Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה, ושבת שלום!

 

היום נהגתי בפעם הראשונה על ניסאן מקסימה QX, משנת 2003, בנפח 2K סמ"ק.

 

נתחיל:

 

דוושת הדלק מגבה בצורה חלקה מאוד, ללא כל מאמץ או קושי מסויים, ומגיבה עוד יותר טוב לקיק דאון.

 

הברקס לא עדין מדי ולא קשה מדי - בדיוק כמה שצריך (לדעתי, כמובן).

 

בידוד רעשי מנוע טוב מאוד, וכמעט ולא שומעים את המנוע. שומעים את הנהמה שלו, נהמה נעימה לאוזן, כשנותנים קיק דאון.

 

בולמים שמונעים מהרכב להיטלטל על הכביש (כל המהמורות של גדרה וקריית עקרון) אבל גם לא שברים את הגב...

 

ההתאמות של הכיסא של הנהג והנוסע הן חשמליות, הכוללות הגבהה והנמכה של הכיסא, תזוזה אחורה וקדימה, והשכבה או העמדה של משענת הגב.

 

חלונות נהג ונוסע אוטומטיים.

 

ועוד ועוד פיצ'רים קטנים ולא מעניינים (כמו נהיגת ספורט שמושכת את ההילוך, אבל ממש מושכת...).

 

בקיצור - חוויה. עכשיו יש עוד לחקור את שטוטגרט...

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

חבר מנסה למכור כזה רכב כבר שנה, אף אחד לא מוכן להתקרב בגלל עלויות האחזקה. גם במחיר מגוחך. לבסוף החליטו להשאיר את הרכב לבן הצעיר שמוציא רישיון בקרוב. (מצב דומה נוצר עם וולוו 850\S70, ניתן לקבל רכב מעולה במחיר מצחיק אבל שתגיע למוסך או לתחנת הדלק..)

פורסם

כסאות חשמליים זה נחמד - אבל אם כבר רשמים מנהיגה - אז איך הגה ושלדה?

כמה קילומטרים עבר הרכב? כי אוטו של 100K ו-200K ירגישו שונה.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
חבר מנסה למכור כזה רכב כבר שנה, אף אחד לא מוכן להתקרב בגלל עלויות האחזקה. גם במחיר מגוחך. לבסוף החליטו להשאיר את הרכב לבן הצעיר שמוציא רישיון בקרוב. (מצב דומה נוצר עם וולוו 850\S70, ניתן לקבל רכב מעולה במחיר מצחיק אבל שתגיע למוסך או לתחנת הדלק..)

 

המצב שאתה מדבר עליו הוא מצב שנכללים בו כלי רכב רבים בארץ, רכבים מעולים שהבעיה היחידה שלהם היא הביקור בתחנת הדלק.

את הרכבים הללו תשיג במחירים מצחיקים, ואם אתה נוסע פחות מ50 קילומטר בשבוע אפילו הדלק לא יפריע לך:)

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

יצא לי לראות את המקסימה החדשה על הכביש בארץ השינוי לטובה מבחינה חיצונית פשוט מדהים.

 

112_0808_07z+2009_nissan_maxima+front_view.jpg

 

 

TDI my ass . . .:evil:

פורסם
כסאות חשמליים זה נחמד - אבל אם כבר רשמים מנהיגה - אז איך הגה ושלדה?

כמה קילומטרים עבר הרכב? כי אוטו של 100K ו-200K ירגישו שונה.....

 

ההגה מדוייק, ומגיב היטב לכל נגיעה בו. איך מרגישים שלדה?

 

הרכב עבר מ-2003 כ-89650 ק"מ (ככה מורה השעון, הדיגיטלי, כמובן).

 

לפי מה שנודע לי רק אתמול, הרכב היה של מנכ"ל קרסו...

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
יצא לי לראות את המקסימה החדשה על הכביש בארץ השינוי לטובה מבחינה חיצונית פשוט מדהים.

איפה??:idea::shock:

Insane things comes from insanely people.

פורסם
איך ראית את המקסימה החדשה בארץ אם אין אותה באולם תצוגה של ניסאן?:shock:

 

על הכביש (צבע לבן גג זכוכית)

 

זה נקרא יבוא אישי...

פורסם

יצא לי גם לראות את המקסימה החדשה, במוסך "צמרת" אשדוד, צבע פנינה, אין מילים ... לטעמי, אחת המכוניות היותר יפות שיצאו לניסאן בעשור האחרון.

 

 

משה

×
×
  • תוכן חדש...