Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל בשביל חבר עם רכב כמו שלי. אופל קורסה1600.

כל התנעה כשהרכב קר האוטו כאילו מוצץ בדלק ויש ריח של דלק נותנים גז והאוטו בקושי מגיב.

רק לאחר 5דקות בערך כשהאוטו קצת מתחמם התגובת דוושה חוזרת וריח הדלק פחות מורגש.

יש לכם רעיונות מאיפה זה יכל לנבוע?

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

ללא כל קשר לתופעות אותן ציינת, בידקו את איזור מיכל הדלק.

 

1) צינור הגומי המתחבר אל המיכל, עם השנים הוא מתייבש ונסדק.

2) צינור הנשם אשר נמצא בצמוד אליו(כנ"ל).

3) נזילה מהמיכל עצמו, מצוף הדלק נפגע בדר"כ.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום!

 

איזה שנה הרכב?

 

נשמע כמו תופעה של חיישן טמפרטורת נוזל קירור מנוע לא תקין.

חיישן הטמפרטורה הוא בעצם נגד שמשנה את ההתנגדות שלו ביחס לטמפרטורה (כשהטמפרטורה עולה ההתנגדות יורדת) וכאשר מחשב ניהל המנוע מקבל ערכים עם התנגדות מאוד גבוהה בהתנעת הבוקר, על פי מפת ההזרקה שלו, הוא יודע שצריך לשפוך הרבה דלק.

וכשיש הרבה דלק המצתים מוצפים, ההתנעה קשה, יש ריח של דלק לא שרוף ותלונות מצד הנהג.

 

יניב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

פורסם

כמו שיניב מעליי אמר. ציינתה את הבעיה שיש אצלי בדיוק התנעה קשה ברוב המקרים הרכב ניכבה אחרי פעם פעמיים ראשונות ואחרי זה לוקח לו זמן עד שהוא מגיב לדוושת הגז. הרכב שנת 95.

יש משהו שיש באפשרותי לבדוק ללא נסיעה למוסך?

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

תבדוק את החיבורים של פילטר הדלק . אני חושב שהוא ממוקם מתחת לדלת הנהג .קרוב לקצה המרכב.

גם לי היתה בעיה כזו באופל אסטרה ופתרתי אותה רק אחרי שהחלפתי את פילטר הדלק ומעט מהצינור. לא עלות גבוהה.

אפשר גם לבד לבצע . צינור תואם, פילטר דלק, בנדים , קנקל לאיסוף הדלק שישפך וקדימה לעבודה

פורסם

כבר ניסיתי. והחלפתי פילטר דלק מקורי. הבעיה לא נפטרה.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

חבל על הנסיונת, קיבלת עצות טובת, לך למוסך טוב ופתור בעיה שיותר מאוחר תגרום לעוד אחת.

 

יניב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

×
×
  • תוכן חדש...