Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האירופיות בלחץ - ביואיק מגיעה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
על מנת לצנן את התלהבותך, אני מזכיר לך שגם השברולט מאליבו הקודמת התבססה על רצפתה של אופל, הווקטרה במקרה ההוא, אבל ההבדל בינהם היה תהומי.

הבעייה העיקרית של רוב האמריקאיות בנות קבוצתה, נבעה מכיול מיתלים מזוויע שמנע כל אפשרות להנות מהמכוניות האלו.

מיתליהן היו רכים ולא מרוסנים בעליל, מה שפגע בנוסף גם בנוחות הנסיעה, שהיתה טובה רק על כבישים בסטנדרט אמריקאי למהדרין.

דווקא יחידות הכוח המיושנות יחסית הפגינו ביצועים טובים ופעולה חלקה ושקטה.

גם הלה קרוס הקודמת היתה מכונית נאה למדי ומושכת למראה, שבגרסת ה CLX הציגה מפרט טכני עדכני, רק חבל שעל הכביש הכל נראה אחרת לגמרי, ולא לחיוב.

 

 

המאליבו 08 ואילך(הצורה החדשה) מכויילת שונה מה 07 וקודמותיה. כיול המתלים נוקשה יותר והמבחנים שנעשו לרכב בארץ ובעולם מציינים את התחושה השונה(המצויינת) בנסיעה. לי יש מאליבו 07 והתיאור למעלה צריך להתקבל במסויג, זאת לאור העובדה שבנסיעות "מנהלתיות" או "משפחתיות" סטנדרטיות הנוחות מעולה והתחושה היא של "הפלגה" מרוככת וחלקה.

רק מי שמנסה נסיעות ספורטיביות במיוחד(רק אלה!) מגלה את מגבלות הכיול(שחן פרחי מביא לעיל).

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם
לי יש מאליבו 07 והתיאור למעלה צריך להתקבל במסויג, זאת לאור העובדה שבנסיעות "מנהלתיות" או "משפחתיות" סטנדרטיות הנוחות מעולה והתחושה היא של "הפלגה" מרוככת וחלקה.

 

התחושה היא באמת של הפלגה. הבעיה בהפלגות זה שאפשר לחטוף מחלת ים.

emotion of motion

פורסם

רק מי שמנסה נסיעות ספורטיביות במיוחד(רק אלה!) מגלה את מגבלות הכיול(שחן פרחי מביא לעיל).

 

נכון מאוד!

 

צריך להוסיף שגם אלה שמעדיפים נסיעות ספורטיביות, גם הם נוהגים ברוב רובם של המקרים בצורה מינהלתית. לתת בגז זה משהו שקיים בהזדמנויות יוצאות מן הכלל כמו בטיול לכבישים שקטים או לכבישים טכניים. ברוב הזמן כל העדר נוסע בפקק אחד קדימה.

פורסם

יתרונותיהם ( וכמובן חסרונותיהם ) היחסיים של כלי רכב, לפחות אלו הכרוכים בנסיעה, מתגלים בדרך כלל בנסיעה "על המגבלות". כך שמבחינה זו הנאמר למעלה פשוט מיותר.

פורסם
יתרונותיהם ( וכמובן חסרונותיהם ) היחסיים של כלי רכב, לפחות אלו הכרוכים בנסיעה, מתגלים בדרך כלל בנסיעה "על המגבלות". כך שמבחינה זו הנאמר למעלה פשוט מיותר.

 

 

מי שמגיע ל"מגבלות" מתוך בחירה(ע) עדיף שיעבור לקורקינט ויחסוך לשאר דיירי הכביש את הניסיון במפגש אתו. לא?

מי שאתרע מזלו והגיע ל"מגבלות" ימצא שלהתרסק אפשר גם באירופאיות/יפניות בעלות מתלים מתוחכמים .

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם
התחושה היא באמת של הפלגה. הבעיה בהפלגות זה שאפשר לחטוף מחלת ים.

 

יש להניח שנהגת באמריקאיות מבציר שנות ה 70?

 

נהגת בחדשות שבהן?

 

יש לי תחושה שפנטזיה היא סרט נחמד אבל אין לה ולא כלום עם ביקורת פרודוקטיבית שהנה פונקציה של התנסות.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

כן, אתה צודק. אני מפנטז על הפלגה על מכוניות אמריקאיות.

