזה הייתי הולך על סאאב 9-5

 

פאר יש בשפע וגם טכנולוגיה .

מחיר מצחיק ביותר , וגם נסחרות הרבה מתחת למחירון .

אמינות טובה יחסית .

אחזקה רגילה למכונית פאר לא מעבר .

 

הבעיה למצוא מוסכים שמטפלים טוב באוטו , אם יש אז הכל מסודר .

 

האחזקה איננה רגילה כלל וכלל, רוב המוסכים לא יודעים לטפל, ומי שיודע לטפל - יקר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם אמינות זה הכי חשוב, אז מיצובישי גאלנט, מאזדה 626, הונדה אקורד, יתפקדו מצויין.

אולם הם לא ממש פאר ( :? ) , אבל הם מנהלים (לפי אגרת הרישוי :wink: )

 

 

עריכה : אם אתם מסתדרים ורגילים כבר לרובר, יש גם רובר 600 מאוד מאוד מאובזרת ומרשימה.

 

אם כבר הונדה אז למה לא לג'נד? לדעתי שנת 95-96 נכנס בתקציב והיא מספיק אמינה בשביל לחיות כמו שצריך רק על טיפולים שוטפים.

 

רק שבמחיר של הלג'נד מהשנים המדוברות (אם תמצא) אפשר לקנות מאזדה 6 חדשה :!:

 

 

אי אפשר להשוות בכלל מזדה 6 והונדה לגאנד!!

מזדה 6 זה משפחתית גדולה וההונדה פאר\יוקרה

במחיר של ההונדה אפשר לקנות 3 דיהטסו שרייד 97 זו אז?? :shock:

(מה שהעדרו של לוי יצחק עושה לנו :roll: )

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

גם אני הייתי הולך על סדרה 5 (ב.מ.וו כמובן)

הכי טוב הכי טוב

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
במחיר כזה הייתי הולך על סאאב 9-5

 

פאר יש בשפע וגם טכנולוגיה .

מחיר מצחיק ביותר , וגם נסחרות הרבה מתחת למחירון .

אמינות טובה יחסית .

אחזקה רגילה למכונית פאר לא מעבר .

 

הבעיה למצוא מוסכים שמטפלים טוב באוטו , אם יש אז הכל מסודר .

 

האחזקה איננה רגילה כלל וכלל, רוב המוסכים לא יודעים לטפל, ומי שיודע לטפל - יקר.

 

יחסית לרכב פאר רגיל , יחסית לרכב משפחתי יקר !

 

אם האוטו מטופל אז אין בעיות מיוחדות .

אם אתה מוצא את המוסך שיודע לטפל ברכב שלך אז אין לך בעיה , תאמין לי אנחנו מחזיקים בסאאב כבר שנתיים אז אני יודע על מה אני מדבר :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

מה עם ניסאן מקסימה?

ומאזדה קסדוס 9?

 

שתיהן אמורות להיות לא רעות, אמינות ומחירן סביר יחסית.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
מה עם ניסאן מקסימה?

ומאזדה קסדוס 9?

 

שתיהן אמורות להיות לא רעות, אמינות ומחירן סביר יחסית.

 

שי

 

צודק לגמרי אבל במחיר של 80 יהיה קשה למצוא ב-90 יהיה הרבה יותר קל אבל אי אפשר לדעת

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו


×
×
  • תוכן חדש...