Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיאט לאון FR חדשה שנת 2008.

אני רוצה טיפה לשנות לה את המראה מקדימה שתיהיה קצת יותר מיוחדת..

לדוגמא אני רוצה לשים לה קליפרים אדומים על הברקסים..

הכיוון שלי הוא גריל אדום או משו בסגנון אשמח לרעיונות+ מקומות שאוכל לעשות את זה.

012f540f085e.JPG

47913a68c53d.JPG

פורסם

עצה שלי? אל תעשה כלום.

אהבתי אותה כמו שהיא.

 

נ.ב אם כבר משהו, תבדוק אם יש איזשהו קיט קסנון מקורי.

פורסם

גריל אדום הולך טוב בדר"כ עם צבע אוטו שחור,

אם אתה כל כך רוצה לשנות את הצבע של הגריל, תשנה אותו לשחור זה הכי לגיטימי ואידיאלי לצבע הזה.

 

וחוצמזה, כמו שקודמי אמר, האוטו באמת נראה טוב גם ככה, אני הייתי מסובב את הראש שלי בכל מקרה כדי לראות מי הבעלים של האוטו הזה.

Polo 2012

פורסם
גריל אדום הולך טוב בדר"כ עם צבע אוטו שחור,

אם אתה כל כך רוצה לשנות את הצבע של הגריל, תשנה אותו לשחור זה הכי לגיטימי ואידיאלי לצבע הזה.

האוטו הזה.

אם לא שמת לב, הגריל שחור.

חשבתי על משו בסגנון גריל ניקל, או הסמל של סיאט באדום.

איך זה נשמע?

אם מישהו מכיר מקום שמתעסק בדברים הנ''ל זה יהיה נחמד.

פורסם

קליפרים ניתן לצבוע לבד- בצע חיפוש על פרוייקטים דומים בפורום.

לסיאט יש קיט טומבונים מיוחד בו ממוקם האגזוז באמצע, מחירו כמה אלפי שקלים- ניתן להזמינו בסוכנות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...