Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תפרסם את שם המוסך או פרטים מזהים שלו בפורום. זה עלול להוביל לתביעת לשון הרע מצידם כנגדך.

רק אחרי שיהיה בידך פסק דין, או החלטה של איגוד המוסכים תוכל לפרסם גם את שאר הפרטים - אבל חובה עליך להיצמד לעובדות כפי שהן נקבעו ע"י בית המשפט או איגוד המוסכים בלי הדיעה האישית שלך בנושא.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

ארילו שלום

 

אתה טועה ומטעה

 

אם עובדות המקרה נכונות ואתה עוד מגובה על כך במסמכים - תוצאות בדיקה חוות דעת שמאי וכו' , אין בפרסום האמת כל בעיה.

 

המקסימום בעל המוסך יתבע ויפסיד.

 

כמובן שאם מה שכתבת מצוץ מהאצבע , צפה לתגובת נגד.

 

ולפותח השרשור

 

כיוון שאתה הולך לפגוש את בעל המוסך מתוך תקווה שהעיניין יטופל לשביעות רצונך תמתין עם פעולותיך האחרות עד לאחר אותה פגישה.

 

אם גם ממנה לא תצא שבע רצון אז תתחיל לטפל בו אחרת וכמובן תכניס למסכת האירועים את הפגישה חסרת התועלת עם בעל המוסך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האם זה מוסך "אופק" בת"א? אם כן כתוב לי בפרטי אולי יוכל לעזור לך,

היה לי גם מקרה דומה לאחר החלפת מנוע אצלהם הייתה נזילה ממחזיר שמן אחורי

והם לא רצו לעשות לתקן אמרו שזה לא מחזיר שמן

קיצר אמרו זה משהו אחר שלא קשור למנוע וכו'.

בסוף זה היה כן מחזיר שמן וסידרו לאחר חודשיים..

פורסם
ארילו שלום

 

אתה טועה ומטעה

 

אם עובדות המקרה נכונות ואתה עוד מגובה על כך במסמכים - תוצאות בדיקה חוות דעת שמאי וכו' , אין בפרסום האמת כל בעיה.

 

ישה,

אני לא יודע האם קראת את השרשור הארוך ומזעזע הזה, שנגמר בצורה עצובה אחרי שנה.

בעמודים האחרונים, פותח השרשור רשם, שהפרסום בפורום גרם לו נזק בבית המשפט, למרות ששם הנתבע לא היה מוזכר בפירוש על דפי הפורום.

מבחינתך, העובדות הן נכונות, אבל מבחינת השופט אולי הן לא מדוייקות, ולכן הפרסום של שמות המעורבים כן יכול להזיק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קראתי בזמנו את השירשור המזעזע שם

 

תרשה לי לא לחוות דעה על מהלכי הבחור, ועוד יותר על מה שהוא אמר כי השרשור גרם לו נזק.

 

הורי ז"ל לימדוני כי האמת מנצחת לבסוף.

 

כפי שכתבתי אם הבחור נשען על עובדות כמו דו"ח שמאי / מכון בדיקה ולא על הרהורי ליבו מה הן העובדות, ולאחר שיראה כי אין התקדמות עם המוסך , אין שום סיבה שבעולם למה לא יציין את שם המוסך הלא נחמד, למען יראו גם אחרים וילמדו לא להתקרב לאותו מוסך.

 

בסופו של תהליך אם כל הנפגעים האמיתיים יחשפו את כל הנוכלים, יתמעטו הנוכלים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הכתובת הנכונה להגיש תלונה על המוסך הוא למשרד התחבורה, הממונה והמפקח על כל המוסכים המורשים בארץ.

 

מתוך אתר תחבורה-נט:

 

הגשת תלונה כנגד מוסך/מכון רישוי משרד התחבורה אחראי למתן רישיון למוסכים ולהסמכת מנהלים מקצועיים של מוסכים. לכן, בסמכותו לברר תלונות לגבי תפקוד מקצועי של המוסך ו/או המנהל המקצועי ולנקוט בפעילות על מנת להבטיח טיפול מקצועי נאות במוסך.

