Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק שאופל ישילו מעליהם את הטפיל הזה שנקרא GM (בארץ ובעולם) והם הולכים להיות אחד היצרנים המשמעותיים ביותר בעולם!

 

רק שאני לא בטוח עד כמה שילוב עם פיאט וקרייזלר יהיה עדיף על ה"טפיל" שלך. היסטורית, אופל רק הרוויחה מהיותה תחת מטרית GM, בין אם במישרין(מנועי שברולט V8 באופל דיפלומט, עלויות פיתוח מופחתות במכוניות "עולמיות" דוגמת קדט C או אסקונה C) או בעקיפין(שיווק דגמי אופל בארה"ב כביואיק, כניסה לשווקים חדשים תחת מטרית GM וכו').

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אני זוכר לאמא הייתה אופל אסטרה ירוקה שנת 96 מהחברה איזה אוטו גרוע זה היה.

 

הבעיה העיקרית שלו היתה הכיעור בצבע ירוק מכוער שפדיחה לצאת איתו בהפסקת חשמל.

 

הכיעור לא עושה אוטו לרע אבל אם יש לך בעיה עם הצבע, אולי תתלונן למי שקנה את האוטו הזה והזמין אותו ככה מהחברה...:roll:

 

רק שאני לא בטוח עד כמה שילוב עם פיאט וקרייזלר יהיה עדיף על ה"טפיל" שלך. היסטורית, אופל רק הרוויחה מהיותה תחת מטרית GM, בין אם במישרין(מנועי שברולט V8 באופל דיפלומט, עלויות פיתוח מופחתות במכוניות "עולמיות" דוגמת קדט C או אסקונה C) או בעקיפין(שיווק דגמי אופל בארה"ב כביואיק, כניסה לשווקים חדשים תחת מטרית GM וכו').

 

1. למה שילוב עם קרייזלר ופיאט? למה הם לא יכולים להיות יצרן עצמאי?

 

2. לא יודע איפה קראת את שאר ה"עובדות" שציינת על אופל אבל הן פשוט לא נכונות ולא תרמו לאופל כלום!

GM מעולם לא ראו את אופל כחברה שצריכה לתרום לה אלא בתור משהוא שצריך לתרום ל GM.

הם כן "תרמו" לאופל כשהכריחו אותם בחלק מהשנים להפוך לפח זבל של כל החלקים הקלוקלים שלהם.

הם כן "תרמו" לאופל כששדדו את הקופה שלהן ממזומנים.

הם כן "תרמו לאופל" כשלקחו את כל הפלטפורמות שאופל פיתחו והפכו אותן לאמריקאיות כושלות.

בזה הם בהחלט מוצלחים.

 

בקיצור, GM הועילו לאופל בערך כמו שהחלבן מועיל לפרה, לצערנו הרב, בזמן האחרון זה מתחיל להראות יותר ויותר כמו התועלת של הקצב לפרה :evil:

 

אני משוכנע לחלוטין (וכמובן שאין דרך להוכיח את זה ) שאם אופל היו מאז הקמתם ועד היום יצרן רכב עצמאי, הם היו תאגיד רכב בקנה מידה של VW.

 

אפרופו האסקונה C? אתה יודע שהאמריקאים ייצרו על הפלטפורמה הזאת (J)את הסאן-פייר עד שנת 2005? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...