Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הצלחתי לקבל דו"ח חניה מפקח בת"א.

השאלה שלי היא האם יש אפשרות לפסול את הדוח?

עד כמה שאני יודע, הדוח חייב להיות על העבירה המדוייקת שעשיתי (כולל תת-הסעיפים של החוק).

הנה הפרטים:

1. הדו"ח נכתב בסביבות 2 לפנות בוקר בלילה בין שישי לשבת.

2. מיקום: ת"א, רח' חומה ומגדל 26

3. עבירה: חסימה מלאה של המדרכה (עם קנס של 500 ש"ח).

הטענה שלי:

אי אפשר לחסום את המדרכה באופן מלא עם מיצובישי לאנסר (האוטו שלי).

הנה התמונה של המקום (ישירות מ-ymap)

http://www.ymap.co.il/ImgViewer.aspx?uniqueid=53d40a3c-66ef-41b3-8160-40ecd220209d&rndnum=5601&imgSize=large&rndNum=1187

במקרה שהתמונה לא תעבוד, הנה הקישור למיקום במפה:

http://www.ymap.co.il/Navigate.aspx?tab=1&CityNmS=%u05EA%u05DC%20%u05D0%u05D1%u05D9%u05D1&StreetNmS=%u05D7%u05D5%u05DE%u05D4%20%u05D5%u05DE%u05D2%u05D3%u05DC&HouseNbrS=26&Mode=1

 

האם יש אופציה לבטל את הדוח/להוזיל אותו וכו'?

איך אני עושה את זה?

פורסם

מה הסעיף המדוייק שעליו קיבלת את הדו"ח זה מה שקובע

 

על פי זה תקבל תשובה.

 

אם יש לך אפשרות תעלה את הדו"ח לכאן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הטענה שלך לא חזקה במיוחד.

אם יבוא מישהו עם עגלת תינוק\כיסא גלגלים, הוא\היא יצטרכו לרדת לכביש כדי לעבור.

לכן, מבחינה זאת הרכב כן חוסם את המדרכה באופן מלא.

מה שאתה יכול לעשות, זה לכתוב בקשה לעיריה.

לרשום שאתה אזרח שומר חוק, שלא היו לך בעבר מקרים כאלה, ולא יהיו גם בעתיד.

בקיצור לבכות, אולי להמציא סיבה כלשהי מדוע חנית בצורה כזאת (משהו נוגע ללב\ מזיל דמעות).

אין לך מה להפסיד, תכתוב.

אבל, אם תלך בדרך שרשמת (התחכמות, לדעתי), אין לך הרבה סיכויים לזכות, בטח אם תצרף את התמונה הזאת של הרכב החונה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לשלם אותו.

:lol: זו אומנם אופציה, אך היא יקרה משהו, ולא נראית לי מוצדקת.

לכך יש 2 נימוקים, אחד ריגשי, והשני פורמאלי:

הריגשי: מדובר ב-2 לפנות בוקר באיזור תעשייה, לא נראה לי שזה מצדיק את הקנס. מן הסתם המטרה של קנס זה, היא לאפשר מעבר של הולכי רגל במקום. לא היה פה בעיה של מעבר וגם לא של הולכי רגל...

הפורמאלי: הדוח מדבר על חסימה מלאה, ואילו אני לא יכול פיזית לחסום את כל המדרכה, כיוון שהוטו שלי צר יותר מרוחב המדרכה.

פורסם

על מה אתה מתבכיין? ידעת שאסור לחנות על המדרכה ובכל זאת חנית. אז מה אם זה היה בשתיים בלילה ואז מה אם המיצובישי לאנסר שלך לא יכולה לחסום את כל רוחב המדרכה (תודה באמת).

 

למדת בדרך הקשה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מה הסעיף המדוייק שעליו קיבלת את הדו"ח זה מה שקובע

 

על פי זה תקבל תשובה.

 

אם יש לך אפשרות תעלה את הדו"ח לכאן

 

לצערי אני לא זוכר במדוייק, ואת הדו"ח לקחו לי כש"בכיתי להם". אבל הצלחתי למצוא את התקנות של העירייה:

http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/_MultimediaServer/documents/12516344.pdf

עד כמה שזכור לי הם מדברים שם על סעיף 6 - ד - 2א.

פורסם

אם הרכב חנה לרוחב המדרכה, אין ספק שהוא יכול לחסום את כל רוחבה של המדרכה..

אם חנית ליד עגלות הזבל, אזי אתה הגורם שגרם לחסימה מלאה של המדרכה, כיוון שהעגלות היו שם קודם לכן.

אם חנית על מדרכה עם 4 גלגלים , מגיע לך דו"ח וקנס, בין אם חסמת את כל המדרכה או את חלקה.

