Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מבקש את עזרתכם בייעוץ לרכב יד שניה קומפקטי. הפרמטרים החשובים לי הם צריכת דלק נמוכה, אמינות, שמירת ערך.

יש לי העדפה לרכב עם אוריינטציה ספורטיבית אבל לא חובה.

בעיקרון הרכב מיועד לעשות בערך 2K ק"מ בחודש, ולבצע לפחות פעם בשבוע את קו באר שבע ת"א.

הרכבים שחשבתי עליהם בנתיים הם: יאריס, יאריס T ספורט, סיריון, סיוויפט החדשה, איביזה.

אני בטוח שיש עוד רכבים שלא חשבתי עליהם ואשמח לשמוע הצעות נוספות והערות על הרכבים הנ"ל.

 

אז תודה רבה וסוף שבוע מעולה, יניב.

פורסם

מישהו בבקשה, אני ממש אובד עצות. אין לי מושג מה להחליט

והוסיפו לי עוד אוטו למשוואה - שברולט אוואו.

 

שוב תודה רבה

פורסם

תמחק את שברולט מהרשימה( מכונית לא מוצלחת, לא בטיחותית)

ובמקומה תוסיף אולי את הונדה ג'אז.

יאריס (עם גיר אוטומטי, לא רובוטי), הסוויפט החדשה וג'אז, לדעתי, מכונית שיתאימו לדרישות של חיסכון, אמינות ושמירת ערך בצורה הכי טובה.

גם סיריון אפשר לקחת בחשבון - היא תהיה משנתון יותר מתקדם לתקציב שלך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לסיריון ולאיביזה עלויות האחזקה נמוכות יחסית

 

הכי טוב שתלך לראות את המכוניות האלה אצל אנשים שמוכרים תעשה סיבוב ואחרי שתבחן את כולן תחליט מי הכי מתאימה לך

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

ומה דעתך על היאריס T ספורט?

בנוסף לכך מבירורים שעשיתי, לא הצלחתי למצוא סיריון מבעלות פרטית, הכל ליסינג או השכרה עם קילומטראז' בשמיים

ביחס לזמן על הכביש, האם כדאי לקנות מליסינג סיריון?

פורסם

שאלה נוספת לי אליכם.

מישהו אולי יודע על השוואה בין מחירי הטיפולים התקופתיים של הרכבים הנ"ל.

מחיפושים בפורום ראיתי שהיאריס מאוד זולה בטיפולים, וגם באופן מפתיע שהיא לא דורשת טיימינג, האם

הדבר נכון?

 

שוב תודה לכולם.

פורסם

אם אתה קונה רכב מליסינג ו\או השכרה תלך אך ורק לחברות גדולות כמו אלבר, שלמה וכ''ד הם מוכרים את הרכבים הבעיתיים

אבל זה לא אומר שכל הרכבים שלהם שמורים ולכן חייב ללכת לעשות בדיקה (מומלץ במוסך מורשה)

 

לגבי היאריס T אני לא מכיר את הרכב אבל יכול להיות שלא צריך לעשות טיימינג כי כנראה יש שרשרת

לגבי העלויות אחזקה אני לא מתמצא אבל לפי דעתי

העלויות אחזקה מהכי יקר להכי זול (במוסך מורשה): סוזוקי, יאריס, איביזה, סריון

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

תודה על הייעוץ, ברשותכם אוסיף שאלה נוספת.

חבר שלי אמר לי לברר גם על פונטו, מה אתם אומרים עליה?

פורסם

לגבי העלויות אחזקה אני לא מתמצא אבל לפי דעתי

העלויות אחזקה מהכי יקר להכי זול (במוסך מורשה): סוזוקי, יאריס, איביזה, סריון

 

הסריון היקרה ביותר לאחזקה שוטפת ואחריה האיביזה הסוויפט והיאריס הזולה ביותר.

פורסם

הנתונים האלו, הם לפי דעתך, או שאתה יודע כי אתה מכיר אנשים עם הרכבים האלו.

כמו כן פקטור נוסף הוא שהרכב ייסע בערך 20K - 25K ק"מ בשנה ובערך פעמיים בשבוע

את קו ת"א באר שבע.

פורסם

מבדיקות רבות שעשיתי בפורום נראה לי שאני אבחר ביאריס T ספורט.

ההתלבטות היא לגבי אם האוטו יוכל לשרוד נסיעות של פעמיים בשבוע בקו ת"א באר שבע ו 20K-25K ק"מ בשנה.

התכנון הוא לקנות יאריס עד 70K ק"מ, כדי שבבוא הזמן אוכל גם למכור אותה.

אגב, אשמח לשמוע הצעות נוספות.

 

תודה לעונים.

×
×
  • תוכן חדש...