  • נושא התלונה - המשרד מטפל רק בתלונות העוסקות במקצועיות השירות (מיומנות מקצועית) והפרת תנאי הרישיון. המשרד איננו פוסק בנושאים כספיים ובסכסוכים, אם ישנם, בין המוסך ללקוח
  • הגשת התלונה - המלין יגיש תלונה בכתב המפרטת את פרטי תלונתו וכן הפרטים הבאים:
    • שם המוסך/מכון הרישוי
    • תאריך הטיפול ומקומו
    • פירוט הטיפול שניתן
    • פירוט התלונה
    • מסמכים המעידים על פרטי האירוע( לרבות העתק חשבונית)

    [*]הטיפול בתלונה

    • אישור קבלה - המלין יקבל אישור על הגשת התלונה תוך 14 ימים ממועד קבלתה. במקרה שהתלונה אינה בתחום טיפולו של אגף הרכב, יימסר למלין הגורם אליו הועברה התלונה להמשך הטיפול, או שהתלונה במקורה תוחזר אליו
    • תגובת המוסך - תוך שבוע ממועד קבלת התלונה תועבר התלונה למוסך כדי שייתן את גרסתו
    • בדיקה - המפקח המחוזי של אגף הרכב במשרד התחבורה, יבדוק את התשובה ויברר את הנדרש על מנת לקבל החלטה לגבי התלונה
    • החלטה - המפקח המחוזי יקבל החלטה ויודיע עליה למוסך/מכון הרישוי ולמלין. ההחלטות האפשריות הינן:
      • דחיית התלונה - בזה מסתיים הטיפול
      • דחיית הטיפול - במקרה שאחד הצדדים פנה לערכאות משפטיות ו/או לבוררות. המשך הטיפול בתלונה יתבצע לאחר גמר הטיפול המשפטי/הבוררות ולאחר קבלת פסק הדין/פסק הבוררות, לבירור האם יש מקום לנקוט בצעדים מנהליים נוספים מעבר להחלטות בית המשפט/הבורר
      • מתן אזהרה למנהל המקצועי - המפקח יוציא הודעת אזהרה למנהל המקצועי, ולידיעת המלין. בזה הסתיים הטיפול
      • העברת תלונה לועדת אתיקה - החליט המטפל כי בתלונה יש ממש, יעביר את הדיון והבירור לועדת האתיקה לנושא מוסכים/מכוני רישוי

      [*]דיון ועדת האתיקה - המנהל המקצועי של המוסך/מכון הרישוי יוזמן לדיוני הועדה. לוועדה סמכות להמליץ לרשות המוסמכת על נקיטת הצעדים הבאים:

      • התליה על תנאי של כתב ההסמכה של המנהל המקצועי לתקופת קצובה
      • שלילת רישיונו של המנהל המקצועי לצמיתות
      • שלילת רישיונו של המוסך/מכון הרישוי
      • המלצת ועדת האתיקה תועבר לידיעת המוסך/מכון הרישוי והמלין

    [*]החלטה

    • זכות שימוע - למנהל המקצועי זכות שימוע בפני הרשות המוסמכת במקרה בו החליטה ועדת האתיקה להמליץ על נקיטת פעולה כלפי המנהל המקצועי או המוסך/מכון הרישוי. הזכות לשימוע עומדת להם תוך 15 יום
    • הרשות המוסמכת תפעל בהתאם לשיקול דעתה בהתייחס להמלצת וועדת האתיקה ותוצאות השימוע

    [*]מחויבות המשרד בטיפול בתלונות לקוח וערעורים

    • אישור קבלה - תוך 14 יום
    • עדכון המלין - פעם בחודש לגבי הטיפול בתלונתו
    • מתן זכות תגובה לנשוא התלונה
    • מתן זכות שימוע - לשמאי/מנהל מוסך שעלול להינזק
    • סיום טיפול בתלונה, ללא ועדת אתיקה- תוך 45 יום
    • טיפול הוגן, מקצועי וללא משוא פנים

הרכב וועדת אתיקה למוסכים - 2 נציגי משרד התחבורה ( יו"ר), נציג ציבור (מינוי איגוד במוסכים)

 

הרכב וועדת האתיקה למכוני רישוי - 2 נציגי משרד התחבורה ( יו"ר), נציג ציבור (מינוי איגוד מכוני הרישוי)

פורסם

תודה רבה לכולם,

 

בנתיים האוטו היום במוסך, אמרו שהם יסדרו את זה.

אם מחר אני יראה שהם לא עשו שוב פעם כלום אני אכן יתקוף מכל הצדדים.

פורסם

בדיקת מנוע מדוייקת מחייבת פירוק מצתים ובדיקת דחיסה עם מד-לחץ ואחר כך בדיקת נפילות לחץ (לחץ הפוך) , , בדיקת לחץ שמן , בדיקת גזים הנפלטים מהמנוע דרך צינור הפליטה , זו חובה כי הבדיקה של המכונים של הדחיסה היא בדיקה דחיסה יחסית והיא ביחידות אמפר שהמתנע צרך לכל צילנדר.

כנס למכון ודרוש את אשר כתבתי לך , אחד לא יסכים גש לאחר....

דוד ברזילי

בעל מכון בדיקה לרכב.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...