Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנורה מהבהבת באופן קבוע, גם כשאני מרכיב חגורה.

יש דרך לסדר את זה ולעלות על התקלה מבלי לגשת למוסך?

במידה וזה עסק מורכב, כיצד אפשר לבטל את הנורה הזו? יש איזה פיוז שאפשר להוציא?

פורסם

אין מנורת חגורות בטיחות בפונטו 2001.

 

כנראה הכוונה היא למנורה כתומה בצד ימין של שלוח שמייצגת תקלה בכרית האוויר של הנוסע.

 

אין ברירה אלא ללכת למוסך. יתכן והבעיה היא במנתק של כרית האוויר של הנוסע.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

ממש לא. קודם כל מנורת הכרית אויר היא אדומה במרכז הלוח למטה... ומתחתיה יש נורה צהובה מהבהבת עם ציור ברור של נוסע עם חגורה עליו.

בנוסף ראיתי חוטים מחוברים לקליפסר של החגורה אז אני דיי בטוח במה שאני אומר.

פורסם

זו בדיוק הנורה (תקלה בכרית האוויר של הנוסע) וזה ציור של כיסא תינוק שיושב הפוך לכיוון הנסיעה. ורק שהנורה דלוקת קבוע מותר לשים תינוק במושב.

 

החוטים שמגיעים לחגורה או שלא פעילים בישראל או שקשורים לקדם מותחנים של חגורת הבטיחות. בכל מקרה אין שום נורה של חגורת הבטיחות. זה בוודאות אחרי 6+ שנים עם הרכב הזה.

 

תאמין לי או לא אבל אין שום פיוז למערכת. אם זה הופיע פתאום בלי שמישהו התעסק עם משהו ברכב אז גם רק לשם איפוס תקלה בלבד אתה חייב מוסך. אם לא התעסקו עם הרכב אז סביר שמדובר בתקלה אמיתית שדורשת תיקון כלשהו.

 

הדברים היחידים שתוכל לנסות הוא לשחק עם ניתוק כרית הנוסע וזה רק שהמנוע כבוי והפתח מחוץ לסוויץ' - להעביר כמה פעמים מ- ON ל- OFF.

או שאולי לנסות לנתק את המצבר לכמה שעות בתקווה שהתקלה לא תחזור.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

הנה קבל:

 

עם מנוע כבוי ! ומפתח לא בסוויץ'

 

פתח את דלת הנוסע עד הסוף. בקצה של הדשבורד תכניס את מפתח הרכב למנעול ששם ותסובב את המפתח למצב הירוק = כרית אוויר נוסע מבוטלת!. (תשחק קצת עם זה בין ON ל- OFF) לאחר ההתנעה תידלוק קבוע בלוח השעונים נורית כתומה של כרית האוויר המבוטלת (אצלך יש תקלה ולא בטוח שזה ישפיע)

 

להפעלה מחדש לסובב למצב האדום ושוב כאשר המנוע כבוי.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

תודה רבה!!!

ננסה ונחזור עם תשובות...

 

עוד שאלה קטנה, ניתוק של המינוס לכמה שעות לאיפוס המחשב יכול להשפיע על עוד דברים חוץ מכיוון מחדש של השעון?

פורסם

תחנות ברדיו יתאפסו, כנראה.

 

מחשב הדרך, חוץ מקילומטראז' כללי של הרכב, יתאפסו כל הנתונים.

 

אם יש אזעקה כדאי לנטרל אותה עם מפתח החירום שיש לך. אם יש לוח מקשים/קודנית אז כדאי לברר אם יש בעיה.

 

רצוי לעשות את זה דווקא על מנוע קר ולאחר החיבור מחדש לעשות איזה 20 דקות נסיעה עם הרכב ולא לעמוד סתם עם מנוע דולק.

 

אני לא מאמין ששתי הרעיונות שהעלתי יפתרו את הבעיה אבל שווה לנסות.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...