Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום חמישי הלכתי לדואר לשלם את האגרה של הרשיון רכב - שילמתי והלכתי לדרכי שמח וטוב לבב עד ששמתי לב שאני לא מוצא אותו יותר :-(. התקשרתי למשרד הרישוי והם אמרו שהעידכון במחשב שלהם ייקח עד שלושה שבועות(אלוהים יודע למה - הרי זה עובר בתקשורת מחשבים לא?), בכול מקרה אני צריך את האוטו דחוף וכרגע הוא בלי טסט, עצות ?

 

יש לי את הקבלה מהדואר על כך ששילמתי את האגרה.

פורסם

לא הבנתי איך יש לך קבלה מהדואר ואין לך את רשיון הרכב :?:

בעת התשלום, הדואר מחתים את רישיון הרכב והוא הקבלה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
ביום חמישי הלכתי לדואר לשלם את האגרה של הרשיון רכב .

 

תנסה ליצור קשר עם סניף הדואר בו שילמת, אולי בטעות/במקרה הטופס נשאר שם, ויתמזל מזלך.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אאל"ט- שכפול רשיון עולה 30 ש"ח בסניפים של משרד הרישוי והעותק מוענק במקום.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הבעייה היא לא שיכפול של הטופס, הבעייה שזה ששילמתי את האגרה יתדעכן אצלהם רק עוד שלושה שבועות. פיתרון אפשרי שהוצע ע"י הפקידה במוקד הטלפוני של משרד הרישוי זה להוציא טופס חדש ולשלם אותו מחדש מה שנראה לי הזוי לחלוטין, למה עידכון ממחשב למחשב צריך לקחת שלושה שבועות !?? אנחנו ב2009 !

פורסם
את הקבלה, אותו ספח שקורעים מהרשיון ביקשתי מהפקידה בדואר והיא נתנה לי אותו.

 

רישיון הרכב לאחר התשלום מהווה קבלה לכל דבר וענין.

אם אתה מחזיק קבלה המוחתמת ע"י הדואר - אתה מחזיק את רישיון הרכב.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

זה גם מה שאני ניסית להגיד- שכפל את הטופס וצרף את הקבלה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן,

אם הוא מחזיק קבלה - משמע הוא מחזיק ביד את הרישיון המשולם.

אם יש לו ביד את הרישיון המשולם (שהוא הקבלה), לשם מה הוא צריך לקבל עוד עותק ממשרד הרישוי?

העותק ממשרד הרישוי מותנה בכך שהוא מצהיר שאין לו את המקור. לדבריו הוא אוחז בידו את הקבלה (קרי הרישיון), לפיכך כדי לקבל עותק ממשרד הרישוי הדרך היחידה היא לשקר שאין לו.

למה לשקר ??

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כמה אפשרויות

 

האחת תעלה לכאן את מה שיש לך ביד אולי זה הרשיון ואתה לא שם לב

 

השניה לך לסניף הדואר בו ביצעת את העיסקה, ייתכן ובטעות קיבלת את החלק שהיה אמור להישלח למשרד הרישוי והחלק שהיה אמור להיות שלך - רשיון הרכב נשאר בדואר, והוא מחכה לך בסניף.

 

השלישית שלם את האגרה בשנית ותעשה טסט.

 

כך תחסוך לך דו"ח משוטר שבמקרה יתפוס אותך ללא טסט.

 

את הכסף ששילמת פעמיים - שלח מכתב למשרד הרישוי עם צילום של שתי הקבלות ונקווה שההחזר יבוא אליך במהרה.

 

לא נעים אבל לא נורא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...