Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3711751,00.html

:-):-) אני פשוט נקרע מהאומץ (ואולי גם הטיפשות וחוסר האחריות) של האישה הזאת.

דבר אחד אני עוד מנסה להבין :

על ההמשך סיפרה: "ידעתי שיש לי רכב מהיר יותר משלהם, ואמרתי לעצמי שאשיג אותם. במהלך הנסיעה התנגשתי קלות ברכב של החשודים כדי להבהיר להם שאני לא אעזוב אותם ושיזרקו לי את התיק",
מאיפה לעזאזל היא ידעה שאלנטרה של הפלמ"ח יותר מהירה ממגאן חדשה לגמרי ? :shock:

 

לסיכום - איך אומרים ? אל תהיה צודק, תהיה חכם. (אני מקווה שזה לא ההפך :-))

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את האמת? לא חכמה,בלשון המעטה :roll:

ואם היתה מעיפה את הרכב של הגנבים על עוברי אורח מסכנים? וכל זה בשביל 1000 שקל. :roll:

הנזק שהיא עשתה לרכב שלה כבר יעלה לה יותר (ואני בספק אם היא תקבל פיצוי כלשהו מהביטוח)

פורסם

רק יותר ? יעלה הרבה יותר, אבל הרבה.

גם אם היא תקבל פיצוי מהביטוח (ולא, לא מגיע לה בכלל), הפוליסה שלה תעלה יותר מהאלף שקל שהרוויחה.

מה אנשים יעשו היום בשביל כבוד עצמי, רחמים זכו, לא בכבוד.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
את האמת? לא חכמה,בלשון המעטה :roll:

ואם היתה מעיפה את הרכב של הגנבים על עוברי אורח מסכנים? וכל זה בשביל 1000 שקל. :roll:

הנזק שהיא עשתה לרכב שלה כבר יעלה לה יותר (ואני בספק אם היא תקבל פיצוי כלשהו מהביטוח)

מסכים איתך לגמרי. היא פעלה תוך כדי סיכון המון אנשים שהלכו ברחובות, חשבה שהיא נהגת שודים.

חוץ מזה נראה לי שרק הפחחות ותיקון הנזקים לא היו שווים את האלף שקל האלו.

פורסם

קודם כל זה לא אלנטרה זה סונטה מנוע 2000. וכן היא יותר מהירה מהמאגן אז אל תזלזל.

ואתה אולי לא מבין את הדבר הכי חשוב פה. זה שווה את זה שתפסו את השודד.

נכון שזה יכל להיגמר אחרת, אבל זה נגמר ככה.

פורסם
מאיפה לעזאזל היא ידעה שאלנטרה של הפלמ"ח יותר מהירה ממגאן חדשה לגמרי ? :shock:

זאת לא אלנטרה - זאת סונטה.

בהנחה שהמגאן היא 1.6 והסונטה היא 2.7, קיים סיכוי סביר שהיא אכן תהיה מהירה יותר מהגנבים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
קודם כל זה לא אלנטרה זה סונטה מנוע 2000. וכן היא יותר מהירה מהמאגן אז אל תזלזל.

ואתה אולי לא מבין את הדבר הכי חשוב פה. זה שווה את זה שתפסו את השודד.

נכון שזה יכל להיגמר אחרת, אבל זה נגמר ככה.

שווה את זה? ואם מישהו היה נהרג כתוצאה ממופע הגבורה של הגברת? הרי נכתב בכתבה שהיא כבר הודיעה למשטרה והם היו בדרכם,אז אם היא כבר הגיע כל כך קרוב אליהם,לא יכלה פשוט להמשיך לעקוב אחריהם ולכוון את המשטרה? הרי השוטרים כנראה הגיעו זמן קצר לאחר שפגעה בהם אם הספיקו לתפוס אותם - אז כנראה היו תופסים אותם גם בלי ה"עזרה" של הגברת. פשוט טפשות לשמה.

ומה זה משנה איזה רכב יותר מהיר? מדובר בשטח עירוני,זה לא שאפשר לפתוח פערים משמעותיים שנובעים מהמהירות של הרכב.

פורסם
זאת לא אלנטרה - זאת סונטה.

בהנחה שהמגאן היא 1.6 והסונטה היא 2.7, קיים סיכוי סביר שהיא אכן תהיה מהירה יותר מהגנבים.

 

לסונטה מהדור הזה היה מנוע 2.5 ל' V6. מנוע 2.7 ל' היה לסונטה מהדור הבא.

פנסי הערפל וחתיכה שרואים מהמגנזיום המקורי מסגירים את העובדה שזו גרסת ה-2.5 ל' ולא 2 ל'.

:)

פורסם

מצד שני, היא לא פגעה בשום חף מפשע והראתה כי הפשע לא משתלם.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
כל הכבוד לה ! אין במדינה הזאת משטרה, בתי המשפט בקושי מענישים ככה אולי הגנבים יתחילו לפחד .

 

מצד שני, היא לא פגעה בשום חף מפשע והראתה כי הפשע לא משתלם.

עידן

 

לא הייתם רושמים את הדברים האלו אם ליד עמוד החשמל שנמצא סמוך מאוד למעבר חצייה היה עומד ילד בן 8, נכון ?

בעיות המשטרה לא יפתרו בעזרת אזרחים שמנהלים מרדפי מכוניות. אזרחים שלוקחים את החוק לידיים זה טוב לחוות בדרום ומקומות שבהם לא יכולים להפגע חפים מפשע.

 

מה שהיא עשתה הוא חסר מחשבה לחלוטין, חסר אחריות ומסוכן. היא מטומטמת - פשוט היה לה מזל, גדול.

 

IMG_2170-(Large)_wh.jpg

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

איזה תגובות, אם ואם ואם.

לפי דעתי, צריך להוריד את הכובע בפני הגברת האמיצה.:arrow:

אני לא רואה את עצמי נוהג אחרת במידה שזה קורה לי ואני בטוח שגם כמה מכם.{לא כולכם יש גם כמה ילדות פה}

 

דבר שני, אתם יודעים שפירסומים לחוד ומציאות לחוד, אז קצת קשה לי להאמין שהיה שם רק 1000ש"ח.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
איזה תגובות, אם ואם ואם.

לפי דעתי, צריך להוריד את הכובע בפני הגברת האמיצה.:arrow:

אני לא רואה את עצמי נוהג אחרת במידה שזה קורה לי ואני בטוח שגם כמה מכם.{לא כולכם יש גם כמה ילדות פה}

 

דבר שני, אתם יודעים שפירסומים לחוד ומציאות לחוד, אז קצת קשה לי להאמין שהיה שם רק 1000ש"ח.

אז היה 2000.לא, 5000. אפילו 10000 (קשה לי להאמין שמישהו יחזיק בסכום כל כך גדול של כסף בארנק). זה שווה את הסיכון ואת עלויות התיקון שהיא תצטרך לשלם עכשיו מכיסה?

אז לפי מה שאתה אומר פה,אני יכול לעבור ברמזורים אדומים,ולצפצף על עוד כמה חוקים. כל עוד אף אחד לא נפגע זה בסדר,אה? :?


×
×
  • תוכן חדש...