Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את כל זה למדת מקריאה בפורום? וואו!

 

בקשר לבמה צדקת,זוויות נכונות יעלו את הבמה,מיקום הטוויטר יעלה עוד יותר (בחפיפת תדרים ועוצמה נכונות),אישית לא רציתי לפגוע במקוריות הרכב והתקנתי סטנדרט בתצורה הנ"ל ולכן גם התקנו את ה5.25 ולא את 6.5

חדות הייתה חסרה וציינתי את זה,פשוט הסט נשמע כל כך טוב וליאנרי שלא רצתי לחפש,אבל בכל אופן הכיוון היה ראשוני (סוף היום לאחר האיטום ועוד כמה שלקחו את רובו) ובתכנון כמובן היה לחזור ולעבור בצורה יסודית עד למיצוי מלא - ועדיין נשמע נהדר!

 

אפשר אולי לדעת מה היה היוזר הקודם שלך?

אני יכול לנחש 2 לפי סגנון הכתיבה האדיב והבהירות (וההוכחות כמובן) לגבי הידע ונסיונם בפועל,שממש בלי סיבה כבר לא איתנו :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמח מאוד שאתה מצדיק אותי ומסביר לי אבל הנה שוב אתה משתמש במילה ליניאריות כשיש לך חוסר של יותר מ50אחוז בתדרים - זה פשוט לא הולך ביחד!

 

אתה לא יכול לנחש כי גם ביוזר הקודם שלי רשמתי לא יותר מ10 הודעות ואני לא משתמש בו כי שחכתי את הסיסמה שלי ואת המייל שנרשמתי איתו..

פורסם

טוב

עם איזה רכיבים התנסת ומה ההתרשמות שלך?

אפשר בקצרה או באריכות,איך שמתחשק לך - אני לפחות אשמח להחכים

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אלעד -

 

אתה מוכן לענות לו על שאלה פשוטה ולעזוב את מונה ההודעות שלו בשקט?

 

כמה זמן נסעת בלי טוויטרים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המידן התורן, הטרול העכשווי.

לא מתעייף ולא מתייאש.

תתחדש על היוזר.

 

:-D

 

אלעד, תתחדש ותהנה. צריך לשמוע את זה.

 

נ.ב.

ליניאריות זה ערך מוחלט ולצורך הגרפים היפים זה נבדק בשיטה מאד מסויימת. זה לא אינדיקציה כמעט לשום דבר. אם תגיד לי שבדקת באמצעות RTA ואתה מקבל גרף ליניארי מבלי לבצע שום תיקוני אקולציה, אוריד את הכובע. עד אז ניתן להשתמש בדימויים שונים ומשונים, אבל ליניאריות זה ליניאריות, זה לא שום דבר אחר.

 

אגב, בחו"ל יש מתחרי SQ שדווקא יוצרים גרף פרבולי [חיוך] ולא ישר. כנראה שמיד דומיננטי מדי זה גם לא טוב..

פורסם

דווקא החלק השני - מיד דומיננטי מידי זה לא טוב - אני יכול להעיד על כך מנסיוני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב חמוד,

ימים בודדים

 

ליאנרי או לא,הדבר הזה מנגן טווח תדרים רחב ומנגן מדהים בצורה מאוזנת וישרה!

אני שומע דרך האוזניים ולא דרך הכיס (לתשומת ליבך MR.W) :wink:

אם הכיס שלי היה נהנה כמו האוזניים,הייתי גר כבר ליד הים עם בריכה,פרארי,ומטוס פרטי :-)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

היי EM 777,

 

אף אחד לא אמר שהסט לא נשמע טוב. העניין הוא של ROEI AV יש נטייה להתלהב מציוד מסויים ואז להחליף אותו אחרי שבוע למשהו חדש ו"הכי טוב בארץ". כזה הוא, לא יציב אודיופילית.

 

תגיע למפגש, תשמיע, לך תדע, אולי כולם פה יעברו לריינבו.

 

אגב, עפ"י המפלצת הירוקה, ריינבו, אימפקט וגם DEGO משתמשים +- באותם אלמנטים ומאותו יצרן.

