Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הסיבה שאתה מעדיף את ה-MT23 על הטוויטרים של קלארוס ?

אם ההיתה בוחר בטוויטרים של קלארוס ,אז לא היתה לך בעיה של התנגדות .

זאת בתנאי שהוא מתאים לך מבחינת הסאונד.

 

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את הMT23 יש לי הרבה זמן, אז לא תיכננתי 3WAY עם קרוס... אם זה היה כיום הייתי בוחר בטוויטר בהתנגדות של 4 OHM ולא דווקא של היבריד אודיו.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

בין MT23 לבין טוויטרים של קלארוס אין בירה וגם אין נשר - מה הקשר?

 

שני מוצרים שונים במהות שלהם זה מזה.

 

הטוויטרים בסטים של HAT הם הגורם שאחראי לתת לסטים שלהם קצת מה"סופר נטורל" ששייך לסטים של יצרנים כמו פוקל, הרץ וכו' וכו'

 

בעוד הMT23 זה טוויטר הרבה יותר רך ועדין ממנו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לגבי "הקומבינה" עם הקרוס של הקלארוס ( מידים + טוויטרים) על הקרוס חתוכים ב5.5KHZ.

 

הכוונה הייתה לחתוך אותם מלמטה ב200 HZ דרך הקלריון , יש אפשרות לרדת עם הטוויטר עד 200 ואפילו פחות.

 

הבעיה היא שהתיחום LPF של המידבאס יורד עד 630HZ.

 

השאלה היא אם הקלארוס יכול לתפקד בצורה טובה כוופר טהור מ50 HZ עד 630HZ?

 

נראה לי שהתשובה ידועה אבל רק להיות בטוח.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

 

בניות על הקורות לטוויטרים ומידים , הבעיה היחידה שנוצרה היא שהטוויטר שלי בהתנגדות של 6 אוהם ואילו הקרוס של קלארוס תומך בטוויטר 4 אוהם, שלחתי הודעה לסקוט בקלאווה לגבי הנושא הזה והוא רשם לי את זה:

 

[using a 6 ohm Morel tweeter instead of the 4 ohm Hybrid Audio Technologies tweeter will cause the highpass on the tweeter to be higher than 5,500 Hz. By my calculations, the crossover will be somewhere in the 8,000 Hz range. Using the L3 or L4, this isn’t necessarily a bad thing, since both drivers can easily play to 8,000 Hz. I’d say proceed with the plan! [/font]J

 

יסלח לי אדון בקלאווה, אבל בעת חיבור דרייבר בעל התנגדות גבוהה יותר מהתכנון המקורי (4 אוהם במקרה הזה) נקודת החיתוך יורדת, לא עולה.

 

לוופר של הקלרוס אין שום בעייה לעלות עד 630, אבל אני לא מבין מה הרעיון בזה. אם היה לי L3 או L4 הייתי חותך אותם הכי נמוך שאפשר, אתה מבזבז המון מהיכולת של המיד הזה. תעבוד חצי-אקטיבי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה מה שאני עושה, עובד חצי אקטיבי

 

מידים + טוויטרים על קרוס של קלארוס ( 2ערוצים )

 

וופרים של קלארוס באקטיבי על 2 ערוצים.

 

אין לי עניין כרגע בפרוססור , לרדת עם הL3 \ L4 זה אפשרי עד 200 זה אפשרי (HIGH בקרוס של קלריון) , אבל אני לא יכול לתחום את הוופרים מלמעלה על 200 , הכי גבוהה זה 630HZ ..

 

זה יראה כך:

 

L4-MT23 HPF 630HZ- LPF 5.5KHZ

C6 -HPF 50HZ -LPF 630HZ

 

יש אפשרות לרדת עם L4 עד 200 אבל תהיה חפיפה עם הוופרים..

 

אני חותך דרך הקלריון.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אני לא מבין את מה שאתה מנסה להסביר.

איך אתה יכול לחתוך את הוופרים מלמעלה על 630 ולא יכול 200?

