Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר וסאב של קליפורניה בום (דרך אגב אני מאוד מרוצה מהם הסאב חזק מאוד)

על המגבר רשום:

GAIN והכיוון הוא מ MIN עד MAX מה זה אומר ? על עוצמת ההגברה של סאב רק

או גם אם הייתי מחבר רמקולים על המגבר זה היה משנה אצלהם משהו ומה עם כן...

 

ודבר שני LOW PASS FILTER

שבאמת אין לי מושג מה זה רק התחום כיוון הוא בין 40 ל 250

מה זה לעזאזל (יש גם כפתור ON ו OFF) במצב הזה מה ישנה אם אני

יכבה את התכונה הזאת?

 

תודה לכולם...

פורסם

את הגיין תעלה כשהHU מוגבה על העוצמה שאיתה אתה שומע הכי גבוה אבל שלא יזייף ואז תתחיל לעלולת אותו עד שהסאב יתחיל ליזייף ותוריד טיפה

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

מה מצב אחי.

 

GAIN זה כיוון המגבר בכניסה. אם אני לא טועה יש לך את המגבר ה1000W.

ה1200W יש לו גם HPF. חזרה לנושא: נגיד והמגבר מכוון לMIN בGAIN

אז ברדיו דיסק תצטער להגביר כמעט עד הסוף כדי שמגבר יגיד לעוצמה מלאה שלו.

וכשהגין מכוון על MAX אתה יכול להגביר קצת את הרדיו דיסק כדי שהוא יגיע לעוצמה מלאה.

אני הסברתי את זה בהכי פשוטוט. כדי לעשות כיוון כמו שצריך. תגביר ברדיו דיסק שלך עד 75% מהעוצמה שלו. ואת הגיין של המגבר תגביה לאט לאט אז שתשמע שזה סוף ההגברה הנקייה שלו.

 

בקשר לLPF. זה מיועד לחתוך תדרים גבוהים. בכניסות של הסאב תסים את אפשרות של LPF על ON וכניסות של הרמקולים אפשרות זאת על OFF.

והבורר בין 40-250 שהסאב פועל והמצב על ON תשחק עם הכפתור הזה עד שתשמע את הבאס שנשמע לך טוב. זה כפתור כיוון תדרים שהקרוס יחתוך אותם.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

×
×
  • תוכן חדש...