עדיף לקרוא קודם את כל השרשור, להבין את השתלשלות התגובות ואולי רק אז להגיב.

emotion of motion

פורסם
כן, אתה צודק. אני מפנטז על הפלגה על מכוניות אמריקאיות.

עדיף לקרוא קודם את כל השרשור, להבין את השתלשלות התגובות ואולי רק אז להגיב.

 

 

1. נכון. קראת?

2.ברגע שאתה קובע "...הפלגה על מכוניות אמריקאיות", משול הדבר ל"...כל הצרפתיות לא אמינות". משפטים מכלילים שמעידים על ניסיון רע מאקזמפלר כזה או אחר(ויש לי גם כמה כאלה בארסנל) אבל לא תמיד עומדים במבחן המציאות. בשהותי בארה"ב(כמה וכמה פעמים בשנה, לרגל עבודה) אני נוהג במגוון מודלים של מגוון חברות. חלקם מיובאים לישראל ורובם לא. ההתנסות מגוונת אף היא על ציר שבין "הפלגה" לבין לרכבים עם התנהגות כביש מצויינת(נהגתי כמה פעמים על המאליבו LTZ החזקה והמשופרת להפליא ועל GT של פורד, STS לבית קדילאק(דגם חדש), האימפלה לבית GM ואח'. כל קשר לשיוט מקרטע ומעורר בחילות אינו קיים.אפשר להיכנס למבחן שנערך למאליבו החדשה ע"י כתבי WALLA וכמה כתבים מובילים מירחוני רב מרכזיים בישראל: http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1228038

 

ישנה התייחסות קונקרטית לנושא שכוך, אחיזת כביש, מתלים ובולמים(לרבות תחת לחץ, תנאי נהיגה תובעניים ומהמורות של כבישי הירדן ה"מסוקסים" לעייפה). כל קשר בין התמונה המדווחת שם(ואצל אנשי "אוטו", ירחון MOTOR & DRIVE ואח') לתחושת ה"ההפלגה" שאתה משתמש בה כדי לנסח את תחושתך מ"אמריקאיות", לא קיים. כך גם לגבי מבחנים הנערכים תדיר למודלים נוספים מצפונה של אמריקה(מפעלי GM ואח'). אין פה "שחור ולבן".

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם
מי שמגיע ל"מגבלות" מתוך בחירה(ע) עדיף שיעבור לקורקינט ויחסוך לשאר דיירי הכביש את הניסיון במפגש אתו. לא?

מי שאתרע מזלו והגיע ל"מגבלות" ימצא שלהתרסק אפשר גם באירופאיות/יפניות בעלות מתלים מתוחכמים .

לא לכך כיוונתי. איכות מתלה והתנהגותו אינה יכולה להבחן בנסיעה רגילה בכביש ישר ומהירות סבירה, אלא בתנאים הדורשים ממנו התמודדות עם עומסים כבדים. אין כלל ספק שאם אין לך דרישות מיוחדות מהרכב בו אתה נוהג, בין שהמדובר ביכולתו להתמודד עם כבישים גרועים במיוחד ובין שהמדובר בנסיעה מהירה בכבישים מפותלים וצרים, יתאים לך כל אוטו אמריקאי, מודרני או ישן. שכן אי אפשר להתווכח על רכות הנסיעה שהוא מעניק, על הגודל החיצוני המאוד מרשים, שלעיתים יש לו גם ביטוי במרחב פנימי וכח מנוע בד"כ יותר מסביר למחירו. מבחינה זו האמריקאים לא ממש שינו את הקונצפסיה, גם לא במכוניות החדשות שלהם. מה הפלא שבקרייזלר מקוים ששיתופה של פיאט בחברתם הקורסת, תוכל סוף סוף להביא לייצורה של מכונית אמריקאית קטנה ומתוחכמת, כזו שתתאים אולי סוף סוף לעולם המודרני וצרכיו.

פורסם
ה CTS-V "נתנה בראש" לגרמניות החזקות ולא הCTS הרגילה, שעדיין לא הגיעה אליהן.

בכל מקרה הנורבורגרינג הזה הפך להיות יותר תחרות של מי מכיר את המסלול טוב יותר מאשר אמת מידה ליכולתיה של מכונית מסויימת.

הCTS-V נתנה בראש לM5 ולגרסת הS6 של אאודי וגם לגרסאת AMG של מרצדס באותו סגמנט.

יותר מזה, הCTS הזו היא הרכב הכי חזק בעל מנוע V8 והסדאן המהירה בעולם.