מה החיתוכים שהקלריון מאפשר במצב 3WAY?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

HIGH: HPF 25HZ - 20KHZ

 

MID : LPF 630HZ - 10KHZ

HPF 25HZ -10KHZ

 

SUB - W : LPF 25HZ - 10KHZ

HPF 16HZ - 250HZ

 

המידים + טוויטרים על 2 ערוצים של HIGH

וופרים על 2 ערוצים של MID

 

אני כרגע עובד בסט 2 חלקים

 

הקלארוס מנגן כרגע מ 50 HZ עד 4KHZ , שאני יעבור לסט 3 חלקים אני רוצה שהקלארוס ינגן מ 50 HZ עד 200HZ אבל אני לא יכול כי אני יכול לרדת איתו רק עד 630HZ.

 

הבנת?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

שגיא - אין לך שום בעיה

 

תעשה את הדבר הבא וכל הצרות שלך יפתרו :-P (צריך כאן פיה שזורקת אבק של כוכבים :-D)

 

תשתמש בHPF שלך לערוץ של הטוויטרים גם בשביל המידים וגם בשביל הטוויטרים - אני אסביר.

 

תחתוך את הHPF ב200 הרץ בשביל המידים - את המידים עצמם אתה יכול או לחבר לקרוס הפסיבי של הקלארוס או פשוט לתת להם לנגן עד הרול אוף הטבעים שלהם.

 

את הטוויטרים תחתוך בעזרת קבל פשוט לפי המלצה של מיסטר בקלאווה - אל תשכח שאתה צריך לכוון את ערך הקבל לתדר החיתוך לפי התנגדות 6 אוהם - כשתדע את נקודת החיתוך תפנה אלי בהודעה פרטית ואני כבר אומר לך מאיפה לרכוש את הקבלים ואיזה ערכים אתה תצטרך. בגדול -מחשבון קרוס פסיבי מסדר ראשון ומדיסאונד :-D

 

את הטוויטרים והמידים אתה יכול להגביר יחדיו ב2 אוהם ישירות על ערוץ הגברה שיכול לתמוך בזה - או לפצל את הRCA של היציאה לרמקולים הקדמיים בעזרת פיצול Y.

 

פתרנו מידים וטוויטרים.

 

מידבאסים - אתה מחבר אותם לערוץ של המידבאסים ותוחם אותם בHPF ב50 או 60 או 80

ואתה משתמש בקרוס של המגבר בשביל לתחום את המידבאס בLPF (רוב המגברים נותנים LPF של 250 הרץ עד 300 בדרך כלל אז זה סוגר לך את הפינה).

 

והסאב... ליציאה של הסאב... :-D

 

אני באמת לא מבין מה הבעיה :twisted:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

" איך לא חשבתי על זה".. :roll:

 

לא חשבתי על האפשרות שיש לי קרוס אקטיבי מובנה במגבר, משם אני אחתוך את הקלארוס ב 200, בקשר לטוויטרים אני חושב שאני כבר אחליף לטוויטר 4 אוהם במקום להתעסק עם קבלים אם אני לא אהיה מרוצה מהתוצאה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

גם רעיון...

 

אם אתה לא רוצה לבזבז טוויטר טוב, להביא קבל מתאים ממדיסאונד זה ממש לא סיפור יקר והם סופר אמינים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, לא מומלץ לחתוך את הטוויטרים של הקלארוס בסדר ראשון.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
יסלח לי אדון בקלאווה, אבל בעת חיבור דרייבר בעל התנגדות גבוהה יותר מהתכנון המקורי (4 אוהם במקרה הזה) נקודת החיתוך יורדת, לא עולה.

 

לוופר של הקלרוס אין שום בעייה לעלות עד 630, אבל אני לא מבין מה הרעיון בזה. אם היה לי L3 או L4 הייתי חותך אותם הכי נמוך שאפשר, אתה מבזבז המון מהיכולת של המיד הזה. תעבוד חצי-אקטיבי.

 

איתמר.

 

 

אני מבולבול , חיבור של טוויטר בעל התנגדות של 6 אוהם לקרוס של 4 אוהם נקודת החיתוך עולה או יורדת? :roll:

 

אני ממש לא רוצה להחליף את הMT23 , אם כבר אז לסופרימו אבל גם הוא 6 אוהם :shock:

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אני דיברתי על הMT23 בלבד - אני לא מבין בטווירים של קלארוס :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...