Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האירוניה היא שבתור נפגעי תאונת דרכים הגנבים יכולים לתבוע סכום הרבה יותר יפה מה-1000 ש"ח שהיו לה בתיק.

כל אחד מהם.

 

ואם הביטוח של האישה יתנער ממנה (סביר והגיוני - כי זאת תאונה שנגרמה בכוונה, וציטטו אותה ככה בעיתון) אז גם יצא בסוף שהיא תשלם להם מכיסה הפרטי.

 

זה הטמטום במדינה שלנו...

יפה שהיא עשתה את זה (אם היו עושים את זה למשהו בעל ערך רב שלי - לא 1000 שקל ולא 2000, הרבה יותר ) אני בטוח שכן הייתי רודף אחריהם, אבל לא יודע אם הייתי מתנגש בהם ( בכל זאת, הרכב קצת יקר ^_^ ).

זה כ"כ ברור שאותם הגנבים עוד חודשיים ( או אולי פחות ) כבר יסתובבו ברחוב בלי שמישהו יזכור מי הם, כי אנחנו בישראל.

פורסם

כל הכבוד לה.

אני בטוח שהעניין לצאת לרדוף צדק בעצמה נבע מחוסר אמינות ובטחון במשטרת ישראל נטו.

אם היה קורה לכם את אותו מקרה, האם הייתם נשארים במקום? האם אתם סומכים ובטוחים ב100% שהארנק יחזור אליכם ברגע שתצלצלו 100?

פורסם
האמת היא שגם אני הייתי רודף אחרי הגנבים - אבל בטח ובטח שלא הייתי נכנס בהם. פשוט מודיע כל הזמן את מיקומי למשטרה כדי שהם יבצעו את המעצר...

 

, אולי נעזור להם לבצע את העבודה ונמשיך במעקב בזמן שהמשטרה על קו הטלאפון בדרך לאותו מקום, הם כבר יכולים לבצע מרדף אחרי אותם גנבים.

 

ואז שניכם הייתם מקבלים דו"ח על פלאפון, לא חבל?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

איכשהו אני לא מרגיש בטוח יותר עכשיו, להפך אני מתחיל לחשוש יותר,

לא רק שיש שודדים שעלולים לשדוד אותי אלא גם אזרחים שמחליטים שהמערב הפרוע הגיע לפה ועלולים לדרוס/לירות/להכות אותי בטעות בזמן מרדף "חם".

 

מה שהכי מעציב שהמשטרה נותנת יד לדברים האלו.

 

בעייני האישה הזאת יותר מסוכנת לסביבה מנהג הפורשה שנסע 200 ולו רק מהסיבה שהיא עשתה תאונה (ועוד בכוונה) ופגעה באנשים לעומת נהג הפורשה.

אבל עזבו, זה לא מצטלם יפה לעצור את הלוחמת בשודדים, מה יגידו הטוקבקיסטים.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

המעשה של האישה נעשה בלי מחשבה אלא רק מתוך רגש באותו הרגע. פרצו לה לבית ביום שבת שלפני המקרה וזה ממש עצבן אותה כך שמעשה חכם או לא אפשר להבין אותה. כל אחד מאיתנו יכול לאבד את השפיות ולהתנהג בצורה לא הגיונית ומסוכנת בגלל איזה משהו שגרם לנו לאבד את הפיוז.

בכל מקרה יופי לה שהיא 'לימדה אותם לקח' למרות שלעצמה היא גרמה יותר נזק. למרות שלפעמים לקבל סיפוק מסויים יכול להיות שווה את זה. אני חושב שהיא אכן קיבלה את הסיפוק.

פורסם

היתי עוקף אותם ונותן ברקס ואז הנזק היה על הביטוח שלהם , רק ניראה לי שבטח הרכב שלהם היה גנוב אז מה זה משנה.

לפחות בפגיעה של רכבה מקדימה יש כריות אויר ופגיעה ברכבה מאחור לא יפתחו כריות אויר אז נראה לי שהשיקול שלה היה נכון.

אני חוזר ואומר ,כל הכבוד גיברת בכר כן ירבו כמוך בהחלט מעצר אזרחי ראוי ונראה לי שגם חוקי. :splat::snipersmi

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

הנהג פורשה ההוא שנתפס היה צריך להגיד שהוא רודף אחרי גנבים, ככה היו עושים ממנו גיבור היום.

 

לכל אלה שמצדיקים את הגברת חסרת השכל - דמיינו איך הייתם מרגישים אם הנהגת הלא מיומנת הזאת הייתה דורסת מישהו שאתם מכירים ברחוב, הכל בגלל התיק שלה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

כן אולי אתה צודק .אבל היא לא פגעה בשום רכב או אדם , ומיומנות בנהיגה רוחשים עם הזמן, אז כנראה שהיא מספיק מיומנת. מה גם שהיא לא נראת כזו צעירה . יש אנשים שלא יעשו את זה ביגלל ה1000 ש"ח , אלה ביגלל העיקרון של פגיעה בחופש הפרט .

שים לב היא פגעה בהם בפינת הרכב האחורי מה שגרם להם לחוסר איזון ברכב והורדה מהכביש ישר לגדר הסמוכה .

אולי עברה קורס של נהיגה מבצעית ?

אצל אישה תיק זה כל הבית וכל החיים , תישאל את אישתי .

בשורה התחתונה מיבחן התוצאה הוא הקובע .:splat::snipersmi

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

צודק. מבחן התוצאה הוא זה שקובע. אומר שמותר לנהוג שיכורים, על סמים ועייפים כל עוד לא פוגעים באף-אחד, כן ?

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
צודק. מבחן התוצאה הוא זה שקובע. אומר שמותר לנהוג שיכורים, על סמים ועייפים כל עוד לא פוגעים באף-אחד, כן ?

 

מיבחן התוצאה אומר שבמידה והיתה פוגעת בהולך רגל אז היתה משלמת על כך , נהג שיכור או על סמים מוגדר בחוק כאסור לעלות לרכב ולינהוג , וזה לא אומר שהנהגת היתה בסדר במצב רגיל , ולא לגבי המצב הנתון. (קבלת דרגה או הורדה בדרגה)

אבל תחשוב רכב פגע ברכבך כשאתה ברכב ,לא היתה רודף אחרי הנהג הפוגע , ונגיד שמספר הרכב שלו לא ברור ,ואין לך ביטוח מקיף ונותן לו באי.. אימ .. שלו .

כמה אנשים נוסעים על הכביש ביום יום ולא מיתחשבים בנהגים אחרים , תוך כדי סכנת חיים , תמיד הזמן שלהם יותר חשוב מיתר הנהגים ,ולא ראתי משטרה שעוצרת אותם.

לפחות לה היה סיבה טובה .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

ההבדל בין הנהגים שציינת לבינה הוא שהם לא באים לעשות תאונה בכוונה תחילה. היתה עושה את זה באיזה מקום מבודד וריק באדם? מצידי שהיתה גם דורסת אותם אחרי זה,אבל עשתה את זה באמצע העיר,ולא מגיע לה שום אות גבורה על כך.

"סיבה טובה"? איך אתה מגדיר סיבה טובה? ואם מחר מישהו יחתוך אותי יהיה מותר לי להכנס באמאמא שלו? בשבילי זו סיבה מספיק טובה.

עצוב שיש כאלה שמצדיקים אותה :roll:


×
×
  • תוכן חדש...