אם חנית רק עם 2 גלגלים, מגיע לך דו"ח וקנס נמוך יותר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

פעם הבאה שאתה בא לבלות במועדונים שם תחנה בחניה חוקית, גם אם צריך ללכת כמה דקות

או שתחנה בחניון בתשלום שנמצא בדיוק ליד

 

כל פעם שאני בא לשם אני לא מבין איך כולם מרשים לעצמם לחנות על המדרכות (וכמובן לגרום לכולם לרדת לכביש) במיוחד שיש שם הרבה אכיפה וכל הזמן גוררים ומחלקים שם דוחות.

כבר ראיתי איך גוררים באכזריות רכב שחנה עם 2 גלגלים על המדרכה בדיוק שם.

 

חח אין מצב שיבטלו את הדוח הזה, איזה סיבה מוצדקת כבר יכול להיות לו, שהוא כ"כ מיהר למועדון שלא היה לו זמן לחפש חניה?

פורסם
אם הרכב חנה לרוחב המדרכה, אין ספק שהוא יכול לחסום את כל רוחבה של המדרכה..

אם חנית ליד עגלות הזבל, אזי אתה הגורם שגרם לחסימה מלאה של המדרכה, כיוון שהעגלות היו שם קודם לכן.

אם חנית על מדרכה עם 4 גלגלים , מגיע לך דו"ח וקנס, בין אם חסמת את כל המדרכה או את חלקה.

אם חנית רק עם 2 גלגלים, מגיע לך דו"ח וקנס נמוך יותר.

.

 

תודה על ההבהרה. נראה לי שבכל זאת אצתרך להיפרד מ-500 ש"ח :-(

חניתי לאורך,

עגלות הזבל היו טיפה בהמשך (ולא צמוד לשער כמו בתמונה) שדרך אגב חסמו יותר מדרכה מאוטו שלי...

חניתי עם 4 גלגלים... זה מה שמפיל אותי.

 

קצת תמוהה העניין שחניה עם 2 גלגלים (זאת אומרת גם חסימת מדרכה וגם חסימת כביש) נחשבת לעבירה קלה יותר.

 

מאז עבר לא מעט זמן, הספקתי לעבור מאריאל לגבעתיים, ולקנות קטנוע.כך שזה יהיה כנראה הכסף האחרון שאשלם לעירייה החמדנית הזו. :x

פורסם

צדקת במספר הסעיף עלות 500 ש"ח

 

הסעיף לא מדבר על חסימת המדרכה באופן מלא זה פירוש שלך

 

תיקון תשס"ב-2001

 

(2א) על מדרכה, למעט במקום שהוסדר להעמדת רכב וחנייתו לפי חוק עזר זה.

 

אז נסה את מה שהוצע לך לכתוב מכתב לא מתחכם . אילו המדרכה הייתה ברוחב של 4 מטר וחנית ונשאר עוד 2 מטר לשאר משתמשי המדרכה ניחא. לפי הצילום זה לא כך.

 

אז לכתוב או לשלם , עדיף מכתב. סיכויים לא גדולים אבל כדאי לנסות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני גם חושב לשלם ופעם הבאה לא לחנות איפה שאי אפשר גם אם זה ב2 בלילה

STi = Subaru Tecnica International

i know now !!! T_T

פורסם

זה לא שזה איזה רחוב שומם, זה אחד הרחובות שמתמלאים בבליינים שבאים בסופי שבוע

זה לא נדיר לראות רכבות חונים אחד אחרי השני על המדרכות שם.

אם מחפשים חניה חוקית ובחינם, ניתן לבוא מוקדם יחסית ולמצוא או לחילופין לחנות באיזור טברסקי וללכת ברגל קצת..

פורסם
צדקת במספר הסעיף עלות 500 ש"ח

 

הסעיף לא מדבר על חסימת המדרכה באופן מלא זה פירוש שלך

 

תיקון תשס"ב-2001

 

(2א) על מדרכה, למעט במקום שהוסדר להעמדת רכב וחנייתו לפי חוק עזר זה.

 

אז נסה את מה שהוצע לך לכתוב מכתב לא מתחכם . אילו המדרכה הייתה ברוחב של 4 מטר וחנית ונשאר עוד 2 מטר לשאר משתמשי המדרכה ניחא. לפי הצילום זה לא כך.

 

אז לכתוב או לשלם , עדיף מכתב. סיכויים לא גדולים אבל כדאי לנסות.

 

ניסיתי מכתב, לא עזר...

לגבי חסימה מלאה, זה אכן לא מופיע שם, אבל ראיתי משהו כזה בהקשר של חניה. זה מופיע פה:

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2918397,00.html

אני יודיע שזה מ-2004, לכן כמובן מדובר בסכום החדש (250 או 500 במקום 100 ו-250). בכל זאת שים לב לניסוח.

שם כן מדובר על מרווח שנשאר וכו'.

פורסם

שני מקרים

 

האחד הזול חנית רק עם שני גלגלים ויעני חסמת חלק מן המדרכה

 

השני היקר חנית עם כל ארבעת הגלגלים על המדרכה ויעני חסמת את כל המדרכה.

 

זה הפירוש העתונאי אבל לא החוק. אז לך תשלם בעיתון יותר בזול:-)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...