Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברלינגו 2004 , מנוע 1900 HDI , בעיות בהנעה , ולא סוחב .

לקחתי למוסך מורשה בירושלים , נבדק במחשב .

נבדק וסת לחץ גבוה , הוחלף , והבעיה לא נפתרה .

אחרי זה עשו בדיקה למחשב הזרקה במעבדה (עבודת חוץ) .

לבסוף הגיעו למסקנה כי זו משאבת הזרקה , ורוצים עליה 4700 לפני מעמ , לא כולל עבודה (1000 שח לפני מעמ) , ולא כולל 1200 שעלו לי כבר הבדיקות .

האם אני יכול לקנות משאבה תחליפית ? האם היא טובה ? (במשאבה הקיימת נמצאו שבבים) .

בעבור השיפוץ רצו 4000 שח עם 3 חודשי אחריות .

אני רוצה לקנות תחליפית טובה וחדשה ולתת למישהו להרכיב .

האם מישהו יכול לעזור ? כמה עולה משאבה כזו ?

תודה

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אין משאבות תחליפיות. אם מדובר במשאבה של BOSCH, יש סיכוי טוב לשיפוץ שלה (לא זול - וחוץ מזה תמיד משפצים סט אינג'קטורים + משאבה מאחר והשבבים סותמים גם את המזרקים).

 

אם הרכב עבר מעל 200-250 אלף ק"מ, הפתרון הנ"ל הינו הכרחי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק תודה .

במצב הנתון , האם כדאי לקנות חדשה ממוסך מורשה , בעלות של 6500 אלף שח כולל מסננים ועבודה ?

או לחפש משופצת ?

המשאבה שברשותי היא סימנס .

האם זה הכרחי לשפץ אינג'קטורים ? כי לי לא אמרו דבר כזה , ומדובר במוסך מורשה בירושלים .

(הם כן יחליפו מסנן וברז סינון סולר ) .

מה דעתך ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

עדיף בהחלט להחליף\לשפץ גם את המזרקים. למיטב ידיעתי זה ניתן רק ב BOSCH ולא בסימנס (למיטב ניסיוני בסימנס מחליפים לחלקים חדשים או מפירוק אך תמיד יכול להיות שחל שינוי בסטטוס של הדברים האלו וכן אפשר לשפץ).

בעניין הבחירה של חדש מול משומש\משופץ - שיקול כלכלי שלך. תראה מה ההבדלים בסופו של עניין וככה תגבש לך את ההחלטה המתאימה.

 

לא ציינת כמה קמ הרכב עבר אך בכל מקרה אם יש שבבים עדיף ללכת על הפתרון היסודי (החלפה של הסט [מזרקים ומשאבה]).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מנסיון החלפת משאבה בלבד זה עבודה חלקית.

במנועי דיזל עם הזרקה בלחץ גבוה מסילה משותפת משאבות הדלקת נהרסות מהר מאוד ממשאבות בלחץ נמוך.

התיקון הנכון .

החלפת משאבת הזרקה.

שיפוץ/החלפת מרססים.

החלפת פילטר סולר.

פו"ה מיכל דלק לצורך ניקוי יסודי (משבבי מתכת שהתפרקו ממשאבת ההזרקה וחזרו למיכל הדלק דרך צינור העודפים)

נקוי כל מערכת צינורות הדלק.

עלות תיקון גבוה ולא משתלמת למנועי HDI .

מנוע יבוא כולל משאבת הזרקה מרססים טורבו (מושלם) 7500 ש"ח לפני מע"מ (משאבה סימנס) לשיקולך.

פורסם

האם תוספי דלק ימנעו תקלות כמו זו ?

לדוגמא :

dieselinjectorcleaner.JPG

 

לא מצאתי מקום טוב יותר לפרסם

 

לפי התוסף שיש אצלי (קסטרול) מומלץ להוסיף כל 2000 ק"מ או על מיכל 60 ליטר.

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...