Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההבדל בין הנהגים שציינת לבינה הוא שהם לא באים לעשות תאונה בכוונה תחילה. היתה עושה את זה באיזה מקום מבודד וריק באדם? מצידי שהיתה גם דורסת אותם אחרי זה,אבל עשתה את זה באמצע העיר,ולא מגיע לה שום אות גבורה על כך.

"סיבה טובה"? איך אתה מגדיר סיבה טובה? ואם מחר מישהו יחתוך אותי יהיה מותר לי להכנס באמאמא שלו? בשבילי זו סיבה מספיק טובה.

עצוב שיש כאלה שמצדיקים אותה :roll:

 

כן גם היא לא בהתחלה . ונהג אחר שלא בא לעשות תאונה בכוונה תחילה יכול ליגרום לתאונה ביגלל חוסר זהירות גם כשלא חשב שיגרום תאונה כי אתה תפנה לא מקום .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעניין שלא מתיחסים לזה שבהתחלה היא רדפה אחריו ברגל (איזה אומץ) עד שהוא ניכנס לרכב והיא רדפה אחריו ברגל.

זאת אומרת שלא היתה כוונה תחילה לעצור אותו עם הרכב .

בו נגיד שניכנס אליך פורץ הביתה ואתה יכול לעצור אותו , לא תעצור אותו ? הפורץ לקח לך את הארנק מהבית והצליח ליברוח מהדלת ויצאה שכנה שיכלה להיפגע , וכרגע בידי הפורץ כל הכסף שקיבלת משכורת בידיוק היום ואין לך כסף נוסף כי אולי יש מינוס גדול בבנק ואתה לא יכול לשלם חשבונות ולהאכיל את המישפחה. לא היית עושה הכל לעצור אותו ולקחת חזרה את הארנק ?

עכשיו נגיד והיה בתיק שלה ויזה , צ'קים , רישיון נהיגה , תעודת זהות, טלפון נייד , מכקרת ריגשית מיבעלה שחס וחלילה ניפטר כמו שרשרת ב 5000 ש"ח?

מה אז , אתה יודעה כמה ריצות ,סידורים , ביזבוז זמן וכסף על כל דבר לחדש אותו , ודברים ריגשים שבחיים לא יחזרו אליה , ואין להם תחליף וכל מספרי הטלפון בנייד?

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

עוד פעם צריך לומר? המשטרה כבר היתה אחריהם,והיתה משיגה אותם בכל מקרה,עובדה שתפסה אותם מיד אחרי שנכנסה בהם. היא היתה יכולה להמשיך לעקוב אחריהם ולעדכן את השוטרים.

פורסם

כנראה אתה לא יודע מה זה כשאישה כועסת , ביגלל זה קשה לך להבין . כשאישה כועסת רצוי להיתרחק עד יעבור זעם .

הגנב לא בדק את מצב רוחה וזה התוצאה.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
עוד פעם צריך לומר? המשטרה כבר היתה אחריהם,והיתה משיגה אותם בכל מקרה,עובדה שתפסה אותם מיד אחרי שנכנסה בהם. היא היתה יכולה להמשיך לעקוב אחריהם ולעדכן את השוטרים.

 

מיד אחרי שנכנסה בהם?

כמה מקרי.

 

אני אשאל שוב, אתה באמת בטוח שהמשטרה הייתה עושה הכל בכדי להשיג את התיק בחזרה?

את מקרה שי דרומי אתה זוכר?

הבנאדם התריע בפני המשטרה באופן שיטתי על בדואים שפורצים לחוותו, ודבר לא השתנה ובדואים המשיכו לפרוץ לחוותו עד שהוא החליט לקחת את החוק ליידים.

מקרים כאלה צפויים כשאין לאזרחים בטחון במשטרת ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...