Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, אני מתכוון לשפץ גולף 95 שאני מקבל.

אני רוצה להחליף את כל המערכת רמקולים ואני לא מבין כ"כ ברכבים, אז באתי לשאול.

 

הרכב שלי הינו פולקווגן גולף 95', תמליצו לי בבקשה על רמקולים וסאב לרכב.

אני שומע בעיקר מטאל רוק ופאנק. אני הולך לחבר את המערכת לפיוניר DEH-2050MP.

 

התקציב שלי הוא 2000 ש"ח מקס', אני סומך עליכם, תודה מראש.

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

בכמה רמקולים אתה מעוניין ? האם קיים מגבר ? האם התקציב כולל חיווט והתקנה ? :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

אני מעוניין בשני רמקולים, וסאב (צריך לא?).

אבל אם אני לוקח סאב, איפה אני שם אותו? (שאלה טובה, לא?).

לא קיים מגבר, אם לא ממש צריך אז אני מעדיף לא לקחת. בתכלס אם אפשר לסכם את זה ב1500 אז זה גם מצוין :)

 

אם לחווט ולהתקין זה פשוט (זה לא צריך להיות כ"כ קשה, כולה רמקולים כאשר יש כבר תשתית קיימת) אני אעשה לבד.

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

תראה, לפי מה שידוע לי סאב לא יורגש כלל וכלל בלי מגבר.

עכשיו לגבי הרמקולים, תפרט קודם כל איזה רמקולים מדובר אם אתה רוצה קומפוננט או סתם זוג רמקולים לדלתות מקדימה או זוג רמקולים למגש מאחורה. עוד משהו אחד לסגנון המוזיקה שאתה שומע צריך משהו יחסית איכותי בשביל לשמוע טוב כי היא מוזיקה עם המון צלילים ומורכבת מאוד ככה שעדיף לטעמי קומפוננט טוב למיקדימה ומגבר, כמובן שבעוד השקעה קטנה גם תוכל לקנות סאב חמוד. אבל עדיין הסכום טיפה בעייתי לדברים טובים. תנסה לכוון אותנו יותר לגבי מה אתה מעוניין לשים ברכב ואני בטוח שיתנו לך הצעות לדברים.

פורסם

אממ אז ככה.

שני רמקולים 6.5" מקדימה קומפוננט (מאחורה אני לא באמת צריך, אני הרי יושב מקדימה ומוזיקה זה במילא ב2.1, ה2 מאחורה לא יורגשו מקדימה), סאב ומגבר אם אפשר בתקציב של כ1500-2000 ש"ח.

 

אם יש למישהו קונפיגרציה אחרת, יותר טובה לדעתו שיתן את דעתו.

 

כמו כן, איפה אני אשים את המגבר והסאב? בבגז'?

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

×
×
  • תוכן חדש...