ביואיק, לדעתי כבר המון שנים נותנת בראש למתחרות שלה מאירופה ויפן.

בכל נקודת זמן שתבחר, אני יכול להראות לך שהאמריקאיות היו מתקדמות יותר, וטובות יותר. קח לדוגמא את קאדילאק בשנות ה60, ותשווה אליה את הרכבים היפנים (קונטסות!) ואת האירופאיות.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם
לא לכך כיוונתי. איכות מתלה והתנהגותו אינה יכולה להבחן בנסיעה רגילה בכביש ישר ומהירות סבירה, אלא בתנאים הדורשים ממנו התמודדות עם עומסים כבדים. אין כלל ספק שאם אין לך דרישות מיוחדות מהרכב בו אתה נוהג, בין שהמדובר ביכולתו להתמודד עם כבישים גרועים במיוחד ובין שהמדובר בנסיעה מהירה בכבישים מפותלים וצרים, יתאים לך כל אוטו אמריקאי, מודרני או ישן. שכן אי אפשר להתווכח על רכות הנסיעה שהוא מעניק, על הגודל החיצוני המאוד מרשים, שלעיתים יש לו גם ביטוי במרחב פנימי וכח מנוע בד"כ יותר מסביר למחירו. מבחינה זו האמריקאים לא ממש שינו את הקונצפסיה, גם לא במכוניות החדשות שלהם. מה הפלא שבקרייזלר מקוים ששיתופה של פיאט בחברתם הקורסת, תוכל סוף סוף להביא לייצורה של מכונית אמריקאית קטנה ומתוחכמת, כזו שתתאים אולי סוף סוף לעולם המודרני וצרכיו.

 

 

O.K על זה אני חותם בלב שלם.

אני חלק מחבורת "חְטִיארים" (מעבר לגיל 40 אך בדגש על נסיעה בדינאמיות של סבתא בת 90) המאכלסים את אחד הקמפוסים האקדמיים בדרום ולכמה וכמה מאתנו אמריקאיות משנתונים שונים(מאליבו מדורות אחרונים, לוּמינה LTZ, טאוּרוּס ולה-סייבר). כולנו מרוצים מאוד (אפס תקלות ע"פ שנים רבות, שפע מרחב פנימי, ביטוח זול ובאגאז' שמספיק לטונות של חומרי למידה או חצי מספריית הקמפוס וכו'). אגב, כולנו התחלנו עם אירופאיות, נכווינו והחלטנו ללכת על ההפך מחוק העֶדר, קרי יפניות.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם
הCTS-V נתנה בראש לM5 ולגרסת הS6 של אאודי וגם לגרסאת AMG של מרצדס באותו סגמנט.

יותר מזה, הCTS הזו היא הרכב הכי חזק בעל מנוע V8 והסדאן המהירה בעולם.

 

נהגתי על ה- CTS, הרכב הזה איננו כוס התה שלי (באופן סובייקטיבי) ויש לו כמה בעיות גימור מביכות (באופן אובייקטיבי).

דבר אחד אי אפשר לאמר עליו, שזה רכב שיוצאים איתו להפלגה. מדובר ברכב מהיר, עם היגוי טוב מאוד ויכולת דינאמית גבוהה.

אל תטעו, הנסיעה הזו נעשתה במהירות שעלולה להכניס את הנהג- אילו היה נתפס (הכל תיאורטי, כן?) - ל- YNET.

 

כך שלטעמי לפחות, לא ניתן לטעון שכל המכוניות האמריקניות הן ספינות בעלות מתלים רופסים ויכולת כביש אפסית.

פורסם
הCTS-V נתנה בראש לM5 ולגרסת הS6 של אאודי וגם לגרסאת AMG של מרצדס באותו סגמנט.

יותר מזה, הCTS הזו היא הרכב הכי חזק בעל מנוע V8 והסדאן המהירה בעולם.

 

הS6 היא לא גרסאת השרירים של הA6. היא בסה"כ מתחרה למרצדס E500 ולבימר 550i.

מול הE AMG והM5 יש את הRS6 שממש לא פראיירית...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש לי מאליבו משנת 98 כבר כמעט שנה, נסעתי איתה בכל מצב וכמעט בכל מהירות שהיא מסוגלת להגיע ואף פעם לא הרגשתי אפילו לשניה מחלת ים.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)


×
×
  • תוכן חדש...