...CASKA for life

פורסם

אין לי בעיה עם שום הטלת ספק,אני יודע מה אני שומע :-)

הבעיה היחידה שלי כמו שאמרתי - זו הדרך לשלול דברים,שלצערי נראה לי גס ומוטעה להתייחס בזלזול למשהו שאין לו מושג בו

אבל גם זה לא מזיז לי כ"כ למען האמת :wink:

 

ד"א מיקי,אתה עם הARC עדיין?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אתה מתכוון אליי ? אני נימי/קיפי/חגי אבל למה מיקי ??

 

ה ARC XXK2500 עדיין אצלי ויחזור לשירות מלא בשבועיים הקרובים.

 

שוב, אף אחד לא שמע ו/או מפקפק אבל באודיו לרכב, שלא כמו בבית המשפט, כל סט הוא בחזקת "זבל" עד שהוכח אחרת לחברי הפורום במפגש :-):-).

...CASKA for life

פורסם
היי EM 777,

 

אף אחד לא אמר שהסט לא נשמע טוב. העניין הוא של ROEI AV יש נטייה להתלהב מציוד מסויים ואז להחליף אותו אחרי שבוע למשהו חדש ו"הכי טוב בארץ". כזה הוא, לא יציב אודיופילית.

 

תגיע למפגש, תשמיע, לך תדע, אולי כולם פה יעברו לריינבו.

 

אגב, עפ"י המפלצת הירוקה, ריינבו, אימפקט וגם DEGO משתמשים +- באותם אלמנטים ומאותו יצרן.

 

אני מסכים איתך על זה שאני לא הייתי סגור על עצמי מבחינת ציוד.

כמובן שרוב הציוד שהייה לי הוא הייה מהשורה הראשונה.

בכול אלמנט או מגבר או מה שזה לא יהיה הוא נשמע לי טוב אבל הוא לא הייה מושלם.

אבל למדתי שאין ציוד מושלם לא חשוב מה תתקין ברכב שלך תמיד זה יבוא על חשבון של משהו אחר.

 

היום יש לי ציוד שאני לא הולך להחליף כי זה הציוד שהכי התחברתי עליו מכול המגוון הרחב שהייה לי בשנתים האחרונות

אני מדבר על ההורנים,ועל המגבר של ג'נסיס(שקניתי חדש) ויכולתי לקנות כול מגבר אחר ברמה גבוהה מאוד,אבל פשוט אני הכי אהבתי את ג'נסיס מה לעשות?!

אני מדבר גם על הפאנל שלי ה9887 שהוא פשוט חלום.

אני ממש מרוצה היום מהמערכת שלי.

אני אגיד את האמת:

פעם הייה לי מאוד חשוב מה אנשים חושבים לי על המערכת:roll:

רציתי שכולם יהיו מרוצים(כולל אני כמובן)

אבל אחרי שהייה לי כבר רכיבים כול כך טובים ,אני יכול להגיד היום שלא מעניין אותי בכלל מה אנשים אומרים לי על המערכת. העיקר שאני מרוצה.(ואני סופר מרוצה):-P

 

אחרי תקופה ארוכה שאני באודיו לרכב רק היום נופל לי האסימון.... מי נוסע יום יום ברכב? אני !!!!

אז מה אכפת לי מה אנשים אומרים? אני אוהב את מה שאני שומע נקודה.8)

 

רועי.

 

 

מר לבן,

אני באמת לא מכיר אותך,אני אשמח להכיר .

אבל אני יכול להגיד לך, שאין בעייה שתתן ביקורות, אבל בטעם.

אל תגרום לאנשים פה להרגיש לא נעים בפורום,כי אחרי הכול, זה תחביב שאנחנו אוהבים . אז בוא לא נהפוך את הפורום לשדה קרב.

פורסם

רועי - הדבר הכי חשוב זה האסימון הזה שנפל לך.

 

אחרי כמה שנים בתחום האודיו בסופו של דבר אתה מגיע לאמת אחת:

 

מה שנשמע לי טוב, קובע.

 

ואתה יכול להיות ה"רבי" הכי גדול בתורה עצמה, בסופו של דבר זה עניין של אם יש בך אמונה או אין בך - לגבי התורה שלך 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...